Gå til innhold

Skal du ha den nye iphonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har en Iphone 6 og jeg en Iphone 5s så nei jeg skal ikke bytte. Den jeg har er bare 1,5 år.

Jeg elsker Aple produktene :)

Anonymous poster hash: 6d540...65f
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei. Den er alt for stor og ligger ikke godt i min lille hånd. Har 5s som jeg er veldig fornøyd med :)

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Iphone er noe forbanna ræl!

Anonymous poster hash: c891a...998

Skrevet

Dere som ikke liker iPhone; hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 56324...ac1

Skrevet

Digger Apple produkter så muligens. Har en 5 nå som egentlig funker fint. Har aldri hatt tlf som har holdt så lenge som iphones gjør.

Skrevet

Nei, jeg trenger egentlig bare en telefon jeg kan ringe og sende sms med.

Anonymous poster hash: 7532b...a29
Skrevet

Har Iphone 5s nå. Når den en dag blir ødelagt, skal jeg gå over til samsung eller Huawei! Er så lei av at alt blir "låst" med apple! Er fornøyd med den jeg har nå, men nå er jeg veldig mettet på apple. Alt jeg eier av elektronikk er  apple, og jeg HATER det! 
Påtide å bryte den onde sirkelen nå.

Anonymous poster hash: 0d4d9...767
Skrevet

Har aldri hatt og skal aldri ha. Går for Sony.

Skrevet

Har iphone 6+, så venter heller på iphone 7 :)

Skrevet

Har ikkje peiling, klarar meg med min iphone 4 foreløpig. Kanskje om eit par år, når det er kome nye versjonar, slik at den "gamle" er billegare? Uaktuellt å bruke så mykje pengar for å få siste modell.

Skrevet

Har aldri hatt og skal aldri ha. Går for Sony.

Jeg gikk fra Iphone 5s til Sony Z3 for et år siden, men eneste som er bedre med Z3 er at den er vanntett. Jeg trodde kamera skulle være så bra, men bildene blir helt overbehandlet av telefonens software. 

Anonymous poster hash: e0152...443

Skrevet

Dere som ikke liker iPhone; hvorfor ikke?Anonymous poster hash: 56324...ac1

Har du prøvd andre telefoner? Det er jo en simpel tlf da uten mye muligheter. Og tungvinn!

Skrevet

Dere som ikke liker iPhone; hvorfor ikke?Anonymous poster hash: 56324...ac1

Har du prøvd andre telefoner? Det er jo en simpel tlf da uten mye muligheter. Og tungvinn!

Jeg var selv av den oppfatningen, spesielt da jeg begynte å bruke min Androide etter å ha hatt Iphone. Men, nå etter et år med Androide så innser jeg at jeg ikke får gjort noe mer med Android en hva jeg kunne med iphone. Eneste som er, at nå må jeg fikle mye mer før alt er på plass. Med Iphone så er alt på plass helt fra den tas ut av eska. Den bare virker. Når det kommer nye apper, så kommer de alltid til Iphone først. Så om du ikke er veldig glad i å stille inn og styre på så er Iphone perfekt. Den kan løse alle oppgaver som en Androide telefon, og det uten noe styr. Så får det så være at en den er litt låst, det er en grunn for det.

Skrevet

Nei, ikke tale om... Og til den prisen...

Anonymous poster hash: 95ef2...007

Skrevet

Ja mannen min og jeg skal ha hver vår. 

Jeg skal ha iphone 6 s pluss og han skal ha iphone 6 s

Vi har hver vår 5s nå som vi skal selge, også blir det førjulsgaver til hverandre :-)  Vi hadde aldri prioritert det om vi ikke hadde en stor sparekonto vi kunne tatt penger fra og brukt på sånt som vi er opptatt av :-)

Anonymous poster hash: f0a43...df3
Skrevet

Nei, ingen Appleprodukter i denne husstanden av prinsipp. Liker Open-source/Android bedre og vil ikke betale i dyre dommer for merkevare. 
Både jeg og mannen jobber med programmering og liker å modifisere våre duppedingser til egen preferanse. Skjønner derimot at de som ikke er så flinke med slikt vil ha Iphone, Ipad og Mac... 

Anonymous poster hash: 4ae73...985
Skrevet

Nei, ingen Appleprodukter i denne husstanden av prinsipp. Liker Open-source/Android bedre og vil ikke betale i dyre dommer for merkevare. 

Både jeg og mannen jobber med programmering og liker å modifisere våre duppedingser til egen preferanse. Skjønner derimot at de som ikke er så flinke med slikt vil ha Iphone, Ipad og Mac... 

Anonymous poster hash: 4ae73...985

Nettopp, for oss som kun er brukere, så er det perfekt med apparater som bare virker og får jobben gjort. Det viser vel også salgstallene til Apple. For det er ikke å stikke under en stol, at deres produkter er overpriset, men de har funnet ut hva folk vil ha, og folk er tydligvis villig til å betale for å få det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...