Gå til innhold

Hjertet mitt blør for stesønnen min :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så bra at dere kom frem til en løsning så kjapt.

Godt for gutten og vite at han kan komme til dere,med sine tanker.og at dere får til og ordne opp for han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi

Ikke dårlig dette, også på en søndag! Dere har vel funnet ut av hva hun skal betale i bidrag også, da kanskje...? Ååå, hun trenger ikke å betale bidrag? Dere altså, dere er bare helt fantastiske!! Anonymous poster hash: 46871...79b

I motsetning til deg,så tenker ikke vi barn=penger,noe du tydeligvis gjør. Ut fra hva du skriver tolker jeg det som at du har store problemer ifht et eller annet. Håper barna dine har det bra,om de bor hos deg eller far,for det er det viktigste,eller? HI

Anonymous poster hash: b9060...2e2

Det viktigste er at barna er hos sin mor!

Anonymous poster hash: 46871...79b

Skrevet

Hi

Ikke dårlig dette, også på en søndag! Dere har vel funnet ut av hva hun skal betale i bidrag også, da kanskje...? Ååå, hun trenger ikke å betale bidrag? Dere altså, dere er bare helt fantastiske!! Anonymous poster hash: 46871...79b

I motsetning til deg,så tenker ikke vi barn=penger,noe du tydeligvis gjør. Ut fra hva du skriver tolker jeg det som at du har store problemer ifht et eller annet. Håper barna dine har det bra,om de bor hos deg eller far,for det er det viktigste,eller? HIAnonymous poster hash: b9060...2e2

Det viktigste er at barna er hos sin mor!Anonymous poster hash: 46871...79b

Jeg traff visst spikeren på hodet.

I dette tilfelle følger vi guttens ønsker. Det er ikke sagt det er en varig ordning. Mor ønsker å flytte nærmere skolen,men å flytte er ikke gjort i en håndvending,så da blir ordningen slik inntil videre. Hun vil også følge han opp på fritidsaktiviteter når hun kan,og ellers ta han med seg når hun måtte ønske. Gutten har en stor familie også på hennes side,og selvfølgelig skal han få delta like mye i den familien.

Anonymous poster hash: b9060...2e2

Skrevet

Herre.

Lest hele tråden. Her er det mange sure enslige damer som hater at barnets far har fått ny dame.

Ikke forundret over svarene da de fleste tråder om kvinner med stebarn ender opp med at stemor er et fryktelig menneske.

Skremmende at enkelt kan ha barn når de er så enkelt møblert.

Ikke rart barna sliter når mødrene oppfører seg som om de eier barnet.

Skjønner ikke hvordan HI kan være den fæle her.

Det er dere sure som mener HI ikke har noe med dette å gjøre som er fæle.

Er det så utenkelig at stemor KAN være glad i sitt stebarn?

Anonymous poster hash: edb87...d52

Skrevet

Jeg synes at stemor, far og mor har gjort det riktige- hørt barnet og tilrettelagt for at barnet skal få det bedre i hverdagen. 

Anonymous poster hash: c7f50...76e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...