Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #26 Skrevet 5. oktober 2015 Dette er seriøst ikke ditt problem, HI. Det er hans. Han er dessverre ikke på sånne forum ..... Anonymous poster hash: b8679...23b
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #27 Skrevet 5. oktober 2015 Tenk om menn visste alt som ble skrevet om dem på nettet 😂 Anonymous poster hash: a7190...85a
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #28 Skrevet 5. oktober 2015 Tenk om menn visste alt som ble skrevet om dem på nettet 😂 Anonymous poster hash: a7190...85a Ja tenk viss.. Men min mann vet at jeg spurte om dette spørsmålet. Han ble litt overrasket over svarene da. Anonymous poster hash: b8679...23b
Gjest Antarctica Skrevet 5. oktober 2015 #29 Skrevet 5. oktober 2015 Dette er seriøst ikke ditt problem, HI. Det er hans. Han er dessverre ikke på sånne forum ..... Anonymous poster hash: b8679...23b Du gikk visst glipp av poenget mitt. Hvis han savner en orgasme er det ikke du, men HAN som skal søke hjelp.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #30 Skrevet 5. oktober 2015 Dette er seriøst ikke ditt problem, HI. Det er hans. Han er dessverre ikke på sånne forum ..... Anonymous poster hash: b8679...23b Du gikk visst glipp av poenget mitt. Hvis han savner en orgasme er det ikke du, men HAN som skal søke hjelp. Han savner ikke orgasme eller nytelse.. Han savner utløsning. Skal han oppsøke lege fordi han ikke fikk utløsning på en dag? ... Når jeg kan spørre om likens erfaring her.. Fikk ingen vettige svar da. Anonymous poster hash: b8679...23b
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2015 #31 Skrevet 5. oktober 2015 Her er en typisk tråd som viser hvor mange ondskapsfulle drittkjerringer som faktisk er her på dib! Den ene fyrer den andre, til slutt sitter brorparten og lirer av seg dritt de ikke fikk frigjort på riktig plass. Så patetisk. Anonymous poster hash: d93a9...cb0
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #32 Skrevet 6. oktober 2015 Dette trenger da ikke være et problem? Javel han kom ikke. Kommer du hver gang da? Anonymous poster hash: d50b9...ef2
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #33 Skrevet 6. oktober 2015 Her er en typisk tråd som viser hvor mange ondskapsfulle drittkjerringer som faktisk er her på dib! Den ene fyrer den andre, til slutt sitter brorparten og lirer av seg dritt de ikke fikk frigjort på riktig plass. Så patetisk. Anonymous poster hash: d93a9...cb0 Jeg ser absolutt ikke ett eneste innlegg som er ondskapsfullt her. Humor er ikke ondskapsfullt. Dette er en innlegg som ikke behøver dramatikk og trøst. Enkelt og greit! Anonymous poster hash: d50b9...ef2
Gjest Antarctica Skrevet 6. oktober 2015 #34 Skrevet 6. oktober 2015 Dette er seriøst ikke ditt problem, HI. Det er hans.Han er dessverre ikke på sånne forum..... Anonymous poster hash: b8679...23b Du gikk visst glipp av poenget mitt. Hvis han savner en orgasme er det ikke du, men HAN som skal søke hjelp.Han savner ikke orgasme eller nytelse..Han savner utløsning. Skal han oppsøke lege fordi han ikke fikk utløsning på en dag? ... Når jeg kan spørre om likens erfaring her.. Fikk ingen vettige svar da. Anonymous poster hash: b8679...23b Ikke mange av oss som er menn på Subutex. Og igjen, mannen din er ansvarlig for seg selv. Ikke du.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2015 #35 Skrevet 6. oktober 2015 Herregud er dette en gruppe man bare kan spørre om dramatiske ting?! Min mann sitter hvertfall ikke på sånne forum som han kan spørre noen. Tenkte dere kansje kunne ha erfaring. Tydligvis ikke. Å Anonymous poster hash: b8679...23b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå