Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Når satte dere babyen ved bordet? Har ikke spist et varmt måltid siden han ble født for 5 mnd siden. Sitter ikke ennå, annet enn litt bakoverlent på fanget. Men nå lurer jeg på å la han sitte i stol ved bordet med pute. Bare de 5-10 min det tar å spise middagen. Anonymous poster hash: cad4a...630
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Vi har stort spisebord så vår satt/lå i vippestol på enden av bordet med oss siden hun var nyfødt hvis hun var våken. Begynte å sitte i tripp trapp når hun var 7 måneder. Anonymous poster hash: 06102...3e1
Modesty Blaise. Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 Vi hadde new born setet til tripp trapp, så hun var vel rundt en mnd når vi tok det i bruk.
TPK Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Vippestol brukte vi fra de var ca en måned. Du kan da ikke ofre deg så totalt at du ikke spiser middag på fem mnd. Da kommer du til å bli helt koko! Kan ikke babyen ligge på et leketeppe, i vogna eller sove mens dere spiser? Altså at dere spiser mans han sover blir det jo da...
*Miss Marple* Skrevet 3. oktober 2015 #5 Skrevet 3. oktober 2015 Vi hadde vippestolen på bordet før de kunne sitte i tripp trapp stolen sin. Hvorfor har du ikke spist varm mat på 5 mnd? Babyen både sover og leker på gulvet vel?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #6 Skrevet 3. oktober 2015 Vippestol har vi, men han må være på golvet. Og hver gang vi setter oss ved bordet vil han opp og være med. Sosial liten krabat😉 Anonymous poster hash: cad4a...630
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #7 Skrevet 3. oktober 2015 Vi hadde vippestolen på bordet før de kunne sitte i tripp trapp stolen sin. Hvorfor har du ikke spist varm mat på 5 mnd? Babyen både sover og leker på gulvet vel? Det var vel en liten overdrivelse, for det skjer jo at han sitter i ro i vippestolen eller sover. Men som regel ender han på fanget før jeg er ferdig å spise. Anonymous poster hash: cad4a...630
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #8 Skrevet 3. oktober 2015 Vi hadde new born setet til tripp trapp, så hun var vel rundt en mnd når vi tok det i bruk. Dette. Anonymous poster hash: c0173...93d
februarprins2013 Skrevet 3. oktober 2015 #9 Skrevet 3. oktober 2015 han satt i vippestol fra han var ca 5 uker ved siden av og ved bordet når han var ca 5mnd
klishe89 Skrevet 3. oktober 2015 #10 Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Vippestol, på teppet sitt (Hvis vi spiser på stuen), på fanget eller i lekegrinden. Setter ikke barnet ved bordet før hun kan sitte selv. Endret 3. oktober 2015 av klishe89
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #11 Skrevet 3. oktober 2015 Vippestol, på teppet sitt (Hvis vi spiser på stuen), på fanget eller i lekegrinden. Setter ikke barnet ved bordet før hun kan sitte selv. Hvorfor ikke? Hva er galt med å ha barnet ved bordet. Anonymous poster hash: c0173...93d
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #12 Skrevet 3. oktober 2015 Newborn setet til tripp trappen fra Stokke var helt genial for oss. Brukte den fra barnet var ca 1 mnd. Anonymous poster hash: 08e03...10b
Mamma til 2 søte Skrevet 3. oktober 2015 #13 Skrevet 3. oktober 2015 Vippestol, på teppet sitt (Hvis vi spiser på stuen), på fanget eller i lekegrinden. Setter ikke barnet ved bordet før hun kan sitte selv. Hvorfor ikke? Hva er galt med å ha barnet ved bordet. Anonymous poster hash: c0173...93d For de skal ikke sitte oppreist før de kan sitte selv. Men alt med måte. Her satt hun ett kvarter ved bordet innimellom fra hun var ca 6 mnd. Støttet henne opp.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #14 Skrevet 3. oktober 2015 Vippestol, på teppet sitt (Hvis vi spiser på stuen), på fanget eller i lekegrinden. Setter ikke barnet ved bordet før hun kan sitte selv. Hvorfor ikke? Hva er galt med å ha barnet ved bordet. Anonymous poster hash: c0173...93d For de skal ikke sitte oppreist før de kan sitte selv. Men alt med måte. Her satt hun ett kvarter ved bordet innimellom fra hun var ca 6 mnd. Støttet henne opp. Og hva er forskjellen på å la baby sitte i vippestolen på gulvet, slik du sier du gjør, og å la baby sitte i vippestol på bordet eller i newborn-sete på tripptrappstolen, slik de andre her sier? "Sittestillingen" er jo nøyaktig den samme... Anonymous poster hash: c0173...93d
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #15 Skrevet 3. oktober 2015 Fantes ikke newbornseat da mine var små. De fikk sitte noen minutter i tripp trappen (de var støttet med pute) fra de var 5 mnd. De satt seg opp selv da de var 6 mnd. Anonymous poster hash: 2c61a...f35
Mamma til 2 søte Skrevet 3. oktober 2015 #16 Skrevet 3. oktober 2015 Vippestol, på teppet sitt (Hvis vi spiser på stuen), på fanget eller i lekegrinden. Setter ikke barnet ved bordet før hun kan sitte selv. Hvorfor ikke? Hva er galt med å ha barnet ved bordet. Anonymous poster hash: c0173...93d For de skal ikke sitte oppreist før de kan sitte selv. Men alt med måte. Her satt hun ett kvarter ved bordet innimellom fra hun var ca 6 mnd. Støttet henne opp. Og hva er forskjellen på å la baby sitte i vippestolen på gulvet, slik du sier du gjør, og å la baby sitte i vippestol på bordet eller i newborn-sete på tripptrappstolen, slik de andre her sier? "Sittestillingen" er jo nøyaktig den samme... Anonymous poster hash: c0173...93d Nå quotet du feil tror jeg...Ingen som sier noe om at vippestol og newborn-sete er feil.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #17 Skrevet 3. oktober 2015 Vippestol, på teppet sitt (Hvis vi spiser på stuen), på fanget eller i lekegrinden. Setter ikke barnet ved bordet før hun kan sitte selv. Hvorfor ikke? Hva er galt med å ha barnet ved bordet. Anonymous poster hash: c0173...93d For de skal ikke sitte oppreist før de kan sitte selv. Men alt med måte. Her satt hun ett kvarter ved bordet innimellom fra hun var ca 6 mnd. Støttet henne opp.Og hva er forskjellen på å la baby sitte i vippestolen på gulvet, slik du sier du gjør, og å la baby sitte i vippestol på bordet eller i newborn-sete på tripptrappstolen, slik de andre her sier? "Sittestillingen" er jo nøyaktig den samme... Anonymous poster hash: c0173...93d Nå quotet du feil tror jeg...Ingen som sier noe om at vippestol og newborn-sete er feil. Les hva klishe98 sier en gang til... Det var egentlig henne jeg spurte. Anonymous poster hash: c0173...93d
Slaskepott Skrevet 4. oktober 2015 #18 Skrevet 4. oktober 2015 Mine har sittet i vippestol, Tripp trapp newborn-setet eller (som oftest) knyttet på en av oss voksne i bæretøy. Det er ikke få måltider jeg har spist med baby på magen, med en serviett dandert på toppen av babyens hode.
BareMas Skrevet 4. oktober 2015 #19 Skrevet 4. oktober 2015 Vi hadde vippestolen på bordet før de kunne sitte i tripp trapp stolen sin. Hvorfor har du ikke spist varm mat på 5 mnd? Babyen både sover og leker på gulvet vel? Min baby var av typen som sov akkurat så lenge av gangen som det tar å lage maten, i tillegg hatet hun av hele sitt hjerte å ligge på gulvet. Tunge tider... Hadde det ikke vært for new born Seat til Stokkestole, hadde jeg ikke spist et helt måltid på 10mnd og dermed vært tynn som ei flis, så det var bomkjøp, skjønner du..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #20 Skrevet 4. oktober 2015 Mine har sittet i vippestol, Tripp trapp newborn-setet eller (som oftest) knyttet på en av oss voksne i bæretøy. Det er ikke få måltider jeg har spist med baby på magen, med en serviett dandert på toppen av babyens hode. Har tenkt på det, men er redd for å søle varm mat på han. Så han sitter på fanget, mens jeg spiser på skrå😉 Anonymous poster hash: cad4a...630
klishe89 Skrevet 4. oktober 2015 #21 Skrevet 4. oktober 2015 Vippestol, på teppet sitt (Hvis vi spiser på stuen), på fanget eller i lekegrinden. Setter ikke barnet ved bordet før hun kan sitte selv. Hvorfor ikke? Hva er galt med å ha barnet ved bordet. Anonymous poster hash: c0173...93d For de skal ikke sitte oppreist før de kan sitte selv. Men alt med måte. Her satt hun ett kvarter ved bordet innimellom fra hun var ca 6 mnd. Støttet henne opp.Og hva er forskjellen på å la baby sitte i vippestolen på gulvet, slik du sier du gjør, og å la baby sitte i vippestol på bordet eller i newborn-sete på tripptrappstolen, slik de andre her sier? "Sittestillingen" er jo nøyaktig den samme... Anonymous poster hash: c0173...93d Nå quotet du feil tror jeg...Ingen som sier noe om at vippestol og newborn-sete er feil. Les hva klishe98 sier en gang til... Det var egentlig henne jeg spurte. Anonymous poster hash: c0173...93d Hva var det jeg skrev som du reagerte på?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #23 Skrevet 4. oktober 2015 Vippestol, på teppet sitt (Hvis vi spiser på stuen), på fanget eller i lekegrinden. Setter ikke barnet ved bordet før hun kan sitte selv. Hvorfor ikke? Hva er galt med å ha barnet ved bordet. Anonymous poster hash: c0173...93d For de skal ikke sitte oppreist før de kan sitte selv. Men alt med måte. Her satt hun ett kvarter ved bordet innimellom fra hun var ca 6 mnd. Støttet henne opp.Og hva er forskjellen på å la baby sitte i vippestolen på gulvet, slik du sier du gjør, og å la baby sitte i vippestol på bordet eller i newborn-sete på tripptrappstolen, slik de andre her sier? "Sittestillingen" er jo nøyaktig den samme... Anonymous poster hash: c0173...93d Nå quotet du feil tror jeg...Ingen som sier noe om at vippestol og newborn-sete er feil. Les hva klishe98 sier en gang til... Det var egentlig henne jeg spurte. Anonymous poster hash: c0173...93d Hva var det jeg skrev som du reagerte på? Jeg spurte deg et spørsmål lengre opp som du ikke har svart på. Anonymous poster hash: c0173...93d
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #24 Skrevet 4. oktober 2015 Mine har sittet i vippestol, Tripp trapp newborn-setet eller (som oftest) knyttet på en av oss voksne i bæretøy. Det er ikke få måltider jeg har spist med baby på magen, med en serviett dandert på toppen av babyens hode. Har tenkt på det, men er redd for å søle varm mat på han. Så han sitter på fanget, mens jeg spiser på skrå😉 Anonymous poster hash: cad4a...630 Da har du vel spist et varmt måltid da... Anonymous poster hash: c7b01...e6f
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #25 Skrevet 4. oktober 2015 Mine har sittet i vippestol, Tripp trapp newborn-setet eller (som oftest) knyttet på en av oss voksne i bæretøy. Det er ikke få måltider jeg har spist med baby på magen, med en serviett dandert på toppen av babyens hode. Har tenkt på det, men er redd for å søle varm mat på han. Så han sitter på fanget, mens jeg spiser på skrå😉 Anonymous poster hash: cad4a...630 Da har du vel spist et varmt måltid da... Anonymous poster hash: c7b01...e6f Ja, som jeg skrev. Litt overdrevet. Men det er kinkig å spise kjøtt feks med en hånd. Men jøss, så overvant du var da!😝 Anonymous poster hash: cad4a...630
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå