Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #26 Skrevet 27. september 2015 Dette er selvsagt ikke noe jeg finner på! Alvorlig talt! Vi bor på ett svært lite sted, og her låser ikke folk hverken dører eller biler. Mulig bhg har 50 barn, det har jeg ikke kontroll på. Skrev 40 for å gi ett ca tall. Jeg kan forestille meg at dette barnet ble "rotet bort" mens de stilte opp ved porten for å gå tur. Klokken var 10:15, så det er ikke rart at de andre hadde gått før. Spiller ingen rolle hva dere antar og tror, jeg har hvertfall funnet frem nr til foreldrene og ringer de nå klokken 11. Jeg var rådvill og litt forvirret over hele hendelsen.. Men vet hva som må gjøres. Hi Anonymous poster hash: 475ed...8eb
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #27 Skrevet 27. september 2015 Jeg bor på ett så lite sted at vi setter huset på full gjennomluftning mens vi kjører 3 mil tur/retur for å handle. Ingen her som stjeler noe, og siden vi ikke har gjennomgangstrafikk så kommer det sjelden fremmedfolk hit. Barnehagen i bygda er den eneste her. Jeg har barnet mitt ingen annen bhg to mil herfra fordi det passer best ift jobben. Ja, det finnes slike steder.. Norge er mer enn byer! Anonymous poster hash: 475ed...8eb
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #28 Skrevet 27. september 2015 Dette er selvsagt ikke noe jeg finner på! Alvorlig talt! Vi bor på ett svært lite sted, og her låser ikke folk hverken dører eller biler. Mulig bhg har 50 barn, det har jeg ikke kontroll på. Skrev 40 for å gi ett ca tall. Jeg kan forestille meg at dette barnet ble "rotet bort" mens de stilte opp ved porten for å gå tur. Klokken var 10:15, så det er ikke rart at de andre hadde gått før. Spiller ingen rolle hva dere antar og tror, jeg har hvertfall funnet frem nr til foreldrene og ringer de nå klokken 11. Jeg var rådvill og litt forvirret over hele hendelsen.. Men vet hva som må gjøres. Hi Anonymous poster hash: 475ed...8eb Trolleri trollera Anonymous poster hash: 29768...624
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #29 Skrevet 27. september 2015 Jeg kjenner både jenta, foreldrene hennes, og jeg kjenner de fleste i bhg. Dette er ett lite sted, og nærmeste politi er 2 timer unna. Jeg skal ta kontakt med foreldrene i morra. Anonymous poster hash: 475ed...8eb Jeg hadde kontaktet foreldrene og ledelsen i bhg. Anonymous poster hash: 233c3...194
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #30 Skrevet 27. september 2015 Har du ringt dem ? Anonymous poster hash: 0ec7b...450
Sommerfuggel i magen Skrevet 27. september 2015 #31 Skrevet 27. september 2015 Noe slikt skjedde faktisk i vår bhg i våres. Barn "mistet" på tur. Det ble skikkelig oppvask. Styrer i bhg, kommunens bhg representant, SU og alle foreldre informert. Full gjennomgang av rutiner og skikkelig smekk for den ansvarlige som mistet oversikten. Veldig alvorlig sak for barnehagen!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #32 Skrevet 27. september 2015 Hos oss gikk de hjem, og en unge igjen ute alene. Det hadde vært en trafikkulykke og faren kom for sent på henting. Det var ikke koselig. Anonymous poster hash: a09ca...9c7
Anonym bruker Skrevet 27. september 2015 #33 Skrevet 27. september 2015 Vår bhg dro på tur. Jenta mi og ei til ble glemt igjen i bhg, ble ikke oppdaget før hennes tvillingbror spurte en voksen om hvor hun var. De var da 4 år. Anonymous poster hash: ae709...662
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå