Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #26 Skrevet 3. oktober 2015 tusen takk for alle svar. helsestasjonen er ikke redde,og han følger kurven sin,men han ligger langt under barn på sin alderen,men han spiser godt og er helt normal ellers. han var 96cm når han var 2år. hi Anonymous poster hash: 55390...f44 Han var veldig lang som toåring! Kan hende han bare har en slags voksepause. (Min "lille" førskolegutt på 120 var bare 90 cm lang som toåring.) Anonymous poster hash: cec16...3a4
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #27 Skrevet 3. oktober 2015 takk for svar, håper det er slik. men begge brødrene var 103 på 2 års kontrollen,så tydelig lillebror er mindre Anonymous poster hash: 55390...f44
TPK Skrevet 3. oktober 2015 #28 Skrevet 3. oktober 2015 Er det så farlig om han blir litt mindre enn de andre da? Ser noen nevner 1,75, det er jo ikke så lavt... Ser ikke poenget med å ta "sorgene" på forskudd.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #29 Skrevet 3. oktober 2015 takk for svar, håper det er slik. men begge brødrene var 103 på 2 års kontrollen,så tydelig lillebror er mindre Anonymous poster hash: 55390...f44 Det er brødrene som er VELDIG lange. 103 cm og to år er mye. Det er jo gjennomsnittet på en fireåring. Anonymous poster hash: 959da...57e
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2015 #30 Skrevet 3. oktober 2015 Det er så stort sprik på høyden til barn, så det er lite vits i å "sammenligne" med andre.. De vil vokse i mange år til i klassen til frøkna mi (8 år), varierer høyden på ca 15 cm fra de laveste til høyeste.. Anonymous poster hash: b0fef...6d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå