Gå til innhold

Ett barn glemt ved porten i bhg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom kjørende opp en vei som går opp mot og forbi en bhg. På veien opp møtte jeg en bhg-gruppe på tur. En småbarnsavdeling med flere vogner. Følger var på rundt 20 barn og 3 voksne, og det reagerte jeg på. Da jeg kjørte forbi barnehagen stod der ei lita jente på 2,5-3 år alene ved innsiden av porten. Ringte inn på bhg, men ingen tok tlf, og da jeg gikk inn fant jeg hverken barn eller voksne. Siden jeg har barnesete i bilen så tok jeg henne med og kjørte henne ned til de andre barna som var på tur.

Jeg sa at jeg fant denne jenta, og det hun ansatte sa var "Neimen heisann *****. Hadde vi glemt deg? Takker og bukker, det var flott av deg å kjøre henne ned til oss."

Så snudde de ryggen til og gikk...

Hva gjør jeg??

Anonymous poster hash: 475ed...8eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det synes jeg du bør anmelde!

Anonymous poster hash: b71f4...ad7

Skrevet

Jeg kom kjørende opp en vei som går opp mot og forbi en bhg. På veien opp møtte jeg en bhg-gruppe på tur. En småbarnsavdeling med flere vogner. Følger var på rundt 20 barn og 3 voksne, og det reagerte jeg på. Da jeg kjørte forbi barnehagen stod der ei lita jente på 2,5-3 år alene ved innsiden av porten. Ringte inn på bhg, men ingen tok tlf, og da jeg gikk inn fant jeg hverken barn eller voksne. Siden jeg har barnesete i bilen så tok jeg henne med og kjørte henne ned til de andre barna som var på tur.

Jeg sa at jeg fant denne jenta, og det hun ansatte sa var "Neimen heisann *****. Hadde vi glemt deg? Takker og bukker, det var flott av deg å kjøre henne ned til oss."

Så snudde de ryggen til og gikk...

Hva gjør jeg??

Du kontakter ledelsen i bhg!

Anonymous poster hash: 6e31e...fcd

Skrevet

Oi, ja dette er virkelig ikke greit!

Anonymous poster hash: af581...3fb

Skrevet

Kontakt styrer i bhg, og kommunen!

Anonymous poster hash: 308c0...d76
Skrevet

Du anmelder det !!!!!

Anonymous poster hash: b51b7...935

Skrevet

Er dette kommunal eller privat barnehage?

Vet du hvem denne jenta er?

Dette er alvorlig, tenk hvem som kunne tatt denne ungen med seg.

Du valgte feil da du oppdaget jenta. Du skulle ringt politiet. Man tar ikke fremmede barn i bilen, selv om du gjorde det av god mening.

Vet du hvem jenta er ville jeg ringt foreldrene.

Ellers ville heg ringt ledelsen og varslet barnehagesjefen i kommunen. Dette kunne vært farlig på mange måter.

Anonymous poster hash: d1480...dcd

Skrevet

Jeg kjenner både jenta, foreldrene hennes, og jeg kjenner de fleste i bhg.

Dette er ett lite sted, og nærmeste politi er 2 timer unna.

Jeg skal ta kontakt med foreldrene i morra.

Skrevet

Jeg hadde seriøst sørget for at alle foreldrene i den barnehagen hadde fått vite... Hadde selv tatt ut barnet mitt på dagen.

Anonymous poster hash: acbba...19e
Skrevet

Privat bhg med rundt 40 barn

Skrevet

Hvor var de resterende 20 barna og de voksne da?

Skrevet

Hvordan skal jeg vite det? På tur, sikkert?

Skrevet

WHAT????? Det skal ikke gå an!!!!!

Uff, stakkars lille jenta, var hun redd?

Anonymous poster hash: 71e7e...ad0
Skrevet

WHAT????? Det skal ikke gå an!!!!!

Uff, stakkars lille jenta, var hun redd?

Anonymous poster hash: 71e7e...ad0

Hun var helt stille.. Det tar jeg som ett dårlig tegn... Hun må ha stått alene minst ett kvarter.. I pøsregn!!

Skrevet

Ta kontaktes foreldrene til barnet. Og styrer.

Skrevet

Dette høres jo helt utrolig ut. Nesten så utrolig at jeg ikke tror på.

Men er det det, hadde jeg laget månelys i bhg! Media og politi! Hadde gjort det jeg kunne for å fått sånne inkompete idioter fratatt jobben sin!

Du som jobber i bhg har en jobb!! Passe barn!!!

Anonymous poster hash: 3b477...4e2

Skrevet

Åh, nå fikk jeg vondt langt inn i sjela.... Hva om du ikke hadde kommet forbi? Stakkars lille snuppa!

Hadde forøvrig klikket i vinkel! Meld fra til kommunen der det blir ført tilsyn. Anmeld for uaktsomhet.

Hadde det vært mitt barn....

Anonymous poster hash: 5be30...361

Skrevet

Troll

Anonymous poster hash: 775d2...edd

Skrevet

Av 40 barn i barnehagen, er 20 av dem småbarn og går på en gruppe med 3 voksne. Så er alle i hele barnehagen på tur samtidig, styrer og alt, ingen igjen i barnehagen. Når du leverer ungen, så blir de ikke satt ut, bare takker for at du leverer henne og innrømmer at de har glemt henne. Dette tror jeg ikke en meter på.

Skrevet

I hovedinnlegget skriver du at du ringte barnehagen og var inne, men ingen var der. At du hadde møtt ca 20 unger og 3 voksne.

Litt lenger nede skriver du at det er ca 40 barn i barnehagen.

Hvis alle har gått på tur, er det rart hvis dørene på barnehagen er åpen, ville tro de låste og satte opp lapper i tilfelle noen foreldre kom for å hente tidlig, når alle var borte?

Tror nok du kjeder deg og prøver å trolle litt en lørdagskveld. Sover alle 11 kanskje?

Anonymous poster hash: da374...aba

Skrevet

Av 40 barn i barnehagen, er 20 av dem småbarn og går på en gruppe med 3 voksne. Så er alle i hele barnehagen på tur samtidig, styrer og alt, ingen igjen i barnehagen. Når du leverer ungen, så blir de ikke satt ut, bare takker for at du leverer henne og innrømmer at de har glemt henne. Dette tror jeg ikke en meter på.

Dette tror ikke jeg heller på, henger ikke på greip

Anonymous poster hash: edf70...e0b

Skrevet

Eh...

At de forlater hele bhg på dagtid, og ingen blir igjen, utenom de åpne dørene.. Nei, dette tror jeg faktisk ikke noe på. Godt forsøk da 😉🙈

Anonymous poster hash: dcc41...d6e

Skrevet

Mye skurrer, du møtt en bhg på tur og så en jente inne i en bhg alene, du ringte inn i bhg som ikke var låst, og så sjekket, da du ikke fant noen så tok du med deg barnet?!du skulle ringt politi og ventet sammen med jenta!

De ansattes ble ikke sjokkert men sa bare takk?

Dette tror ikke jeg på!

Skrevet

Jeg tror ikke denne historien. Jeg syns det er stygt gjort at du forsøker å undergrave noe som er viktig for foreldre som har barn i barnehage mens de er på jobb: tilliten! Vi leverer det kjæreste vi har og vi har tillit at de ansatte tar hånd om våre små skatter.

Skrevet

Eh...

At de forlater hele bhg på dagtid, og ingen blir igjen, utenom de åpne dørene.. Nei, dette tror jeg faktisk ikke noe på. Godt forsøk da 😉🙈

Anonymous poster hash: dcc41...d6e

Dette skjer faktisk veldig ofte i vår barnehage. Helt vanlig her.

Anonymous poster hash: fe744...535

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...