Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #26 Skrevet 28. september 2015 Kjenner meg så igjen. Jeg var sammen med en som hadde to barn. Han syntes mor var så masete, så jeg overtok kommunikasjonen. Syntes selv dette var spennende, og likte tanken på å "leke" mor, far og barn. Tror biomor irriterte seg grønn over det, det var stadig at samboer ble dratt ned på FVK. De kom jo med sine anbefalninger, men han var jo ikke enig, så jeg fortsatte å ha hovedrollen i samarbeidet med biomor. He he, litt av noen runder... Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd Kan jeg spørre hva du tenker om din egen involvering nå? Hi Anonymous poster hash: f72f3...47e Personlig så lærte jeg mye, det viktigste var å ikke skille meg hvis jeg noengang fikk barn! Forholdet mitt til denne mannen tok slutt, ble i lengden kjedelig å styre så mye med både hans barn og eks. Slik jeg hører fra andre, så har han visst lite kontakt med barna nå. Tipper biomor angrer nå på at hun ikke satte mer pris på meg ja! Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd Tipper mot er fornøyd med å ha deg ute av livet sitt jeg... Anonymous poster hash: 29e5b...aed
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #27 Skrevet 28. september 2015 Kjenner meg så igjen. Jeg var sammen med en som hadde to barn. Han syntes mor var så masete, så jeg overtok kommunikasjonen. Syntes selv dette var spennende, og likte tanken på å "leke" mor, far og barn. Tror biomor irriterte seg grønn over det, det var stadig at samboer ble dratt ned på FVK. De kom jo med sine anbefalninger, men han var jo ikke enig, så jeg fortsatte å ha hovedrollen i samarbeidet med biomor. He he, litt av noen runder... Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd Kan jeg spørre hva du tenker om din egen involvering nå? Hi Anonymous poster hash: f72f3...47e Personlig så lærte jeg mye, det viktigste var å ikke skille meg hvis jeg noengang fikk barn! Forholdet mitt til denne mannen tok slutt, ble i lengden kjedelig å styre så mye med både hans barn og eks. Slik jeg hører fra andre, så har han visst lite kontakt med barna nå. Tipper biomor angrer nå på at hun ikke satte mer pris på meg ja! Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd Eh. Eller ikke. Man leker ikke familie når man er voksen. Håper du innser hvor mye oppførselen din kan ha ødelagt for disse barna. Anonymous poster hash: c7209...8a9
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #28 Skrevet 28. september 2015 Kjenner meg så igjen. Jeg var sammen med en som hadde to barn. Han syntes mor var så masete, så jeg overtok kommunikasjonen. Syntes selv dette var spennende, og likte tanken på å "leke" mor, far og barn. Tror biomor irriterte seg grønn over det, det var stadig at samboer ble dratt ned på FVK. De kom jo med sine anbefalninger, men han var jo ikke enig, så jeg fortsatte å ha hovedrollen i samarbeidet med biomor. He he, litt av noen runder... Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd Kan jeg spørre hva du tenker om din egen involvering nå? Hi Anonymous poster hash: f72f3...47e Personlig så lærte jeg mye, det viktigste var å ikke skille meg hvis jeg noengang fikk barn! Forholdet mitt til denne mannen tok slutt, ble i lengden kjedelig å styre så mye med både hans barn og eks. Slik jeg hører fra andre, så har han visst lite kontakt med barna nå. Tipper biomor angrer nå på at hun ikke satte mer pris på meg ja! Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd Eh. Eller ikke. Man leker ikke familie når man er voksen. Håper du innser hvor mye oppførselen din kan ha ødelagt for disse barna. Anonymous poster hash: c7209...8a9 Min oppførsel? Hva med å se litt annerledes på det.. Takket være MEG så hadde de kontakt med sin far. Nå ser de jo ham sjeldent. Tror ikke biomor er glad for det ihvertfall! Jeg hadde ikke likt at mine barn ikke så sin far. Kan tenke meg hvor sårt det må være. Nei, glad jeg lever et A4- liv nå, med kun VÅRE barn!! Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #29 Skrevet 28. september 2015 Kjenner meg så igjen. Jeg var sammen med en som hadde to barn. Han syntes mor var så masete, så jeg overtok kommunikasjonen. Syntes selv dette var spennende, og likte tanken på å "leke" mor, far og barn. Tror biomor irriterte seg grønn over det, det var stadig at samboer ble dratt ned på FVK. De kom jo med sine anbefalninger, men han var jo ikke enig, så jeg fortsatte å ha hovedrollen i samarbeidet med biomor. He he, litt av noen runder... Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd Kan jeg spørre hva du tenker om din egen involvering nå? Hi Anonymous poster hash: f72f3...47e Personlig så lærte jeg mye, det viktigste var å ikke skille meg hvis jeg noengang fikk barn! Forholdet mitt til denne mannen tok slutt, ble i lengden kjedelig å styre så mye med både hans barn og eks. Slik jeg hører fra andre, så har han visst lite kontakt med barna nå. Tipper biomor angrer nå på at hun ikke satte mer pris på meg ja! Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd Eh. Eller ikke. Man leker ikke familie når man er voksen. Håper du innser hvor mye oppførselen din kan ha ødelagt for disse barna. Anonymous poster hash: c7209...8a9 Min oppførsel? Hva med å se litt annerledes på det.. Takket være MEG så hadde de kontakt med sin far. Nå ser de jo ham sjeldent. Tror ikke biomor er glad for det ihvertfall! Jeg hadde ikke likt at mine barn ikke så sin far. Kan tenke meg hvor sårt det må være. Nei, glad jeg lever et A4- liv nå, med kun VÅRE barn!! Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd Hvis barna var avhengig av en utenforstående for å ha kontakt med far så hadde jeg tenkt at det var like greit at kontakten opphørte. Barna vinner ikke noe på å måtte være hos en som driter i dem, da har de det bedre hos mor. Med en sånn far til unga mine hadde jeg vært superfornøyd om han skygga banen. Beste hadde selvsagt vært om han fungerte godt som far, men når han ikke gjør det er det bedre å få stå for oppdragelsen helt selv, uten en evneveik far og ei dame som vil leke familie. Anonymous poster hash: 29e5b...aed
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #30 Skrevet 28. september 2015 Kjenner meg så igjen. Jeg var sammen med en som hadde to barn. Han syntes mor var så masete, så jeg overtok kommunikasjonen. Syntes selv dette var spennende, og likte tanken på å "leke" mor, far og barn. Tror biomor irriterte seg grønn over det, det var stadig at samboer ble dratt ned på FVK. De kom jo med sine anbefalninger, men han var jo ikke enig, så jeg fortsatte å ha hovedrollen i samarbeidet med biomor. He he, litt av noen runder... Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd Kan jeg spørre hva du tenker om din egen involvering nå? Hi Anonymous poster hash: f72f3...47e Personlig så lærte jeg mye, det viktigste var å ikke skille meg hvis jeg noengang fikk barn! Forholdet mitt til denne mannen tok slutt, ble i lengden kjedelig å styre så mye med både hans barn og eks. Slik jeg hører fra andre, så har han visst lite kontakt med barna nå. Tipper biomor angrer nå på at hun ikke satte mer pris på meg ja! Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd Eh. Eller ikke. Man leker ikke familie når man er voksen. Håper du innser hvor mye oppførselen din kan ha ødelagt for disse barna. Anonymous poster hash: c7209...8a9 Min oppførsel? Hva med å se litt annerledes på det.. Takket være MEG så hadde de kontakt med sin far. Nå ser de jo ham sjeldent. Tror ikke biomor er glad for det ihvertfall! Jeg hadde ikke likt at mine barn ikke så sin far. Kan tenke meg hvor sårt det må være. Nei, glad jeg lever et A4- liv nå, med kun VÅRE barn!! Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd Hvis barna var avhengig av en utenforstående for å ha kontakt med far så hadde jeg tenkt at det var like greit at kontakten opphørte. Barna vinner ikke noe på å måtte være hos en som driter i dem, da har de det bedre hos mor. Med en sånn far til unga mine hadde jeg vært superfornøyd om han skygga banen. Beste hadde selvsagt vært om han fungerte godt som far, men når han ikke gjør det er det bedre å få stå for oppdragelsen helt selv, uten en evneveik far og ei dame som vil leke familie. Anonymous poster hash: 29e5b...aed Hva DU tenker er vel irrelevant? Barna satte pris på å være hos oss den gangen jeg fungerte som stemamma! Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #31 Skrevet 28. september 2015 Kjenner meg så igjen. Jeg var sammen med en som hadde to barn. Han syntes mor var så masete, så jeg overtok kommunikasjonen. Syntes selv dette var spennende, og likte tanken på å "leke" mor, far og barn. Tror biomor irriterte seg grønn over det, det var stadig at samboer ble dratt ned på FVK. De kom jo med sine anbefalninger, men han var jo ikke enig, så jeg fortsatte å ha hovedrollen i samarbeidet med biomor. He he, litt av noen runder... Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd Kan jeg spørre hva du tenker om din egen involvering nå? Hi Anonymous poster hash: f72f3...47e Personlig så lærte jeg mye, det viktigste var å ikke skille meg hvis jeg noengang fikk barn! Forholdet mitt til denne mannen tok slutt, ble i lengden kjedelig å styre så mye med både hans barn og eks. Slik jeg hører fra andre, så har han visst lite kontakt med barna nå. Tipper biomor angrer nå på at hun ikke satte mer pris på meg ja! Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd Eh. Eller ikke. Man leker ikke familie når man er voksen. Håper du innser hvor mye oppførselen din kan ha ødelagt for disse barna. Anonymous poster hash: c7209...8a9 Min oppførsel? Hva med å se litt annerledes på det.. Takket være MEG så hadde de kontakt med sin far. Nå ser de jo ham sjeldent. Tror ikke biomor er glad for det ihvertfall! Jeg hadde ikke likt at mine barn ikke så sin far. Kan tenke meg hvor sårt det må være. Nei, glad jeg lever et A4- liv nå, med kun VÅRE barn!! Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd Hvis barna var avhengig av en utenforstående for å ha kontakt med far så hadde jeg tenkt at det var like greit at kontakten opphørte. Barna vinner ikke noe på å måtte være hos en som driter i dem, da har de det bedre hos mor. Med en sånn far til unga mine hadde jeg vært superfornøyd om han skygga banen. Beste hadde selvsagt vært om han fungerte godt som far, men når han ikke gjør det er det bedre å få stå for oppdragelsen helt selv, uten en evneveik far og ei dame som vil leke familie. Anonymous poster hash: 29e5b...aed Hva DU tenker er vel irrelevant? Barna satte pris på å være hos oss den gangen jeg fungerte som stemamma! Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd Hva jeg tenker er ikke mer irrelevant enn hva DU tenker. Som sagt, tipper mor er fornøyd med å ha ei som vil leke familie (dine ord) ute av livet sitt, og jo mer du svarer i tråden jo sikrere blir jeg på dette. Du virker ikke akkurat ydmyk i måten du omtaler situasjonen på ("hehe, litt av noen runder"), virker nesten som om du fryder deg over en situasjon som var vanskelig for både mor og barn. Men det viktigste var jo at du fikk leke litt familie før du dro fra både mannen og unga hans. Så får du tenke hva du vil om det uten at mine tanker blir mer irrelevante av den grunn. Anonymous poster hash: 29e5b...aed
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #32 Skrevet 28. september 2015 Hva min begrunnelse for å styre med ungene er irrelevant, det som er relevant er at de hadde kontakt med sin far! Noe de nå ikke har lengre.. Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #33 Skrevet 28. september 2015 Hva min begrunnelse for å styre med ungene er irrelevant, det som er relevant er at de hadde kontakt med sin far! Noe de nå ikke har lengre.. Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd Vi får håpe far treffer en ny dame som ikke vil leke familie men som klarer å overbevise far om at han selv må ta ansvar for barna sine, og forsøke å etablere kontakt og samarbeid med mor igjen. Ei som ikke har behov for å leke familie men som er snill og god med barna for barnas del, ikke sin egen. Anonymous poster hash: 29e5b...aed
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #34 Skrevet 28. september 2015 Hva min begrunnelse for å styre med ungene er irrelevant, det som er relevant er at de hadde kontakt med sin far! Noe de nå ikke har lengre.. Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd Det er bare å gi opp. Noen har bestemt seg for at innblanding er galt alltid, uansett, så at det ledet til noe positivt har visstnok ingenting å si. Anonymous poster hash: efc4a...dff
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #35 Skrevet 28. september 2015 Når jeg leser slike tråder er jeg så glad for at min eksmann, hans nye kone og min nye mann er voksne mennesker som samarbeider OG kommuniserer... Alle vi fire møtes innimellom for å diskutere det praktiske rundt barna da vi alle fire har et enormt ansvar. Anonymous poster hash: c204a...bda
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #36 Skrevet 28. september 2015 Hva min begrunnelse for å styre med ungene er irrelevant, det som er relevant er at de hadde kontakt med sin far! Noe de nå ikke har lengre.. Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd Vi får håpe far treffer en ny dame som ikke vil leke familie men som klarer å overbevise far om at han selv må ta ansvar for barna sine, og forsøke å etablere kontakt og samarbeid med mor igjen. Ei som ikke har behov for å leke familie men som er snill og god med barna for barnas del, ikke sin egen. Anonymous poster hash: 29e5b...aed Du tror at ei dame vil det? Overbevise kjæresten sin om å ta kontakt med barna han ikke har hatt noe særlig kontakt med på noen år? Fordi hun skal bry seg så mye om de? Tror nok det toget har gått for lenge siden.. Ja ja, som sagt, jeg lærte mye av det forholdet. Og far brydde seg oppriktig om barna, når de først var hos oss. Litt "ute sv syne- ute av sinn"- type.. Biomor på sin side virket bare sjalu og var tverr, og hisset seg opp over verdens minste ting. Vet ikke hvor ofte hun skrek FVK jeg.. Jeg holdt meg rolig uansett, og det gjorde at hun ble enda mer sint. Forstå det den som kan! Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #37 Skrevet 28. september 2015 Hva min begrunnelse for å styre med ungene er irrelevant, det som er relevant er at de hadde kontakt med sin far! Noe de nå ikke har lengre.. Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd Vi får håpe far treffer en ny dame som ikke vil leke familie men som klarer å overbevise far om at han selv må ta ansvar for barna sine, og forsøke å etablere kontakt og samarbeid med mor igjen. Ei som ikke har behov for å leke familie men som er snill og god med barna for barnas del, ikke sin egen. Anonymous poster hash: 29e5b...aed Du tror at ei dame vil det? Overbevise kjæresten sin om å ta kontakt med barna han ikke har hatt noe særlig kontakt med på noen år? Fordi hun skal bry seg så mye om de? Tror nok det toget har gått for lenge siden.. Ja ja, som sagt, jeg lærte mye av det forholdet. Og far brydde seg oppriktig om barna, når de først var hos oss. Litt "ute sv syne- ute av sinn"- type.. Biomor på sin side virket bare sjalu og var tverr, og hisset seg opp over verdens minste ting. Vet ikke hvor ofte hun skrek FVK jeg.. Jeg holdt meg rolig uansett, og det gjorde at hun ble enda mer sint. Forstå det den som kan! Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd Stakkars unger som åpenbart har en ubrukelig far, en håpløs mor og hadde ei stemor som bare ville leke familie. Tenk om du hadde brukt en liten brøkdel av intellektet ditt til å påvirke far og lære ham å ta ansvar selv. Ikke ditt ansvar men barna hadde nok vunnet masse på det. Anonymous poster hash: 29e5b...aed
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #38 Skrevet 28. september 2015 Hva min begrunnelse for å styre med ungene er irrelevant, det som er relevant er at de hadde kontakt med sin far! Noe de nå ikke har lengre.. Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd Vi får håpe far treffer en ny dame som ikke vil leke familie men som klarer å overbevise far om at han selv må ta ansvar for barna sine, og forsøke å etablere kontakt og samarbeid med mor igjen. Ei som ikke har behov for å leke familie men som er snill og god med barna for barnas del, ikke sin egen. Anonymous poster hash: 29e5b...aed Du tror at ei dame vil det? Overbevise kjæresten sin om å ta kontakt med barna han ikke har hatt noe særlig kontakt med på noen år? Fordi hun skal bry seg så mye om de? Tror nok det toget har gått for lenge siden.. Ja ja, som sagt, jeg lærte mye av det forholdet. Og far brydde seg oppriktig om barna, når de først var hos oss. Litt "ute sv syne- ute av sinn"- type.. Biomor på sin side virket bare sjalu og var tverr, og hisset seg opp over verdens minste ting. Vet ikke hvor ofte hun skrek FVK jeg.. Jeg holdt meg rolig uansett, og det gjorde at hun ble enda mer sint. Forstå det den som kan! Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd Stakkars unger som åpenbart har en ubrukelig far, en håpløs mor og hadde ei stemor som bare ville leke familie. Tenk om du hadde brukt en liten brøkdel av intellektet ditt til å påvirke far og lære ham å ta ansvar selv. Ikke ditt ansvar men barna hadde nok vunnet masse på det. Anonymous poster hash: 29e5b...aed Han tok jo ansvar, når barna først var der. Jeg var den som måtte ha kommunikasjonen med mor, for han orket ikke. Det gjorde meg ingenting å ta den biten. For en periode.. Barna fikk jo ikke med seg hvem som avtalte med mor, og hva som ble avtalt.. Hvis ikke hun fortalte da... Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #39 Skrevet 28. september 2015 Hva min begrunnelse for å styre med ungene er irrelevant, det som er relevant er at de hadde kontakt med sin far! Noe de nå ikke har lengre.. Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd Vi får håpe far treffer en ny dame som ikke vil leke familie men som klarer å overbevise far om at han selv må ta ansvar for barna sine, og forsøke å etablere kontakt og samarbeid med mor igjen. Ei som ikke har behov for å leke familie men som er snill og god med barna for barnas del, ikke sin egen. Anonymous poster hash: 29e5b...aed Du tror at ei dame vil det? Overbevise kjæresten sin om å ta kontakt med barna han ikke har hatt noe særlig kontakt med på noen år? Fordi hun skal bry seg så mye om de? Tror nok det toget har gått for lenge siden.. Ja ja, som sagt, jeg lærte mye av det forholdet. Og far brydde seg oppriktig om barna, når de først var hos oss. Litt "ute sv syne- ute av sinn"- type.. Biomor på sin side virket bare sjalu og var tverr, og hisset seg opp over verdens minste ting. Vet ikke hvor ofte hun skrek FVK jeg.. Jeg holdt meg rolig uansett, og det gjorde at hun ble enda mer sint. Forstå det den som kan! Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd Stakkars unger som åpenbart har en ubrukelig far, en håpløs mor og hadde ei stemor som bare ville leke familie. Tenk om du hadde brukt en liten brøkdel av intellektet ditt til å påvirke far og lære ham å ta ansvar selv. Ikke ditt ansvar men barna hadde nok vunnet masse på det. Anonymous poster hash: 29e5b...aed Han tok jo ansvar, når barna først var der. Jeg var den som måtte ha kommunikasjonen med mor, for han orket ikke. Det gjorde meg ingenting å ta den biten. For en periode.. Barna fikk jo ikke med seg hvem som avtalte med mor, og hva som ble avtalt.. Hvis ikke hun fortalte da... Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd Ok, så han ser ikke barna fordi han ikke orker å kommunisere med mor. Søtt. Uansett er jo situasjonen til hi en litt annen. Her klarer ikke far å svare på helt konkrete spørsmål om hvilke klær som skal sendes med barna, mens mor får kjeft av stemor i ettertid for å ha sendt med feil klær. Anonymous poster hash: 29e5b...aed
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #40 Skrevet 28. september 2015 Ser ikke problemet.... Anonymous poster hash: b8053...14f Da skal jeg forklare deg det (og jeg er ikke hi, men har lest hele tråden og fått med meg dette): Mor har spurt far hvilke planer de har med barna i høstferien, sånn at hun kan sende med riktige klær. Far ignorerer mor og nekter å svare. Stemor klager i ettertid på at mor ikke sendte med riktige klær. Ser du det nå, eller ville du bare gjøre deg litt vanskelig? Var meldingen fra stemor klagete? Eller var meldingen hyggelig skrevet? Det kan hende far ikke gidder bry seg om barna har penklær på seg om de skal i selskap, men at stemor faktisk skjønner at barna synes det er litt dumt å ikke få ha på seg fine klær når alle andre kommer med det? Dersom meldingen var hyggelig formulert så kan det faktisk hende at stemor ville det beste for barna. Kanskje ikke far gidder tenke framover en hel uke og ikke tenkte på at de skulle i selskap? (Min mann har ikke kontroll på slikt mange dager i forveien) Hvorfor er det en dårlig ting om stemor sender (hyggelige) meldinger for å hjelpe til at barnet har riktig utstyr, klær eller sender en hyggelig tilbakemelding til mor om en situasjon hun mener mor må vite om? Om far likevel ikke bryr seg om slikt? Et godt samarbeid med far må jo utvikles uansett, selv om man har en grei tone med stemor. Joda, som overskriften sier så blander far sin nye kjæreste seg inn, men det var tross alt for at barna skulle ha rett klær. Hi skriver jo at far ikke gidder svare på spørsmålene fra henne, da er det vel bedre å få en melding av stemor enn ikke fra noen? Sånn for barnas skyld? Anonymous poster hash: 631d8...958
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #41 Skrevet 28. september 2015 Så slipper far å lære seg det selv, og når "stemor" forlater skuta, går ungene tilbake til start. Anonymous poster hash: 17307...18b
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #42 Skrevet 28. september 2015 Hvis du og far ikke kommuniserer særlig godt så ser jeg ikke problemet med å kommunisere med hun som faktisk tydeligvis bryr seg om ungene dine og forsøker å kommunisere med deg. Dette blir storm i et vannglass. Tenk på ungene dine og vær glad for at de har en stemor som engasjerer seg.Jeg er ikke enig. Far og mor må finne ut av sitt samarbeid uten at en uønsket 3.part skal blande seg. Jeg har det på samme måte selv. Stemor til mitt barn har et stort behov for å markere seg, far får ikke lov å ha den kommunikasjonen med meg som vi burde, stemor gjør det hun kan for å styre. Vi har hatt noen runder på fvk og hver gang har far fått beskjed om at det er foreldrene som skal ha ansvaret for barnet, og at stemor bør ta et steg tilbake. Anonymous poster hash: 9159d...b6f "Far får ikke lov å ha den kommunikasjonen vi burde"? Dummeste jeg har hørt. Far får vel lov til det han gidder selv? Eller har stemor beslaglagt mobilen hans, mailen og evnen til å komme innom deg å ta en prat? Stakkars stemor som skal få skylden for alt. Anonymous poster hash: 631d8...958
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #43 Skrevet 28. september 2015 Herregud snakk om å LAGE problemer ! Vist kommunikasjonen mellom deg og eks er lik null, og stemor ser ut til og engasjere seg litt. Hvorfor i alle dager ikke spør stemor om dere kan kommunisere den praktiske delen ?!? Kan stemor sende mld når det er noe spes, gi henne ansvaret for og sende DEG mld når det er noe spes , du trenger og sende med ungene når de skal på samvær , så slepper du å mas på dem, ha noe som helst kommunikasjon ! Evt ha en bok som dere sender med ungene , der dere skriver beskjeder som dere mener er relevante for neste samvær ?! Hvorfor bruke timer og frustrasjon på en fyr som overholde ikke er intrisert i å samarbeide med DEG?! Og meget mulig når du slutter og mase( i hans øyner ) så etter en tid vil dere kanskje klare og kommunisere på normal måte! Når mannen har gått helt i lås er det ikke vits å presse på, de vil bare føre til tonnevis med frustrasjon for deg! Anonymous poster hash: 4769c...ec1
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #44 Skrevet 28. september 2015 Herregud snakk om å LAGE problemer ! Vist kommunikasjonen mellom deg og eks er lik null, og stemor ser ut til og engasjere seg litt. Hvorfor i alle dager ikke spør stemor om dere kan kommunisere den praktiske delen ?!? Kan stemor sende mld når det er noe spes, gi henne ansvaret for og sende DEG mld når det er noe spes , du trenger og sende med ungene når de skal på samvær , så slepper du å mas på dem, ha noe som helst kommunikasjon ! Evt ha en bok som dere sender med ungene , der dere skriver beskjeder som dere mener er relevante for neste samvær ?! Hvorfor bruke timer og frustrasjon på en fyr som overholde ikke er intrisert i å samarbeide med DEG?! Og meget mulig når du slutter og mase( i hans øyner ) så etter en tid vil dere kanskje klare og kommunisere på normal måte! Når mannen har gått helt i lås er det ikke vits å presse på, de vil bare føre til tonnevis med frustrasjon for deg! Anonymous poster hash: 4769c...ec1 En fyr som ikke er interessert (intrisert?!?) i å samarbeide, faktisk. Nei, da så... Falt deg inn at dét valget har han ikke, all den tid han har barn med henne? Samarbeide MÅ han. Spørsmålet er hvordan. Anonymous poster hash: 17307...18b
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #45 Skrevet 28. september 2015 Herregud snakk om å LAGE problemer ! Vist kommunikasjonen mellom deg og eks er lik null, og stemor ser ut til og engasjere seg litt. Hvorfor i alle dager ikke spør stemor om dere kan kommunisere den praktiske delen ?!? Kan stemor sende mld når det er noe spes, gi henne ansvaret for og sende DEG mld når det er noe spes , du trenger og sende med ungene når de skal på samvær , så slepper du å mas på dem, ha noe som helst kommunikasjon ! Evt ha en bok som dere sender med ungene , der dere skriver beskjeder som dere mener er relevante for neste samvær ?! Hvorfor bruke timer og frustrasjon på en fyr som overholde ikke er intrisert i å samarbeide med DEG?! Og meget mulig når du slutter og mase( i hans øyner ) så etter en tid vil dere kanskje klare og kommunisere på normal måte! Når mannen har gått helt i lås er det ikke vits å presse på, de vil bare føre til tonnevis med frustrasjon for deg! Anonymous poster hash: 4769c...ec1 En fyr som ikke er interessert (intrisert?!?) i å samarbeide, faktisk. Nei, da så...Falt deg inn at dét valget har han ikke, all den tid han har barn med henne? Samarbeide MÅ han. Spørsmålet er hvordan. Anonymous poster hash: 17307...18b Falt det deg inn at det valget har han faktisk selv om han har barn? Man kan velge å være en idiot og la være å samarbeide om barna sine. Anonymous poster hash: 631d8...958
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #46 Skrevet 28. september 2015 Herregud snakk om å LAGE problemer ! Vist kommunikasjonen mellom deg og eks er lik null, og stemor ser ut til og engasjere seg litt. Hvorfor i alle dager ikke spør stemor om dere kan kommunisere den praktiske delen ?!? Kan stemor sende mld når det er noe spes, gi henne ansvaret for og sende DEG mld når det er noe spes , du trenger og sende med ungene når de skal på samvær , så slepper du å mas på dem, ha noe som helst kommunikasjon ! Evt ha en bok som dere sender med ungene , der dere skriver beskjeder som dere mener er relevante for neste samvær ?! Hvorfor bruke timer og frustrasjon på en fyr som overholde ikke er intrisert i å samarbeide med DEG?! Og meget mulig når du slutter og mase( i hans øyner ) så etter en tid vil dere kanskje klare og kommunisere på normal måte! Når mannen har gått helt i lås er det ikke vits å presse på, de vil bare føre til tonnevis med frustrasjon for deg! Anonymous poster hash: 4769c...ec1 En fyr som ikke er interessert (intrisert?!?) i å samarbeide, faktisk. Nei, da så...Falt deg inn at dét valget har han ikke, all den tid han har barn med henne? Samarbeide MÅ han. Spørsmålet er hvordan. Anonymous poster hash: 17307...18b Falt det deg inn at det valget har han faktisk selv om han har barn? Man kan velge å være en idiot og la være å samarbeide om barna sine. Anonymous poster hash: 631d8...958 Bare hvis han er samboer med ei ung gås med ambisjoner, som går inn og mener noe og leker administrator. Ellers ville han ikke kunne velge å ikke være "intrisert". Anonymous poster hash: 17307...18b
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #47 Skrevet 28. september 2015 Herregud snakk om å LAGE problemer ! Vist kommunikasjonen mellom deg og eks er lik null, og stemor ser ut til og engasjere seg litt. Hvorfor i alle dager ikke spør stemor om dere kan kommunisere den praktiske delen ?!? Kan stemor sende mld når det er noe spes, gi henne ansvaret for og sende DEG mld når det er noe spes , du trenger og sende med ungene når de skal på samvær , så slepper du å mas på dem, ha noe som helst kommunikasjon ! Evt ha en bok som dere sender med ungene , der dere skriver beskjeder som dere mener er relevante for neste samvær ?! Hvorfor bruke timer og frustrasjon på en fyr som overholde ikke er intrisert i å samarbeide med DEG?! Og meget mulig når du slutter og mase( i hans øyner ) så etter en tid vil dere kanskje klare og kommunisere på normal måte! Når mannen har gått helt i lås er det ikke vits å presse på, de vil bare føre til tonnevis med frustrasjon for deg! Anonymous poster hash: 4769c...ec1 En fyr som ikke er interessert (intrisert?!?) i å samarbeide, faktisk. Nei, da så...Falt deg inn at dét valget har han ikke, all den tid han har barn med henne? Samarbeide MÅ han. Spørsmålet er hvordan. Anonymous poster hash: 17307...18b Falt det deg inn at det valget har han faktisk selv om han har barn? Man kan velge å være en idiot og la være å samarbeide om barna sine. Anonymous poster hash: 631d8...958 Bare hvis han er samboer med ei ung gås med ambisjoner, som går inn og mener noe og leker administrator. Ellers ville han ikke kunne velge å ikke være "intrisert". Anonymous poster hash: 17307...18b Joda det kan han velge. Men jeg ser at du synes det bør være stemors feil at far oppfører seg som en idiot. Far kan faktisk drite i barna sine, så er spørsmålet, dersom far er en idiot, skal da stemor også oppføre seg som en idiot og la være å bry seg om barna? Eller kan det hende at stemor faktisk virkelig bryr seg om barna og prøver å gjøre det beste for barna på tross av at far ikke gidder? Problemet er jo far, at far ikke svarer på meldinger om hvilke planer de har i høstferien, at far ikke gidder samarbeide. Problemet oppstår vel når far faktisk HAR et samarbeid med mor og stemor blander seg inn. Anonymous poster hash: 631d8...958
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #48 Skrevet 28. september 2015 Hi bør være takknemlig at bonusmamma gidder å bry, når far ikke gidder! Hva er alternativet?? Anonymous poster hash: 6e8e0...1dd
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #49 Skrevet 28. september 2015 Ser ikke problemet.... Anonymous poster hash: b8053...14f Da skal jeg forklare deg det (og jeg er ikke hi, men har lest hele tråden og fått med meg dette): Mor har spurt far hvilke planer de har med barna i høstferien, sånn at hun kan sende med riktige klær. Far ignorerer mor og nekter å svare. Stemor klager i ettertid på at mor ikke sendte med riktige klær. Ser du det nå, eller ville du bare gjøre deg litt vanskelig? Var meldingen fra stemor klagete? Eller var meldingen hyggelig skrevet? Det kan hende far ikke gidder bry seg om barna har penklær på seg om de skal i selskap, men at stemor faktisk skjønner at barna synes det er litt dumt å ikke få ha på seg fine klær når alle andre kommer med det? Dersom meldingen var hyggelig formulert så kan det faktisk hende at stemor ville det beste for barna. Kanskje ikke far gidder tenke framover en hel uke og ikke tenkte på at de skulle i selskap? (Min mann har ikke kontroll på slikt mange dager i forveien) Hvorfor er det en dårlig ting om stemor sender (hyggelige) meldinger for å hjelpe til at barnet har riktig utstyr, klær eller sender en hyggelig tilbakemelding til mor om en situasjon hun mener mor må vite om? Om far likevel ikke bryr seg om slikt? Et godt samarbeid med far må jo utvikles uansett, selv om man har en grei tone med stemor. Joda, som overskriften sier så blander far sin nye kjæreste seg inn, men det var tross alt for at barna skulle ha rett klær. Hi skriver jo at far ikke gidder svare på spørsmålene fra henne, da er det vel bedre å få en melding av stemor enn ikke fra noen? Sånn for barnas skyld? Anonymous poster hash: 631d8...958 Det hjelper jo verken mor eller barna at stemor i ETTERKANT påpeker at barna hadde fått med feil klær!En konstruktiv løsning på dette ville ha vært å: - minne far på at han må gi beskjed om hvilke klær barna trenger (les: svare på mors henvendelse), eller - selv si fra PÅ FORHÅND hvilke klær barna trenger Anonymous poster hash: 29e5b...aed
Anonym bruker Skrevet 28. september 2015 #50 Skrevet 28. september 2015 Herregud snakk om å LAGE problemer ! Vist kommunikasjonen mellom deg og eks er lik null, og stemor ser ut til og engasjere seg litt. Hvorfor i alle dager ikke spør stemor om dere kan kommunisere den praktiske delen ?!? Kan stemor sende mld når det er noe spes, gi henne ansvaret for og sende DEG mld når det er noe spes , du trenger og sende med ungene når de skal på samvær , så slepper du å mas på dem, ha noe som helst kommunikasjon ! Evt ha en bok som dere sender med ungene , der dere skriver beskjeder som dere mener er relevante for neste samvær ?! Hvorfor bruke timer og frustrasjon på en fyr som overholde ikke er intrisert i å samarbeide med DEG?! Og meget mulig når du slutter og mase( i hans øyner ) så etter en tid vil dere kanskje klare og kommunisere på normal måte! Når mannen har gått helt i lås er det ikke vits å presse på, de vil bare føre til tonnevis med frustrasjon for deg! Anonymous poster hash: 4769c...ec1 En fyr som ikke er interessert (intrisert?!?) i å samarbeide, faktisk. Nei, da så...Falt deg inn at dét valget har han ikke, all den tid han har barn med henne? Samarbeide MÅ han. Spørsmålet er hvordan. Anonymous poster hash: 17307...18b Vist det er skrivefeilene mine du henger deg opp i , ja da skjønner jeg det blir problemer her i verden .... Å nei det er faktisk valgfritt om du vil ha noe med barna dine og gjøre! Så han MÅ faktisk ikke samarbeide med mor ! Anonymous poster hash: 4769c...ec1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå