Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #1 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg kjørte jenta min på 6 år hjem til mormor og morfar på høstferie for to dager siden. Jeg kjørte forbi en plass, minnene kom og tårene rant i bilen. For 20 mnd siden stanset ambulansen her som jeg fulgte henne hjem i, fra sykehuset. Jeg satt ved siden av henne høygravid og hun lå i ambulanse sengen, full av kreft i kroppen. "Skal vi bytte plass"? Spurte hun. Alltid så omtenksom! "Nei, ligg bare du" svarte jeg. Men hun tenkte alltid på alle andre først. Det startet i livmoren og spredte seg. På sykehuset fikk hun beskjed at hun kanskje ikke fikk leve lengre enn til sommeren. Jeg fulgte henne hjem og sa "vi sees". Hun fikk en klem. Jeg dro hjem dagen etterpå. 3 uker gikk og jeg fikk en telefon. Akutt ble hun dårlig og sovnet inn. I 3 uker fikk hun ha diagnosen.. Babyen kom 4 uker etter begravelsen. Hun fikk aldri møte babyen. Nå er det rosa sløyfe aksjon, og den skal jeg støtte! <3 Anonymous poster hash: e42f5...12f
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #2 Skrevet 2. oktober 2015 Ja, jeg mistet venninna mi i november i fjor 😢 Anonymous poster hash: 198b9...99f
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #3 Skrevet 2. oktober 2015 Ja, mistet mormor tidligere i år. Savner henne fryktelig Anonymous poster hash: f8aa4...583
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #4 Skrevet 2. oktober 2015 Nei, vi har vært heldige der. Svigermor hadde kreft da hun var i 30-årene, men ble helt frisk, hun er 85 år nå. En onkel hadde svulst på hjernen som barn, han har noen senskader etter operasjon og behandling, men er helt kreftfri. Anonymous poster hash: d7a86...299
Puppen og lillemor Skrevet 2. oktober 2015 #5 Skrevet 2. oktober 2015 Ja, mistet to bestefedre og en mormor til kreft! I tillegg har moren min hatt kreft! Jeg støtter rosa sløyfe hvert år!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #6 Skrevet 2. oktober 2015 Ja flere. Sist min onkel som var eneste søsken til faren min 😢 Kjenner også desverre mange som har hatt og har brystkeft. Støtter altid rosa sløyfe ❤️ Anonymous poster hash: 14c44...683
MarianeA Skrevet 2. oktober 2015 #7 Skrevet 2. oktober 2015 Ja, flere i familien har dødd av kreft. En fryktelig sykdom.
Førstemann Skrevet 2. oktober 2015 #8 Skrevet 2. oktober 2015 Mamma . Hun ble bare 52 år, jeg var 25 når hun døde.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #9 Skrevet 2. oktober 2015 Ja, tre av besteforeldrene mine. Det var selvfølgelig fryktelig trist, og jeg savnet dem veldig. Har også mistet bekjente og kolleger i kreft. Det er fryktelig når unge, gode mennesker brytes ned og dør. Men da mannen min - pappaen til mine tre barn - fikk kreft og døde, var det som om hele verden gikk under og alt ble mørkt og forferdelig. Kreft er en grusom sykdom jeg ikke unner min verste fiende. Anonymous poster hash: 1b1f0...d72
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #10 Skrevet 2. oktober 2015 Har mistet søsteren min og bestemoren min. Jeg selv er arvelig belastet for å få kreft. Anonymous poster hash: 6e691...716
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #11 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg mistet moren min når jeg var 20, og jeg har også mistet to besteforeldre og en onkel til kreft. Selv har jeg et arvelig kreftgen med 89% sjanse for å slå ut. Anonymous poster hash: f5be9...386
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #12 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg har mistet begge mine foreldre, tanter,onkler og noen venner. Jeg går ikke med rosa sløyfe eller støtter kreftforeningen på noen offentlig måte. Jeg støtter privat da jeg føler at mine tap ikke er noe jeg trenger å gå å dytte foran meg som en fanesak. Det er mange der ute som har lidd verre enn jeg noen gang kommer til å gjøre og det å bære en rosa sløyfe, gult armbånd mm kommer ikke til å hverken bringe dem tilbake eller å døyve sorgen. Anonymous poster hash: c31cf...102
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #13 Skrevet 2. oktober 2015 Bestemor døde da jeg var fire år. Selv har jeg savnet henne, men aldri vært ordentlig glad i henne fordi jeg var for ung til å huske henne. Utrolig trist, og jeg vet at resten av familien savner henne veldig mye. Familiære forhold forandret seg når hun døde, hun var limet som holdt alle sammen. Bestefar er en drittsekk som ikke er glad i familien sin. Hun døde altfor ung og etterlot seg tre barn som aldri kom over tapet. Anonymous poster hash: f376f...4ac
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #16 Skrevet 2. oktober 2015 Ja, tre av besteforeldrene mine. Det var selvfølgelig fryktelig trist, og jeg savnet dem veldig. Har også mistet bekjente og kolleger i kreft. Det er fryktelig når unge, gode mennesker brytes ned og dør. Men da mannen min - pappaen til mine tre barn - fikk kreft og døde, var det som om hele verden gikk under og alt ble mørkt og forferdelig. Kreft er en grusom sykdom jeg ikke unner min verste fiende. Anonymous poster hash: 1b1f0...d72 Tårene kommer nå. God klem til deg! Håper livet har vist seg litt lysere igjen for deg. Mannen din ville nok at dere skulle ha det godt videre. Klem!! Anonymous poster hash: ac2e7...4eb
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 2. oktober 2015 #17 Skrevet 2. oktober 2015 Pappaen min døde av hjernekreft for 5 år siden. Bestefaren min døde av prostatakreft når jeg var 14 år.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #18 Skrevet 2. oktober 2015 Min bestefar, og en onkel 🌸 Anonymous poster hash: a990c...e67
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. oktober 2015 #19 Skrevet 2. oktober 2015 Mamma overlevde lungekreft, onkelen min døde av magekreft. To tidligere klassekamerater er døde av kreft, og en annen onkel skal snart dø av en kreft som startet i lilletåa og nå sitter i hele kroppen, inkludert hjernen. Og selv om det ikke er på langt nær så ille som hos et menneske, så døde også hunden min av kreft for noen år siden. Det er en jævlig sykdom, uansett hvem den rammer. Og den kan ramme alle. Jeg hater kreft.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #20 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg har mistet begge mine foreldre, tanter,onkler og noen venner. Jeg går ikke med rosa sløyfe eller støtter kreftforeningen på noen offentlig måte. Jeg støtter privat da jeg føler at mine tap ikke er noe jeg trenger å gå å dytte foran meg som en fanesak. Det er mange der ute som har lidd verre enn jeg noen gang kommer til å gjøre og det å bære en rosa sløyfe, gult armbånd mm kommer ikke til å hverken bringe dem tilbake eller å døyve sorgen. Anonymous poster hash: c31cf...102 Der er ikke bare for å vise det, men for å faktisk støtte kreftforskningen i form av penger slik at ferre dør av det. Anonymous poster hash: 14c44...683
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #21 Skrevet 2. oktober 2015 Foreløpig ikke. Men jeg har tre i familien som er syke nå. Krysser fingrene! Anonymous poster hash: b4a5d...2e7
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #22 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg mistet mamman min i brystkreft da hun var 48 år gammel💕🌸 Anonymous poster hash: 71933...a14
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #23 Skrevet 2. oktober 2015 Bestefar, bestemor, onkel, tante, 4 grandtanter og en grandonkel. Nå er en onkel og en tante syke av kreft. Anonymous poster hash: 55397...7e6
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #24 Skrevet 2. oktober 2015 Tre besteforeldre <3 Anonymous poster hash: 3c2cf...a8c
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2015 #25 Skrevet 2. oktober 2015 Mormor døde i 2010, onkel døde i 2005 og ei venninne i 2013. Alle av tykktarm kreft. Anonymous poster hash: 27cb0...ed5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå