Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #26 Skrevet 4. oktober 2015 Emanuel Anonymous poster hash: 62004...967
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #27 Skrevet 4. oktober 2015 Går mot strømmen jeg da, og sier Emmanuel. Fint navn! Anonymous poster hash: b88e0...15b
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #28 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg personlig ville heller valgt Emanjuehl Anonymous poster hash: c787e...bcd
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #29 Skrevet 4. oktober 2015 Hvorfor velge et slikt navn!? Anonymous poster hash: b6f8e...125
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #30 Skrevet 4. oktober 2015 Hvorfor velge et slikt navn!? Anonymous poster hash: b6f8e...125 Hva synes du er så ille med navnet, da? Hvilke navn liker du? Hvorfor velge et sånt navn? Tja, fordi vi liker det? Det er hovedgrunnen. Anonymous poster hash: bb3ae...7a4
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #31 Skrevet 4. oktober 2015 Hvorfor velge et slikt navn!? Anonymous poster hash: b6f8e...125 Hva synes du er så ille med navnet, da? Hvilke navn liker du? Hvorfor velge et sånt navn? Tja, fordi vi liker det? Det er hovedgrunnen. Anonymous poster hash: bb3ae...7a4 Uff uff Anonymous poster hash: b6f8e...125
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #32 Skrevet 4. oktober 2015 Hvorfor velge et slikt navn!? Anonymous poster hash: b6f8e...125 Hva synes du er så ille med navnet, da? Hvilke navn liker du? Hvorfor velge et sånt navn? Tja, fordi vi liker det? Det er hovedgrunnen. Anonymous poster hash: bb3ae...7a4 Uff uff Anonymous poster hash: b6f8e...125 Hehe, takk for begrunnelsen! Anonymous poster hash: bb3ae...7a4
Fandens Oldemor Skrevet 4. oktober 2015 #33 Skrevet 4. oktober 2015 Vet ikke så mye om hva som er vanlig i Norge siden jeg ikke kjenner noen her som heter det, men for min del blir det mest naturlig å skrive det med dobbel m. Ville valgt stavemåten som er vanligst der barnet skal vokse opp. Til dere som må spre eder og galle, hva er greia? Det finnes ikke ett navn i verden som alle på dette forumet er enige om at er pent, så hva er vitsen? Tenker dere at HI heller burde velge et navn som dere liker? Blir som at noen spør "hvordan lager jeg lasagne", og så svarer en annen "æsj! Jeg liker ikke lasagne!" ...Da har man en fordreid oppfatning av ens egen viktighet, for det er ikke særlig relevant for andre å høre noe om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå