Gå til innhold

Mannen min fikk ikke utløsning idag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har aldri skjedd før at han kkke har klart å få utløsning. Vi prøvde i 2 tiden idag sikkert i 3 kvarter men ingen utløsning å ikveld skulle vi ha sex men han fikk ikke til utløsning.vi jadde mange forsjellige stillinger å jeg kom opptil flere ganger.. P jeg sugde han.. Likevel så kom han ikke...

Hva kan det være?

Jeg spurtr om det var noe i veien.. Men han sa nei

Anonymous poster hash: b8679...23b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånt skjer. Trenger ikke å være noe spesielt i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 8bc32...f23
Skrevet

Prestasjonsangst?

Anonymous poster hash: 56470...0eb
Skrevet

Tenner ikke nok på deg.

Anonymous poster hash: 1fd83...b78

Skrevet

Jeg tenner sporenstreks et lys!

Heldigvis finnes det ikke verre ting som skjer i verden for øyeblikket, så vi kan alle fokusere max på ditt enorme problem.

La oss ha litt brainstorming her. Hva KAN det være? Hva KAN det komme av? Hva KAN du gjøre? Hva KAN han gjøre? Hva KAN jeg gjøre?

Du får ringe 110, 112 og 113 for dette mysteriet MÅ løses NÅ.

Anonymous poster hash: ba82b...e42

Skrevet

Etter "panikken" i innlegget ditt å døme, så kan det godt vere prestasjonsangst. Kvifor halde på i det uendelege dersom han ikkje har dagen? Dersom formålet er å bli gravid, så er det og noko som kan gje stress og prestasjonsangst til ein mann. Trur dette kan skje dei gleste.

Anonymous poster hash: 6763c...7e6

Skrevet

Etter "panikken" i innlegget ditt å døme, så kan det godt vere prestasjonsangst. Kvifor halde på i det uendelege dersom han ikkje har dagen? Dersom formålet er å bli gravid, så er det og noko som kan gje stress og prestasjonsangst til ein mann. Trur dette kan skje dei gleste.

Anonymous poster hash: 6763c...7e6

Det var det jeg og tenkte. Ikke rart om fyren får prestasjonsangst, med et sånt styr

Anonymous poster hash: 56470...0eb

Skrevet

Han er nok drittlei det hysteriske kvinnfolket sitt og gremmes over å hele tatt måtte ta i deg.

Anonymous poster hash: 90d87...fef

Skrevet

Åh herregud. Ja so what? Det kan da skje menn og kvinner på lik linje.

At du maser på ham gjør det ikke bedre.

Slutt å overanalysere. Han kom ikke. Neivel, Big deal

Anonymous poster hash: d50b9...ef2

Skrevet

Hva kan vi gjøre, tro?!?!

Kronerulling? Gå til pressen med det? Klage til sivilombudsmannen?!?

Anonymous poster hash: e9044...464

Skrevet

Dette finnes det naturligvis bare en løsning på: Vi må gå i fakkeltog. 

Anonymous poster hash: 4d45b...098
Skrevet

Heldigvis finnes det ikke verre ting som skjer i verden for øyeblikket, så vi kan alle fokusere max på ditt enorme problem.

La oss ha litt brainstorming her. Hva KAN det være? Hva KAN det komme av? Hva KAN du gjøre? Hva KAN han gjøre? Hva KAN jeg gjøre?

Herregud for en idiot. Hvis du ikke har noen saklige innspill til HI sin tråd så kan du bare gå og legge deg?

Anonymous poster hash: ab4b8...551

Skrevet

Dere to, du og hun over, fjortishumor? Er det ikke leggetid for ungdomsskoleunger nå?

Skrevet

Herregud for en idiot. Hvis du ikke har noen saklige innspill til HI sin tråd så kan du bare gå og legge deg?

Finnes det virkelig noen innspill å ha til noe sånt? De pulte, han kom ikke. De spiste, han ble ikke mett. De la seg, han fikk ikke sove. De slo plenen, han ble ikke ferdig. De handlet inn, han glemte melka. Hva skal tråden liksom hjelpe på?

Skrevet

Dere to, du og hun over, fjortishumor? Er det ikke leggetid for ungdomsskoleunger nå?

Jo, skulle lagt meg men jeg har rier så jeg koser meg her inne istedet mens jeg venter på at kjæresten skal hente meg på mopeden sin og kjøre meg på føden. 

Skrevet

Haha herregud. Syns dere er barnselige. Jeg bare spurte om noe... Skulle kabsje ha tatt med flere opplysninger....

Lurte bare på om det kunne være noen grunn.. Han var veldig lei seg å han skjønte heller ikke hvorfor..

Men vi tror kansje det er fordi han har begynt å trappe ned på Subutex...

Takk for ingenting dere.. Dere hadde ikke trengt å svart meg viss dere bare skulle være frekl mot meg...

Skrevet

Haha herregud. Syns dere er barnselige. Jeg bare spurte om noe... Skulle kabsje ha tatt med flere opplysninger....

Lurte bare på om det kunne være noen grunn.. Han var veldig lei seg å han skjønte heller ikke hvorfor..

Men vi tror kansje det er fordi han har begynt å trappe ned på Subutex...

Takk for ingenting dere.. Dere hadde ikke trengt å svart meg viss dere bare skulle være frekl mot meg...

Subutex? Slutta med heroin?

Anonymous poster hash: ac044...e90

Skrevet

Ja viss du absoulutt må vite det så har han slutta me heroin for 3 år siden ja.....

Skrevet

Sexproblemer er vel ikke uvanlig når man bruker opiater. Subutex inkludert.

Anonymous poster hash: ac044...e90

Skrevet

"Mannen min fikk ikke orgasme i dag - hva kan det være?! PS, han er eksnarkoman og går på avvenning."

Det ville jo faktisk ha snudd litt på svarene...

Skrevet

Ingen av oss tenkte jo på det siden han har gådd på det i 3 år...

Å begynte nedtrapping for en mnd siden...

Føler fortsatt jeg ikke fortjente de svarene jeg fikk...

Noen av dere kan slutte å svare folk på forumet... Ser mange som skriver masse stygt til folk som lurer på noe (uansett om det kansje kan være et dumt spørsmål) ... Ikke vær frekk å nedlatene når man skriver.. Eller slutt å svar

Skrevet

Først vil jeg bare si at så flott at han skal trappe ned! :) 

Det kan nok tenkes at han ikke fikk utløsning pga medisinene, ingenting uvanlig med det. Jeg kan også si etter mange år i et lykkelig forhold at slikt skjer iblant. Sånn er det bare :)

Anonymous poster hash: ca754...62e
Skrevet

Først vil jeg bare si at så flott at han skal trappe ned! :)

Det kan nok tenkes at han ikke fikk utløsning pga medisinene, ingenting uvanlig med det. Jeg kan også si etter mange år i et lykkelig forhold at slikt skjer iblant. Sånn er det bare :)

Anonymous poster hash: ca754...62e

Takk for svar :)

Ja er bra han trapper ned. Vært kjærester i mange mange år nå.. Men som du sier så er det sikkert normalt, men viste ikke hvorfor :P så tror begge ikk litt panikk

Skrevet

Syns den var genial og på sin plass 😂

Anonymous poster hash: e072d...c38

Gjest Antarctica
Skrevet

Dette er seriøst ikke ditt problem, HI. Det er hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...