Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #26 Skrevet 29. september 2015 Jeg lot baby ligge i vogna utenfor mens jeg gikk inn med eldstemann. Anonymous poster hash: 86068...fe6
Miss Chocolate Skrevet 29. september 2015 #27 Skrevet 29. september 2015 Har aldri opplevd at barna i bhg har vist noe interesse for babyen. Kun de voksne...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #28 Skrevet 29. september 2015 Snuppa mi er nå straks 3 mnd, leverte og hentet en storebror i bhg og en på skolen fra skolen startet etter sommeren, da var hun ca 6 uker. Forkjøla ble hun selvsagt, 3-åringen min er en vandrende bakteriebombe. Kommer nok ikke helt utenom når en har storesøsken! Anonymous poster hash: 1da86...3ea
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #29 Skrevet 29. september 2015 Snart begynner nok RS-virussesongen, og da bør de minste nyfødte skånes fra hostete og snufsete barnehagebarn. Dersom babyen kan stå i vogn utenfor, er nok det den beste løsningen. Bæresjal en god nummer to. Anonymous poster hash: 8c783...0fa
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #30 Skrevet 29. september 2015 I starten måtte jeg kjøre til barnehagen, og da tok jeg bare med bilstolen. Hadde på soltaket, da er det jo begrenset hvor mye man kan kose. De voksne var også flinke å si at det ikke var lov å røre. Litt slitsomt i starten da alle kom ut i garderoben og se, men etterhvert var det ikke så spennende lenger. Nå har eldste byttet barnehage og vi bor i gangavstand, så bruker vogna. Setter vogna ytterst i garderoben, ikke noe problem med skuelystne. Skjønner godt at du ikke vil ha snørrete unger helt oppi baby. Man trenger jo ikke å oppsøke smitte heller... Når det er sagt så har storesøster vært forkjølet 3 ganger siden minste ble født, og baby har blitt smittet alle gangene, selv med fokus på hygiene. Ikke noe særlig med 6 uker gammel forkjølet baby.... Anonymous poster hash: 25526...1cf
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #31 Skrevet 29. september 2015 Hvorfor ikke la far levere når babyen er så liten? Må da være deilig både for deg og for babyen å slippe å stresse ut om morgenen Anonymous poster hash: 18f8c...7a6 Du skjønner vel at det ikke er alle som har muligheten til det? Her begynner far på jobb kl 0400, dårlig med personale i barnehagen da gitt... Anonymous poster hash: 25526...1cf
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #32 Skrevet 29. september 2015 Bruk bæresjal. Close baby carrier er utrolig enkelt og du kan ha det under egen jakke. Da styrer du helt hvem som koser på og ikke. Anonymous poster hash: e9052...91f
Anonym bruker Skrevet 29. september 2015 #33 Skrevet 29. september 2015 Jeg har hatt med min nyfødte til levering i bhg hele tiden. Babyen er nå sju uker, og har allerede hatt et par forkjølelser. Jeg tenker det er bare bra de blir herdet. Sånn er det å ha eldre søsken. I følge legen min, så skal se små gjennom ca 20 infeksjoner (fra veldig små til større) det første leveåret. Anonymous poster hash: 9058a...e32
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #34 Skrevet 30. september 2015 Snart begynner nok RS-virussesongen, og da bør de minste nyfødte skånes fra hostete og snufsete barnehagebarn. Dersom babyen kan stå i vogn utenfor, er nok det den beste løsningen. Bæresjal en god nummer to. Anonymous poster hash: 8c783...0fa Babyer blir nå vaksinert mot RS-viruset. Anonymous poster hash: 240d2...2bb
monty12 Skrevet 30. september 2015 #35 Skrevet 30. september 2015 Snart begynner nok RS-virussesongen, og da bør de minste nyfødte skånes fra hostete og snufsete barnehagebarn. Dersom babyen kan stå i vogn utenfor, er nok det den beste løsningen. Bæresjal en god nummer to. Anonymous poster hash: 8c783...0fa Babyer blir nå vaksinert mot RS-viruset. Anonymous poster hash: 240d2...2bb Hvilken vaksine mener du dette er?
Aliniane Skrevet 30. september 2015 #36 Skrevet 30. september 2015 Jeg leverer med nyfødt, 2 uker gammel nå. Har han i bilstolen, de barna som er interessert får se, men ikke røre. Storesøster får kose og klappe på så mye hun vil, men hun må vaske seg først om hun kommer rett fra sandkassa eller sølepytten. Barn som er på besøk hos oss får også kose, så lenge de er normalt rene og ikke syke.
❤lille stjerne❤ Skrevet 30. september 2015 #37 Skrevet 30. september 2015 Nå var min eldste 1 klassing da lillesøster kom da, men vi var på besøk i klassen da hun var 2 uker gammel og alle barna har fått hilse på henne. Jeg sa fra hvis noen ville putte fingeren i munnen på henne og sånt da, men de fleste ville bare se på og smile og prate. Nå er lillesøster 1 år og er maskoten på hele trinnet til storesøster, gjett om hun soler seg i glansen og all oppmerksomheten da!
Krumelur Skrevet 30. september 2015 #38 Skrevet 30. september 2015 Snart begynner nok RS-virussesongen, og da bør de minste nyfødte skånes fra hostete og snufsete barnehagebarn. Dersom babyen kan stå i vogn utenfor, er nok det den beste løsningen. Bæresjal en god nummer to. Anonymous poster hash: 8c783...0fa Babyer blir nå vaksinert mot RS-viruset. Anonymous poster hash: 240d2...2bb Stemmer ikke, det er rotavirus de vaksineres mot.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2015 #39 Skrevet 30. september 2015 Snart begynner nok RS-virussesongen, og da bør de minste nyfødte skånes fra hostete og snufsete barnehagebarn. Dersom babyen kan stå i vogn utenfor, er nok det den beste løsningen. Bæresjal en god nummer to. Anonymous poster hash: 8c783...0fa Babyer blir nå vaksinert mot RS-viruset. Anonymous poster hash: 240d2...2bb Stemmer ikke, det er rotavirus de vaksineres mot. Ops. Min feil. Jeg blandet. Beklager. Anonymous poster hash: 240d2...2bb
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2015 #40 Skrevet 1. oktober 2015 så hysterisk Anonymous poster hash: e49c0...b2e
SuperFries Skrevet 1. oktober 2015 #41 Skrevet 1. oktober 2015 Er dette noe å lage et problem ut av? Vi har alle gjort dette, alle vi som har barnehagebarn med nyfødt søsken. La bare ungen ligge i vogna eller bilsetet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå