Gå til innhold

Har du kysset en annen enn mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp var ute på ville veier når samboer var bortreist nesten i 1 år. Er mange år siden nå og tar det med meg i graven.

Anonymous poster hash: 31b31...c1a

Han hadde sikkert litt morro på si han også i den tiden han var bortreist eller hva?

Anonymous poster hash: de20f...a61

Tviler egentlig på det grunnet området han befant seg i. Ikke akkurat forretningsreise på hotell. Jobb døgnet rundt i et krigsherjet område. Men vet jo ikke da.

Har du dårlig samvittighet for det eller er du bare glad han ikke vet om det eller redd for at han skal få greie på det?

Jeg har dårlig samvittighet samtidig som jeg er glad han ikke vet om det for da hadde han blitt knust og aldri stolt på en kvinne igjen. Jeg går ikke rundt å er redd for at han får vite om det. Var det i begynnelsen men nå er det så mange år siden så sjansen for at det skal komme frem blir mindre for hvert år.

Det året han var bortreist følte jeg meg sveket og forlatt og han dro mot min vilje. Men det var med på å styrke hans karriere. Men jeg var langt nede i den perioden og det å bli alene med alt i ett år var tungt. Jeg tenkte da at forholdet vårt skulle avsluttes når han kom tilbake så da ga jeg vel mer eller mindre blanke i alt. Jeg søkte nærhet og intimitet andre steder.

Men når han kom hjem klarte jeg verken å si noe eller å gå fra han. Og så har årene gått.

Huff, det må være fælt å ha en slik hemmelighet. Jeg får jo dårlig samvittighet av å tenke på at jeg klinte med ex'en for mange år siden. Om mannen fikk vite det hadde han nok blitt skuffet, men ikke noe mer drama vil jeg tro så jeg har bare dårlig samvittighet for dusteoppførselen min, ikke noe frykt for om han får kjennskap til det.

Ville nok reagert negativt på det om jeg hadde fått vite at han hadde gjort noe tilsvarende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...