klishe89 Skrevet 4. oktober 2015 #26 Skrevet 4. oktober 2015 Vippestol, på teppet sitt (Hvis vi spiser på stuen), på fanget eller i lekegrinden. Setter ikke barnet ved bordet før hun kan sitte selv. Hvorfor ikke? Hva er galt med å ha barnet ved bordet. Anonymous poster hash: c0173...93d For de skal ikke sitte oppreist før de kan sitte selv. Men alt med måte. Her satt hun ett kvarter ved bordet innimellom fra hun var ca 6 mnd. Støttet henne opp.Og hva er forskjellen på å la baby sitte i vippestolen på gulvet, slik du sier du gjør, og å la baby sitte i vippestol på bordet eller i newborn-sete på tripptrappstolen, slik de andre her sier? "Sittestillingen" er jo nøyaktig den samme... Anonymous poster hash: c0173...93d Nå quotet du feil tror jeg...Ingen som sier noe om at vippestol og newborn-sete er feil. Les hva klishe98 sier en gang til... Det var egentlig henne jeg spurte. Anonymous poster hash: c0173...93d Hva var det jeg skrev som du reagerte på? Jeg spurte deg et spørsmål lengre opp som du ikke har svart på. Anonymous poster hash: c0173...93d Vippestolen her er lent langt bakover så det blir på ingen måte som å sitte i en vanlig barnestol med pute. Barnet sitter jo egentlig ikke i en vippestol på nederste hakket, det ligger. Newborn-sete vet jeg ingenting om fordi jeg ikke har det. Vi legger nesten alltid babyen på lekematten fordi vi spiser på stuen. Hun er i overkant interessert i mat også, så det å ha henne på fanget er litt styrete. Poenget er at babyer ikke skal settes opp før de kan sitte selv. Vippestolen skal kun brukes ca 20 min per dag og.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #27 Skrevet 4. oktober 2015 Vi hadde new born setet til tripp trapp, så hun var vel rundt en mnd når vi tok det i bruk. Dette. Anonymous poster hash: c0173...93d Samme her, men brukte det fra dag 1. Hilsen mamma til bl.a en baby som nesten ikke sover og skal være med på alt, men som også har spist middag hver eneste dag som vanlig. Anonymous poster hash: ff1fc...f6e
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #28 Skrevet 4. oktober 2015 Mine har sittet i vippestol, Tripp trapp newborn-setet eller (som oftest) knyttet på en av oss voksne i bæretøy. Det er ikke få måltider jeg har spist med baby på magen, med en serviett dandert på toppen av babyens hode. Har tenkt på det, men er redd for å søle varm mat på han. Så han sitter på fanget, mens jeg spiser på skrå Anonymous poster hash: cad4a...630 Da har du vel spist et varmt måltid da... Anonymous poster hash: c7b01...e6f Ja, som jeg skrev. Litt overdrevet. Men det er kinkig å spise kjøtt feks med en hånd. Men jøss, så overvant du var da! Anonymous poster hash: cad4a...630 Du kutter opp maten før du setter ungen på fanget. Det blir ikke like godt (varmt), men det funker. Måtte gjøre sånn med min første (min andre skrev jeg om lenger oppe). Anonymous poster hash: ff1fc...f6e
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #29 Skrevet 4. oktober 2015 Vippestol, på teppet sitt (Hvis vi spiser på stuen), på fanget eller i lekegrinden. Setter ikke barnet ved bordet før hun kan sitte selv. Hvorfor ikke? Hva er galt med å ha barnet ved bordet. Anonymous poster hash: c0173...93d For de skal ikke sitte oppreist før de kan sitte selv. Men alt med måte. Her satt hun ett kvarter ved bordet innimellom fra hun var ca 6 mnd. Støttet henne opp.Og hva er forskjellen på å la baby sitte i vippestolen på gulvet, slik du sier du gjør, og å la baby sitte i vippestol på bordet eller i newborn-sete på tripptrappstolen, slik de andre her sier? "Sittestillingen" er jo nøyaktig den samme... Anonymous poster hash: c0173...93d Nå quotet du feil tror jeg...Ingen som sier noe om at vippestol og newborn-sete er feil. Les hva klishe98 sier en gang til... Det var egentlig henne jeg spurte. Anonymous poster hash: c0173...93d Hva var det jeg skrev som du reagerte på?Jeg spurte deg et spørsmål lengre opp som du ikke har svart på. Anonymous poster hash: c0173...93d Vippestolen her er lent langt bakover så det blir på ingen måte som å sitte i en vanlig barnestol med pute. Barnet sitter jo egentlig ikke i en vippestol på nederste hakket, det ligger. Newborn-sete vet jeg ingenting om fordi jeg ikke har det. Vi legger nesten alltid babyen på lekematten fordi vi spiser på stuen. Hun er i overkant interessert i mat også, så det å ha henne på fanget er litt styrete. Poenget er at babyer ikke skal settes opp før de kan sitte selv. Vippestolen skal kun brukes ca 20 min per dag og. Det var ikke det jeg spurte om. Anonymous poster hash: c0173...93d
klishe89 Skrevet 4. oktober 2015 #30 Skrevet 4. oktober 2015 Vippestol, på teppet sitt (Hvis vi spiser på stuen), på fanget eller i lekegrinden. Setter ikke barnet ved bordet før hun kan sitte selv. Hvorfor ikke? Hva er galt med å ha barnet ved bordet. Anonymous poster hash: c0173...93d For de skal ikke sitte oppreist før de kan sitte selv. Men alt med måte. Her satt hun ett kvarter ved bordet innimellom fra hun var ca 6 mnd. Støttet henne opp.Og hva er forskjellen på å la baby sitte i vippestolen på gulvet, slik du sier du gjør, og å la baby sitte i vippestol på bordet eller i newborn-sete på tripptrappstolen, slik de andre her sier? "Sittestillingen" er jo nøyaktig den samme... Anonymous poster hash: c0173...93d Nå quotet du feil tror jeg...Ingen som sier noe om at vippestol og newborn-sete er feil. Les hva klishe98 sier en gang til... Det var egentlig henne jeg spurte. Anonymous poster hash: c0173...93d Hva var det jeg skrev som du reagerte på?Jeg spurte deg et spørsmål lengre opp som du ikke har svart på. Anonymous poster hash: c0173...93d Vippestolen her er lent langt bakover så det blir på ingen måte som å sitte i en vanlig barnestol med pute. Barnet sitter jo egentlig ikke i en vippestol på nederste hakket, det ligger. Newborn-sete vet jeg ingenting om fordi jeg ikke har det. Vi legger nesten alltid babyen på lekematten fordi vi spiser på stuen. Hun er i overkant interessert i mat også, så det å ha henne på fanget er litt styrete. Poenget er at babyer ikke skal settes opp før de kan sitte selv. Vippestolen skal kun brukes ca 20 min per dag og. Det var ikke det jeg spurte om. Anonymous poster hash: c0173...93d Hva var det du lurte på? Hun sitter ved bordet i vippestol de gangene vi spiser på kjøkkenet hvis det var det du lurte på.. Poenget mitt var at man ikke skal sette barnet i en stol før det kan sitte selv.
Serepta Skrevet 4. oktober 2015 #31 Skrevet 4. oktober 2015 Til yngste som krevde å være med, kjøpte vi en høystol som kunne legges bakover. En sånn amerikansk plastsak. Fungerte supert, og den ble som en høy vippestol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå