Gå til innhold

Duftlys

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefaler Pecksniffs. Dyre men deilige, ikke er de kunstig heller.

Anonymous poster hash: 024f7...741
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mester grønn sine dufter herlig

Anonymous poster hash: ed9ac...da2

Skrevet

Kjøper på Ikea jeg. Billige, lukter godt og finnes i mange forskjellige lukter. Finnes som t-lys og lys i glass i store og små størrelser.

Anonymous poster hash: 0dc29...79c

Skrevet

Har Yankee candle, Voluspå og Woodwick selv, liker først og sistnevnte best prismessig.

Anonymous poster hash: e0bee...603

Skrevet

Om du trenger duftlys fort for å bruke det på visning av leiligheten eller no', så ville jeg ikke gjort det. Lukten av parfyme er et digert varsko til potensielle kjøpere om at her er det noe som må dekkes over.

Anonymous poster hash: 4df2e...3f9

Hva er det med folk som ikke evner å svare på spørsmålet? Skal ikke selge en dritt. Skal ikke bruke det hjemme. Ingen har noe med hva jeg skal med det, men det er en del av behandling mentalt.

Anonymous poster hash: 15d06...f99

Det var da bare et velmenende råd? ikke vits å ta alt i verste mening heller.

Anonymous poster hash: 95a2a...0d5

Skrevet

Voluspa! Finnes ikke bedre. Liker godt crisp champagne, bourbon Vanilla og macaron. Woodwick har noen gode, men irriterer meg sånn over knitrelyden når det brenner, selv om det er hele poenget;)

Anonymous poster hash: 061ac...e81

Skrevet

De fleste matbutikker har,samt nille,kremmerhuset,feel,europris osv. Kommer jo helt an på hva du liker for slags lukt.

Jeg har prøvd mange forskjellige. Akkurat nå prøver jeg en flaske fra kremmerhuset, med olje i,og som det er noen pinner oppi. Den lukter veldig godt når jeg lukter på olja/pinnen, men den sprer seg liksom ikke rundt i huset. Det samme problemet har jeg med duftlys også. Skulle hatt noe kraftig noe som lukter godt/rent.

Skrevet

Voluspa er min favoritt. Crisp champagne er veldig god synes jeg. Yankee Candle syns jeg er for intense i lukten, med noen unntak. Ellers er Ikea sine med vanilje faktisk helt ok.

Skrevet

Enig i clean cotton fra yankee candles. Den er fin på badet hvertfall, lukter veldig "rent" uten å være kvalmende.

Skrevet

Finnes ikke! Duftlys lukter høgg, uansett, og er i tillegg migrenetrigger de luxe. Anonymous poster hash: a8553...25a

Og ikke minst drepen for allergikere. Jeg dauer i nærheten av duftlys!Anonymous poster hash: abd96...da6
Og så?? Du aner ikke hvorfor jeg skal ha det engang.

Anonymous poster hash: 15d06...f99

Kanskje hun bruker det for å jage allergikere? Samme funksjon som mygglys på mygg liksom :fnise:

Anonymous poster hash: 7a898...f20

He he, ja det funker i alle fall 😂😂

Anonymous poster hash: abd96...da6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...