Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #1 Skrevet 30. september 2015 Jeg liker Appleprodukter og kunne tenke meg den nye iphonen. Den jeg har nå er 1,5 år og den forrige hadde jeg i tre år. Men denne gangen syns jeg faktisk telefonen er altfor dyr😞 Anonymous poster hash: 0e703...89f
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #2 Skrevet 30. september 2015 En av grunnene til at de er dyrere nå er at krona har tapt seg. Derfor ble prisene på alle Apple-produkter oppjustert etter jul. Et alternativ er å kjøpe iPhone 6 eller 6 pluss i stedet for s-varianten. Anonymous poster hash: 3a367...0f1
TPK Skrevet 30. september 2015 #3 Skrevet 30. september 2015 Nei, har nettopp kjøpt meg ny Sony. Er ikke så imponert over Apple
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #4 Skrevet 30. september 2015 Nei takk. Ikke om jeg hadde fått den gratis. Oppskrytt og overpriset. Anonymous poster hash: 64e57...9f1
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #5 Skrevet 30. september 2015 Nope, blir enda en HTC på meg hvis jeg skal invistere i en ny telefon. Er ikke eple fan og kommer ikke til å bli det med det første heller. Anonymous poster hash: f8223...e15
SuperFries Skrevet 30. september 2015 #8 Skrevet 30. september 2015 En telefon til 10k er jo spinnvilt. Så nei.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #9 Skrevet 30. september 2015 Nei, sliter enda på min gamle iPhone 5, og den er god som ny etter 3 år. Når den takker for seg, blir det 5s eller 6. Anonymous poster hash: 51f45...30c
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #10 Skrevet 30. september 2015 Jeg venter et par generasjoner. Har 6 og må spare litt på telefonregninger fremover. Anonymous poster hash: a72a2...455
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #11 Skrevet 30. september 2015 Muligens . Anonymous poster hash: a9e3c...871
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #12 Skrevet 30. september 2015 Siden jeg fremdeles har en trykke-skyve-mobil så... nei 1. Den jeg har fungerer fint til mitt bruk og jeg liker den godt. 2. Den tåler alt. 3. Jeg har ikke råd til å bruke slike vanvittige summer bare på en telefon. Anonymous poster hash: 93880...b73
februarprins2013 Skrevet 1. oktober 2015 #13 Skrevet 1. oktober 2015 Nei,betaler ikke 10 000 for en telefon
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #14 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg skal ha den nye....men har den kommet? Evt når kommer den? Anonymous poster hash: 39bf3...f82
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #15 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg kunne virkelig tenkt meg den, eller bare 6`eren. Jeg har en iPhone 5 nå som er 2,5 år gammel og det merkes på batteriet + at jeg burde hatt mer lagringskapasitet på den. Ellers er jo mobilen prima enda, men de to tingene gjør at jeg vurderer sterkt å kjøpe meg en ny, men er jo dyyyr da. Jeg bytter ikke ofte ut sånt, så har i så fall planer om å ha den så lenge som mulig. Anonymous poster hash: 14ed0...9c5
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #16 Skrevet 1. oktober 2015 Siden jeg fremdeles har en trykke-skyve-mobil så... nei 1. Den jeg har fungerer fint til mitt bruk og jeg liker den godt. 2. Den tåler alt. 3. Jeg har ikke råd til å bruke slike vanvittige summer bare på en telefon. Anonymous poster hash: 93880...b73 Poenget er jo at det ikke bare er en telefon, det er jo en liten datamaskin. Blir merkelig å sammenligne den med en tryke-skyve-mobil, da må du nesten hive med en bærbar pc på toppen av det hele Anonymous poster hash: 14ed0...9c5
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #17 Skrevet 1. oktober 2015 Jeg kjøpte 6, men likte bedre 5s. Synes 6 er for stor. Vanskelig å håndtere med ei hånd. Anonymous poster hash: bea12...226
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #18 Skrevet 1. oktober 2015 Fornøyd med min 5s. Strålende fornøyd! Skulle den ta kvelden så kjøper jeg nyeste iphone, men håper den jeg har lever i et par år til! Anonymous poster hash: 16c0a...fb5
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #19 Skrevet 1. oktober 2015 Ja, jeg skal nå gå over til Apple siden Samsung ikke selger note 5 her. Anonymous poster hash: 9f232...552
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #20 Skrevet 1. oktober 2015 Nei. Har 6 pluss og skal ikke bytte den ut:-) iallefall ikke på lenge enda. Anonymous poster hash: 56324...ac1
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #21 Skrevet 1. oktober 2015 Ja, har forhåndsreservert en hos Telenor. Anonymous poster hash: a2dcf...427
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #22 Skrevet 1. oktober 2015 Ja, har forhåndsreservert en hos Telenor. Anonymous poster hash: a2dcf...427
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #23 Skrevet 1. oktober 2015 Har lyst på, da jeg har savnet min gamle Iphone helt siden jeg ble overtalt til å gå over til Sony Z3. Blir nok Iphone når denne er oppbrukt. Anonymous poster hash: e0152...443
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #24 Skrevet 1. oktober 2015 Nei, jeg er en Sony-tøs. Anonymous poster hash: 0aa55...7ba
Gjest Darwinia:-) Skrevet 1. oktober 2015 #25 Skrevet 1. oktober 2015 Det kommer ALDRI eple-produkter inn i mitt hus. Med mindre de er ifølge med gjester. Da kan jeg, til nød, akseptere det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå