Gå til innhold

Baby sitte ved bordet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når satte dere babyen ved bordet? Har ikke spist et varmt måltid siden han ble født for 5 mnd siden. Sitter ikke ennå, annet enn litt bakoverlent på fanget.

 

Men nå lurer jeg på å la han sitte i stol ved bordet med pute. Bare de 5-10 min det tar å spise middagen.

 

Anonymous poster hash: cad4a...630

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har stort spisebord så vår satt/lå i vippestol på enden av bordet med oss siden hun var nyfødt hvis hun var våken.

Begynte å sitte i tripp trapp når hun var 7 måneder.

 

Anonymous poster hash: 06102...3e1

Skrevet

Vi hadde new born setet til tripp trapp, så hun var vel rundt en mnd når vi tok det i bruk.

Skrevet

Vippestol brukte vi fra de var ca en måned. Du kan da ikke ofre deg så totalt at du ikke spiser middag på fem mnd. Da kommer du til å bli helt koko! Kan ikke babyen ligge på et leketeppe, i vogna eller sove mens dere spiser? Altså at dere spiser mans han sover blir det jo da...

Skrevet

Vi hadde vippestolen på bordet før de kunne sitte i tripp trapp stolen sin.

 

Hvorfor har du ikke spist varm mat på 5 mnd? Babyen både sover og leker på gulvet vel?

Skrevet

Vippestol har vi, men han må være på golvet. Og hver gang vi setter oss ved bordet vil han opp og være med. Sosial liten krabat😉

 

 

Anonymous poster hash: cad4a...630

Skrevet

Vi hadde vippestolen på bordet før de kunne sitte i tripp trapp stolen sin.

 

Hvorfor har du ikke spist varm mat på 5 mnd? Babyen både sover og leker på gulvet vel?

Det var vel en liten overdrivelse, for det skjer jo at han sitter i ro i vippestolen eller sover. Men som regel ender han på fanget før jeg er ferdig å spise.

 

 

 

Anonymous poster hash: cad4a...630

Skrevet

Vi hadde new born setet til tripp trapp, så hun var vel rundt en mnd når vi tok det i bruk.

 

Dette.

 

Anonymous poster hash: c0173...93d

Skrevet

han satt i vippestol fra han var ca 5 uker ved siden av og ved bordet når han var ca 5mnd

Skrevet (endret)

Vippestol, på teppet sitt (Hvis vi spiser på stuen), på fanget eller i lekegrinden.

 

Setter ikke barnet ved bordet før hun kan sitte selv.

Endret av klishe89
Skrevet

Vippestol, på teppet sitt (Hvis vi spiser på stuen), på fanget eller i lekegrinden.

 

Setter ikke barnet ved bordet før hun kan sitte selv.

Hvorfor ikke? Hva er galt med å ha barnet ved bordet.

 

Anonymous poster hash: c0173...93d

Skrevet

Newborn setet til tripp trappen fra Stokke var helt genial for oss. Brukte den fra barnet var ca 1 mnd.

 

Anonymous poster hash: 08e03...10b

Skrevet

 

Vippestol, på teppet sitt (Hvis vi spiser på stuen), på fanget eller i lekegrinden.

 

Setter ikke barnet ved bordet før hun kan sitte selv.

Hvorfor ikke? Hva er galt med å ha barnet ved bordet.

 

Anonymous poster hash: c0173...93d

For de skal ikke sitte oppreist før de kan sitte selv. Men alt med måte. Her satt hun ett kvarter ved bordet innimellom fra hun var ca 6 mnd. Støttet henne opp.

Skrevet

 

 

Vippestol, på teppet sitt (Hvis vi spiser på stuen), på fanget eller i lekegrinden.

 

Setter ikke barnet ved bordet før hun kan sitte selv.

Hvorfor ikke? Hva er galt med å ha barnet ved bordet.

 

Anonymous poster hash: c0173...93d

For de skal ikke sitte oppreist før de kan sitte selv. Men alt med måte. Her satt hun ett kvarter ved bordet innimellom fra hun var ca 6 mnd. Støttet henne opp.

 

Og hva er forskjellen på å la baby sitte i vippestolen på gulvet, slik du sier du gjør, og å la baby sitte i vippestol på bordet eller i newborn-sete på tripptrappstolen, slik de andre her sier? "Sittestillingen" er jo nøyaktig den samme...

 

Anonymous poster hash: c0173...93d

Skrevet

Fantes ikke newbornseat da mine var små. De fikk sitte noen minutter i tripp trappen (de var støttet med pute) fra de var 5 mnd. De satt seg opp selv da de var 6 mnd.

 

Anonymous poster hash: 2c61a...f35

Skrevet

 

 

 

Vippestol, på teppet sitt (Hvis vi spiser på stuen), på fanget eller i lekegrinden.

 

Setter ikke barnet ved bordet før hun kan sitte selv.

Hvorfor ikke? Hva er galt med å ha barnet ved bordet.

 

Anonymous poster hash: c0173...93d

For de skal ikke sitte oppreist før de kan sitte selv. Men alt med måte. Her satt hun ett kvarter ved bordet innimellom fra hun var ca 6 mnd. Støttet henne opp.

Og hva er forskjellen på å la baby sitte i vippestolen på gulvet, slik du sier du gjør, og å la baby sitte i vippestol på bordet eller i newborn-sete på tripptrappstolen, slik de andre her sier? "Sittestillingen" er jo nøyaktig den samme...

 

Anonymous poster hash: c0173...93d

Nå quotet du feil tror jeg...

Ingen som sier noe om at vippestol og newborn-sete er feil.

Skrevet

 

 

 

 

Vippestol, på teppet sitt (Hvis vi spiser på stuen), på fanget eller i lekegrinden.

 

Setter ikke barnet ved bordet før hun kan sitte selv.

Hvorfor ikke? Hva er galt med å ha barnet ved bordet.

 

Anonymous poster hash: c0173...93d

For de skal ikke sitte oppreist før de kan sitte selv. Men alt med måte. Her satt hun ett kvarter ved bordet innimellom fra hun var ca 6 mnd. Støttet henne opp.
Og hva er forskjellen på å la baby sitte i vippestolen på gulvet, slik du sier du gjør, og å la baby sitte i vippestol på bordet eller i newborn-sete på tripptrappstolen, slik de andre her sier? "Sittestillingen" er jo nøyaktig den samme...

 

Anonymous poster hash: c0173...93d

Nå quotet du feil tror jeg...

Ingen som sier noe om at vippestol og newborn-sete er feil.

 

Les hva klishe98 sier en gang til... Det var egentlig henne jeg spurte.

 

Anonymous poster hash: c0173...93d

Skrevet

Mine har sittet i vippestol, Tripp trapp newborn-setet eller (som oftest) knyttet på en av oss voksne i bæretøy. Det er ikke få måltider jeg har spist med baby på magen, med en serviett dandert på toppen av babyens hode. :)

Skrevet

Vi hadde vippestolen på bordet før de kunne sitte i tripp trapp stolen sin.

 

Hvorfor har du ikke spist varm mat på 5 mnd? Babyen både sover og leker på gulvet vel?

Min baby var av typen som sov akkurat så lenge av gangen som det tar å lage maten, i tillegg hatet hun av hele sitt hjerte å ligge på gulvet. Tunge tider... Hadde det ikke vært for new born Seat til Stokkestole, hadde jeg ikke spist et helt måltid på 10mnd og dermed vært tynn som ei flis, så det var bomkjøp, skjønner du..

Skrevet

Mine har sittet i vippestol, Tripp trapp newborn-setet eller (som oftest) knyttet på en av oss voksne i bæretøy. Det er ikke få måltider jeg har spist med baby på magen, med en serviett dandert på toppen av babyens hode. :)

Har tenkt på det, men er redd for å søle varm mat på han. Så han sitter på fanget, mens jeg spiser på skrå😉

 

Anonymous poster hash: cad4a...630

Skrevet

 

 

 

 

 

Vippestol, på teppet sitt (Hvis vi spiser på stuen), på fanget eller i lekegrinden.

 

Setter ikke barnet ved bordet før hun kan sitte selv.

Hvorfor ikke? Hva er galt med å ha barnet ved bordet.

 

Anonymous poster hash: c0173...93d

For de skal ikke sitte oppreist før de kan sitte selv. Men alt med måte. Her satt hun ett kvarter ved bordet innimellom fra hun var ca 6 mnd. Støttet henne opp.
Og hva er forskjellen på å la baby sitte i vippestolen på gulvet, slik du sier du gjør, og å la baby sitte i vippestol på bordet eller i newborn-sete på tripptrappstolen, slik de andre her sier? "Sittestillingen" er jo nøyaktig den samme...

 

Anonymous poster hash: c0173...93d

Nå quotet du feil tror jeg...

Ingen som sier noe om at vippestol og newborn-sete er feil.

Les hva klishe98 sier en gang til... Det var egentlig henne jeg spurte.

 

Anonymous poster hash: c0173...93d

Hva var det jeg skrev som du reagerte på?

Skrevet

Vippestol midt på spisestuebordet 😀

Skrevet

 

 

 

 

 

 

Vippestol, på teppet sitt (Hvis vi spiser på stuen), på fanget eller i lekegrinden.

 

Setter ikke barnet ved bordet før hun kan sitte selv.

Hvorfor ikke? Hva er galt med å ha barnet ved bordet.

 

Anonymous poster hash: c0173...93d

For de skal ikke sitte oppreist før de kan sitte selv. Men alt med måte. Her satt hun ett kvarter ved bordet innimellom fra hun var ca 6 mnd. Støttet henne opp.
Og hva er forskjellen på å la baby sitte i vippestolen på gulvet, slik du sier du gjør, og å la baby sitte i vippestol på bordet eller i newborn-sete på tripptrappstolen, slik de andre her sier? "Sittestillingen" er jo nøyaktig den samme...

 

Anonymous poster hash: c0173...93d

Nå quotet du feil tror jeg...

Ingen som sier noe om at vippestol og newborn-sete er feil.

Les hva klishe98 sier en gang til... Det var egentlig henne jeg spurte.

 

Anonymous poster hash: c0173...93d

Hva var det jeg skrev som du reagerte på?

 

Jeg spurte deg et spørsmål lengre opp som du ikke har svart på.

 

Anonymous poster hash: c0173...93d

Skrevet

 

Mine har sittet i vippestol, Tripp trapp newborn-setet eller (som oftest) knyttet på en av oss voksne i bæretøy. Det er ikke få måltider jeg har spist med baby på magen, med en serviett dandert på toppen av babyens hode. :)

Har tenkt på det, men er redd for å søle varm mat på han. Så han sitter på fanget, mens jeg spiser på skrå😉

 

Anonymous poster hash: cad4a...630

Da har du vel spist et varmt måltid da...

 

Anonymous poster hash: c7b01...e6f

Skrevet

 

 

Mine har sittet i vippestol, Tripp trapp newborn-setet eller (som oftest) knyttet på en av oss voksne i bæretøy. Det er ikke få måltider jeg har spist med baby på magen, med en serviett dandert på toppen av babyens hode. :)

Har tenkt på det, men er redd for å søle varm mat på han. Så han sitter på fanget, mens jeg spiser på skrå😉

 

Anonymous poster hash: cad4a...630

Da har du vel spist et varmt måltid da...

 

Anonymous poster hash: c7b01...e6f

 

Ja, som jeg skrev. Litt overdrevet.

 

Men det er kinkig å spise kjøtt feks med en hånd. Men jøss, så overvant du var da!😝

 

 

Anonymous poster hash: cad4a...630

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...