Gå til innhold

Har du kysset en annen enn mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ser du på det som utroskap?

Jeg klinte med ex'en på byen da jeg hadde vært sammen med mannen i et halvt år.

Vi har vært sammen i 15 år nå, men jeg har fremdeles dårlig samvittighet for det og regner det som utroskap fra meg.

Anonymous poster hash: de20f...a61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har ikke det, for det ville vært utroskap og det er jeg imot.

Anonymous poster hash: 8dcca...c21

Skrevet

Nei, eller jo.. Deg var en full mann som plutselig susset meg på munnen, jeg ble ganske forfjamset.. Så det var ikke gjensidig for å si deg slik😂

Anonymous poster hash: 51a8c...d08

Skrevet

Ja, dessverre......

Nå er forholdet til mannen elendig, da..... Dårlig unnskyldning, jeg vet.... :forvirret:

Anonymous poster hash: 0666c...66a
Skrevet

Jeg er blitt kysset, men jeg kysset ikke tilbake. Det var ikke ok! Jeg fortalte det til mannen med en gang, og han anså det ikke som utroskap. Ei heller gjorde jeg.

Anonymous poster hash: 65c1c...690
Skrevet

Klina med ei dame i helga på fest.

Anonymous poster hash: e3b78...f96

Skrevet

3 ganger på de 15 årene vi har vært sammen. Mannen vet om den ene. Det er ikke greit, men utroskap definerer jeg som en seksuell handling.

Anonymous poster hash: 4c41d...577
Skrevet

Ja, dessverre......

Nå er forholdet til mannen elendig, da..... Dårlig unnskyldning, jeg vet.... :forvirret:

Anonymous poster hash: 0666c...66a

Samme gjorde jeg i helgen! Blir kun i forholdet pga datteren vår.. har hatt følelser for denne mannen i over 1 år og følelsene er gjensidig 😢

Prøver å holde oss unna hverandre men ikke lett når vi har felles venner

Anonymous poster hash: c3e66...dba

Skrevet

Vi har vært sammen i 15 år nå, men jeg har fremdeles dårlig samvittighet for det og regner det som utroskap fra meg.

Herregud. Glem det. Det er over og forbi. Du får ikke gjort noe med det.

Anonymous poster hash: 09871...cb8

Skrevet

Javisst, rett som det er.

Senest for et par timer siden.

Selvsagt er det utroskap men jeg bryr meg ikke så mye om det egentlig. Ikke andre veien heller.

Anonymous poster hash: 8064b...564

Skrevet

Nei, jeg har ikke lyst å kysse noen andre. Vært sammen I 10 år. Tror ikke lysten melder seg når vi har det fint sammen.

Anonymous poster hash: 0c7fb...c19

Skrevet

Jepp var ute på ville veier når samboer var bortreist nesten i 1 år. Er mange år siden nå og tar det med meg i graven.

Anonymous poster hash: 31b31...c1a

Skrevet

Ja kliner jevnlig med en kollega, og kjenner jeg ikke har særlig dårlig samvittighet. Dessverre. Mannen min er fantastisk og vi har vært sammen i 10 år. Jeg er bare glad i den andre mannen og trenger litt spenning. Rimelig fortvilt av meg selv.

Anonymous poster hash: f56e6...a99

Skrevet

Herregud. Glem det. Det er over og forbi. Du får ikke gjort noe med det.

Anonymous poster hash: 09871...cb8

Å, det vet jeg da. Det er ikke slik at det gnager på meg, men jeg tenker på det i gitte situasjoner og da får jeg fremdeles dårlig samvittighet. Lurer bare på om det er andre som har det likedan

Skrevet

Ja kliner jevnlig med en kollega, og kjenner jeg ikke har særlig dårlig samvittighet. Dessverre. Mannen min er fantastisk og vi har vært sammen i 10 år. Jeg er bare glad i den andre mannen og trenger litt spenning. Rimelig fortvilt av meg selv.

Anonymous poster hash: f56e6...a99

Litt rart at du fortsetter med det når du er fornøyd med mannen og misliker egen oppførsel synes jeg.

Får du ikke dårlig samvittighet overfor mannen din da?

Skrevet

Jepp var ute på ville veier når samboer var bortreist nesten i 1 år. Er mange år siden nå og tar det med meg i graven.

Han hadde sikkert litt morro på si han også i den tiden han var bortreist eller hva?

Skrevet

Han hadde sikkert litt morro på si han også i den tiden han var bortreist eller hva?

Tviler egentlig på det grunnet området han befant seg i. Ikke akkurat forretningsreise på hotell. Jobb døgnet rundt i et krigsherjet område. Men vet jo ikke da.

Skrevet

Nei. Vi har vært sammen i 10 år og jeg har ikke hatt behov for å kysse andre.

Anonymous poster hash: 1830b...c33

Skrevet

Nei. Vi har vært sammen i 18 år, ikke kysset noen andre.

Skrevet

Ikke etter at vi ble kjærester nei.

Anonymous poster hash: edbf2...1be

Skrevet

Ja, med min homofile bestevenn på fylla x) men mannen min sa ikke noe på det siden han var der:p

Skrevet

Ikke bare kysset, men jeg har hatt sex med 8 andre menn i løpet av det siste året. 

Nå har vi åpent forhold da, så det telles vel ikke som utroskap i den forstand... 

Anonymous poster hash: 77ef3...b3f
Skrevet

Tviler egentlig på det grunnet området han befant seg i. Ikke akkurat forretningsreise på hotell. Jobb døgnet rundt i et krigsherjet område. Men vet jo ikke da.

Har du dårlig samvittighet for det eller er du bare glad han ikke vet om det eller redd for at han skal få greie på det?

Skrevet

Nei, naturligvis ikke. Jeg elsker mannen min og hadde aldri ville gjort noe mot han som jeg ikke vil han skal gjøre mot meg. Direkte utroskap er det vel ikke, men et stort tillitsbrudd!

Anonymous poster hash: c8748...73f
Skrevet

Har du dårlig samvittighet for det eller er du bare glad han ikke vet om det eller redd for at han skal få greie på det?

Jeg har dårlig samvittighet samtidig som jeg er glad han ikke vet om det for da hadde han blitt knust og aldri stolt på en kvinne igjen. Jeg går ikke rundt å er redd for at han får vite om det. Var det i begynnelsen men nå er det så mange år siden så sjansen for at det skal komme frem blir mindre for hvert år.

Det året han var bortreist følte jeg meg sveket og forlatt og han dro mot min vilje. Men det var med på å styrke hans karriere. Men jeg var langt nede i den perioden og det å bli alene med alt i ett år var tungt. Jeg tenkte da at forholdet vårt skulle avsluttes når han kom tilbake så da ga jeg vel mer eller mindre blanke i alt. Jeg søkte nærhet og intimitet andre steder.

Men når han kom hjem klarte jeg verken å si noe eller å gå fra han. Og så har årene gått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...