Gå til innhold

Duftlys

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips til butikker som selger velduftende duftlys?

Anonymous poster hash: 15d06...f99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes ikke! Duftlys lukter høgg, uansett, og er i tillegg migrenetrigger de luxe.

Anonymous poster hash: a8553...25a

Skrevet

Finnes ikke! Duftlys lukter høgg, uansett, og er i tillegg migrenetrigger de luxe. Anonymous poster hash: a8553...25a

Takk for den negative og unødvendige kommentaren din... Sukk..

Skrevet

Finnes ikke! Duftlys lukter høgg, uansett, og er i tillegg migrenetrigger de luxe.

Og ikke minst drepen for allergikere. Jeg dauer i nærheten av duftlys!

Anonymous poster hash: abd96...da6

Skrevet

Finnes ikke! Duftlys lukter høgg, uansett, og er i tillegg migrenetrigger de luxe. Anonymous poster hash: a8553...25a

Og ikke minst drepen for allergikere. Jeg dauer i nærheten av duftlys!Anonymous poster hash: abd96...da6

Og så?? Du aner ikke hvorfor jeg skal ha det engang.

Skrevet

Er veldig dårlig på fysiske butikker men jeg handler Yankee Candle og Woodwick på ebay. De er himmelske:)

Anonymous poster hash: 0b853...553

Skrevet

Er veldig dårlig på fysiske butikker men jeg handler Yankee Candle og Woodwick på ebay. De er himmelske:) Anonymous poster hash: 0b853...553

Ok :) men kanskje vanskelig å finne noen man liker? Trenger et jeg kan bruke fremover, men må like duften.

Skrevet

Voluspa! Fås hos design forevig-forhandlere. Eller noen fra Durance lukter også ok.

Skrevet

Er veldig dårlig på fysiske butikker men jeg handler Yankee Candle og Woodwick på ebay. De er himmelske:) Anonymous poster hash: 0b853...553

Ok :) men kanskje vanskelig å finne noen man liker? Trenger et jeg kan bruke fremover, men må like duften.

Du får de i nutikk og,i hvert fall Woodwick

Anonymous poster hash: cbb4f...394

Skrevet

Og ikke minst drepen for allergikere. Jeg dauer i nærheten av duftlys!Anonymous poster hash: abd96...da6

Kanskje hun bruker det for å jage allergikere? Samme funksjon som mygglys på mygg liksom :fnise: 

Anonymous poster hash: 7a898...f20

Skrevet

Er veldig glad i lukten "clean cotton" fra yankee candles, den lukter veldig rent. Er også veldig glad i røkelse med fruktlukt. (Får kjøpt røkelsen på shangri-la ved Oslo s, elsker den butikken!) Yankee Candles kan kjøpes på nett :)

Skrevet

Kanskje hun bruker det for å jage allergikere? Samme funksjon som mygglys på mygg liksom :fnise:

Anonymous poster hash: 7a898...f20

Det er gøy å tulle med folk som sliter. Takk.

Skrevet

Takk. Må nok innom fysisk butikk, for trenger den veldig straks for at det skal fungere. Har bare kjøpt fra Nille for noen år siden og de likte jeg ikke. Røkelse er selvsagt også et alternativ:)

Skrevet

Det finnes ikke gode duftlys. Det stinker og er kvalmende.

Anonymous poster hash: 7c82f...6d1

Skrevet

Det finnes ikke gode duftlys. Det stinker og er kvalmende.

Anonymous poster hash: 7c82f...6d1

Har du prøvd alle i hele verden, du? Imponert

Skrevet

Takk. Må nok innom fysisk butikk, for trenger den veldig straks for at det skal fungere. Har bare kjøpt fra Nille for noen år siden og de likte jeg ikke. Røkelse er selvsagt også et alternativ:)

Vask huset ditt, luft godt og la være å forpeste huset ditt med kvalmende duftlys og røkelse. Et rent og luftig hjem lukter godt, parfymerte produkter lukter vondt.

Skrevet

De som ikke liker duftlys har sikkert bare kjent eimen av billige drittlys.

Voluspa og yankee sverger jeg til også. Yankee candles selges på Nordby senter i Sverige om du bor i nærheten.

Kid selger også noen gode:-)

Til jul har jeg juleduft fra yankeecandle. Lukter deilig jul:)

Skrevet

Jeg synes Voluspa og Parks har gode duftlys. Jeg vet ikke hvor de kan kjøpes i Norge, men Google viser at lightmeup.no selger Parks.

Duftlys deilig! Hvis noen får migrene eller pusteproblemer av det, kan de bare drite i å besøke meg.

Skrevet

Jeg synes Voluspa og Parks har gode duftlys. Jeg vet ikke hvor de kan kjøpes i Norge, men Google viser at lightmeup.no selger Parks.

Duftlys deilig! Hvis noen får migrene eller pusteproblemer av det, kan de bare drite i å besøke meg.

Flott, da driter jeg glatt i det, siden du så glatt driter i dine medmenneskers helse.

Skrevet

Flott, da driter jeg glatt i det, siden du så glatt driter i dine medmenneskers helse.

Invitasjonen har aldri vært der, så du trenger ikke å drite i noe. Ellers går egen velvære først, tross alt.

Skrevet

Om du trenger duftlys fort for å bruke det på visning av leiligheten eller no', så ville jeg ikke gjort det. Lukten av parfyme er et digert varsko til potensielle kjøpere om at her er det noe som må dekkes over.

Anonymous poster hash: 4df2e...3f9
Skrevet

Vask huset ditt, luft godt og la være å forpeste huset ditt med kvalmende duftlys og røkelse. Et rent og luftig hjem lukter godt, parfymerte produkter lukter vondt.

Hva mener du med innlegget? Du aner ikke hva jeg skal med duftlys engang.... blir for dumt. . Og nei, jeg skal ikke bruke det hjemme.

Skrevet

Om du trenger duftlys fort for å bruke det på visning av leiligheten eller no', så ville jeg ikke gjort det. Lukten av parfyme er et digert varsko til potensielle kjøpere om at her er det noe som må dekkes over.

Anonymous poster hash: 4df2e...3f9

Hva er det med folk som ikke evner å svare på spørsmålet? Skal ikke selge en dritt. Skal ikke bruke det hjemme. Ingen har noe med hva jeg skal med det, men det er en del av behandling mentalt.

Skrevet

Home and cottage!

Anonymous poster hash: 48c87...293

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...