Gå til innhold

Skal du ha den nye iphonen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker Appleprodukter og kunne tenke meg den nye iphonen. Den jeg har nå er 1,5 år og den forrige hadde jeg i tre år. Men denne gangen syns jeg faktisk telefonen er altfor dyr😞

 

Anonymous poster hash: 0e703...89f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En av grunnene til at de er dyrere nå er at krona har tapt seg. Derfor ble prisene på alle Apple-produkter oppjustert etter jul. Et alternativ er å kjøpe iPhone 6 eller 6 pluss i stedet for s-varianten.

 

Anonymous poster hash: 3a367...0f1

Skrevet

Nei, har nettopp kjøpt meg ny Sony. Er ikke så imponert over Apple

Skrevet

Nei takk. Ikke om jeg hadde fått den gratis. Oppskrytt og overpriset.

 

Anonymous poster hash: 64e57...9f1

Skrevet

Nope, blir enda en HTC på meg hvis jeg skal invistere i en ny telefon. Er ikke eple fan og kommer ikke til å bli det med det første heller.

 

Anonymous poster hash: f8223...e15

Skrevet

En telefon til 10k er jo spinnvilt. Så nei.

Skrevet

Nei, sliter enda på min gamle iPhone 5, og den er god som ny etter 3 år. Når den takker for seg, blir det 5s eller 6.

 

Anonymous poster hash: 51f45...30c

Skrevet

Jeg venter et par generasjoner. Har 6 og må spare litt på telefonregninger fremover.

 

Anonymous poster hash: a72a2...455

Skrevet

Muligens .

 

Anonymous poster hash: a9e3c...871

Skrevet

Siden jeg fremdeles har en trykke-skyve-mobil så... nei ;)

 

1. Den jeg har fungerer fint til mitt bruk og jeg liker den godt.

2. Den tåler alt.

3. Jeg har ikke råd til å bruke slike vanvittige summer bare på en telefon.



Anonymous poster hash: 93880...b73
Skrevet

Nei,betaler ikke 10 000 for en telefon

Skrevet

Jeg skal ha den nye....men har den kommet? Evt når kommer den?

 

Anonymous poster hash: 39bf3...f82

Skrevet

Jeg kunne virkelig tenkt meg den, eller bare 6`eren. Jeg har en iPhone 5 nå som er 2,5 år gammel og det merkes på batteriet + at jeg burde hatt mer lagringskapasitet på den. Ellers er jo mobilen prima enda, men de to tingene gjør at jeg vurderer sterkt å kjøpe meg en ny, men er jo dyyyr da. Jeg bytter ikke ofte ut sånt, så har i så fall planer om å ha den så lenge som mulig.



Anonymous poster hash: 14ed0...9c5
Skrevet

 

Siden jeg fremdeles har en trykke-skyve-mobil så... nei ;)

 

1. Den jeg har fungerer fint til mitt bruk og jeg liker den godt.

2. Den tåler alt.

3. Jeg har ikke råd til å bruke slike vanvittige summer bare på en telefon.

 

Anonymous poster hash: 93880...b73

 

Poenget er jo at det ikke bare er en telefon, det er jo en liten datamaskin. Blir merkelig å sammenligne den med en tryke-skyve-mobil, da må du nesten hive med en bærbar pc på toppen av det hele ;)

 

Anonymous poster hash: 14ed0...9c5

Skrevet

Jeg kjøpte 6, men likte bedre 5s. Synes 6 er for stor. Vanskelig å håndtere med ei hånd.



Anonymous poster hash: bea12...226
Skrevet

Fornøyd med min 5s. Strålende fornøyd!

 

Skulle den ta kvelden så kjøper jeg nyeste iphone, men håper den jeg har lever i et par år til!

 

Anonymous poster hash: 16c0a...fb5

Skrevet

Ja, jeg skal nå gå over til Apple siden Samsung ikke selger note 5 her.



Anonymous poster hash: 9f232...552
Skrevet

Nei. Har 6 pluss og skal ikke bytte den ut:-) iallefall ikke på lenge enda.

 

Anonymous poster hash: 56324...ac1

Skrevet

Ja, har forhåndsreservert en hos Telenor.



Anonymous poster hash: a2dcf...427
Skrevet

Ja, har forhåndsreservert en hos Telenor.



Anonymous poster hash: a2dcf...427
Skrevet

Har lyst på, da jeg har savnet min gamle Iphone helt siden jeg ble overtalt til å gå over til Sony Z3. Blir nok Iphone når denne er oppbrukt.



Anonymous poster hash: e0152...443
Skrevet

Nei, jeg er en Sony-tøs.

 

Anonymous poster hash: 0aa55...7ba

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Det kommer ALDRI eple-produkter inn i mitt hus. Med mindre de er ifølge med gjester. Da kan jeg, til nød, akseptere det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...