Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #1 Skrevet 26. september 2015 Jeg har kommet til et punkt i livet hvor jeg må gjøre noen endringer for å ha det godt med meg selv. Jeg har en jobb som både er kreativ og praktisk, men til tider er det alt for lange dager, igjen blir dårligere og dårligere til å hente opp energien igjen. Då, jeg må bytte yrke. Men har ingen aning om hva det skulle være. Jeg har ikke mye utdanning fra før, har sakte men sikkert jobbet meg oppover karrieremessig. Men npr jeg leder jobbannonser så legges det vekt på div utdannelser, som jeg ikke er nærheten av å ha. Så jeg bør nok tenke på omskolering. Så tenkte jeg å bruke dere til en idedugnad. Hva ville dere omskolert dere til, og hvorfor akkurat det yrket? Anonymous poster hash: ea1cb...8d5
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #2 Skrevet 26. september 2015 Her ble det mange skrivefeil, telefonen gjorde noen rettelser som jeg ikke oppdaget før etter at jeg postet. Håper dere skjønner hva jeg mener likevel😊 Anonymous poster hash: ea1cb...8d5
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #3 Skrevet 26. september 2015 Litt lettere dersom du sier hvilket yrke du har nå. Er det kun fordi du er lei eller sliter du med helseproblem? Anonymous poster hash: 2966f...e2d
Gjest Antarctica Skrevet 26. september 2015 #4 Skrevet 26. september 2015 Jeg har kommet til et punkt i livet hvor jeg må gjøre noen endringer for å ha det godt med meg selv. Jeg har en jobb som både er kreativ og praktisk, men til tider er det alt for lange dager, igjen blir dårligere og dårligere til å hente opp energien igjen. Då, jeg må bytte yrke. Men har ingen aning om hva det skulle være. Jeg har ikke mye utdanning fra før, har sakte men sikkert jobbet meg oppover karrieremessig. Men npr jeg leder jobbannonser så legges det vekt på div utdannelser, som jeg ikke er nærheten av å ha. Så jeg bør nok tenke på omskolering. Så tenkte jeg å bruke dere til en idedugnad. Hva ville dere omskolert dere til, og hvorfor akkurat det yrket? Anonymous poster hash: ea1cb...8d5 Jeg er fascinert av dokumentarfilmer og ville ha utdannet meg innen filmredigering/klipping. Om ikke film, så kanskje noe med radio. Har også en drøm om et gartneri...
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #5 Skrevet 26. september 2015 Ridelærer. Anonymous poster hash: 5a4e5...796
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #6 Skrevet 26. september 2015 Bibliotekar Anonymous poster hash: 15bc0...64e
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #7 Skrevet 26. september 2015 Er siviløkonom men er nå på år nr.2 som student. Nå blir det barnevernspedagog- antagelig blir det videreutdanning også men mens jeg er i jobb. Hadde absolutt valgt feil vei, og irriterte meg i årevis. Så fant jeg ut jeg skulle gjøre noe med det;-) Anonymous poster hash: b3d7f...c78
Krumelur Skrevet 26. september 2015 #8 Skrevet 26. september 2015 Bibliotekar Anonymous poster hash: 15bc0...64e Her og!
Superdolly Skrevet 26. september 2015 #9 Skrevet 26. september 2015 Bibliotekar Anonymous poster hash: 15bc0...64e Her og! Jeg også. Fordi jeg elsker bøker, elsker å lese.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #10 Skrevet 26. september 2015 Jurist! Anonymous poster hash: 2c301...88b
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #11 Skrevet 26. september 2015 Sosionom.. Anonymous poster hash: a7895...839
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #12 Skrevet 26. september 2015 Zoolog. Tenk så spennende å arbeide Afrika rundt i jungel og savannen med fantastiske dyr. Anonymous poster hash: 7cdda...1ff
Krumelur Skrevet 26. september 2015 #13 Skrevet 26. september 2015 Bibliotekar Anonymous poster hash: 15bc0...64e Her og! Jeg også. Fordi jeg elsker bøker, elsker å lese.Samme her, pluss at jeg elsker å henge på biblioteket :-)
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #14 Skrevet 26. september 2015 Takk for mange svar, fint om flere har lyst til å svare 😊 Anonymous poster hash: ea1cb...8d5
☆☆☆ Skrevet 26. september 2015 #15 Skrevet 26. september 2015 Bibliotekar Anonymous poster hash: 15bc0...64e Her og! Jeg også. Fordi jeg elsker bøker, elsker å lese.Samme her, pluss at jeg elsker å henge på biblioteket :-)Eg hadde også elska den jobben, trur eg. Men eg hadde nok trivst som lærar også
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #16 Skrevet 26. september 2015 Jeg burde ha blitt oversetter da jeg har et veldig godt språkøre og liker å jobbe med mennesker, men jeg har en hemmelig drøm om å bli hundefører. Kunne også tenke meg å jobbe som motivator, tenk a få jobbe med å få folk til å yte sitt beste!! Fabulous!!! Anonymous poster hash: 1da1a...b2d
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #17 Skrevet 26. september 2015 Jeg er butikksjef i bokhandel og kunne virkelig ikke tenke meg noe annet Alltid oppdatert på nyheter Får gratis leseeksemplarer fra forlagene Bokmøter, bokbad, forfattermøter, signeringer o.l med forlagene Boksalg og alle diskusjonene med kundene Jeg er en bokorm, og bokhandel er livligere enn bibliotek Anonymous poster hash: 56e2e...9cd
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #18 Skrevet 26. september 2015 Jordmor! Ååååå, jeg skulle så gjerne ha vært jordmor. Sukk. Anonymous poster hash: 224dc...79f
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #19 Skrevet 26. september 2015 Noe uten turnusarbeid og fri på røde dager! Lykken hadde vel vært en rolig kontorjobb, 8-16. Anonymous poster hash: 96447...7a2
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #20 Skrevet 26. september 2015 Jeg burde ha blitt oversetter da jeg har et veldig godt språkøre og liker å jobbe med mennesker, men jeg har en hemmelig drøm om å bli hundefører. Kunne også tenke meg å jobbe som motivator, tenk a få jobbe med å få folk til å yte sitt beste!! Fabulous!!! Anonymous poster hash: 1da1a...b2d Jeg er oversetter for å slippe å jobbe med mennesker 😉 Anonymous poster hash: 7c69d...2af
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #21 Skrevet 26. september 2015 Jeg burde ha blitt oversetter da jeg har et veldig godt språkøre og liker å jobbe med mennesker, men jeg har en hemmelig drøm om å bli hundefører. Kunne også tenke meg å jobbe som motivator, tenk a få jobbe med å få folk til å yte sitt beste!! Fabulous!!! Anonymous poster hash: 1da1a...b2d Jeg er oversetter for å slippe å jobbe med mennesker Anonymous poster hash: 7c69d...2af Haha, jeg stusset også på det. Jeg er også oversetter, men har en annen jobb i tillegg så jeg ikke skal bli sprø av bare mitt eget selskap. Tipper hun mente tolk. Merkelig å være så god i språk, men ikke ha orden på begrepene sine... Anonymous poster hash: 60852...466
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #22 Skrevet 26. september 2015 Gynekolog eller fertilitetslege! Hadde vært superinteressant! Anonymous poster hash: 39847...bb4
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #24 Skrevet 26. september 2015 Sykepleier eller "dubber" :-) Anonymous poster hash: 2b72d...235
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #25 Skrevet 26. september 2015 Litt lettere dersom du sier hvilket yrke du har nå. Er det kun fordi du er lei eller sliter du med helseproblem? Anonymous poster hash: 2966f...e2d Jeg har ingen fysiske helseskader som gjør at jeg ikke kan fortsette med det jeg gjør nå. Men jeg blir så psykisk utslitt av å jobbe for mye. Og det gjør at jeg tåler konflikter i jobbsammenheng ekstremt dårlig. Jeg er på mellomledernivå, i en bransje som jobber med prosjekt. Det er ikke konflikter hele tiden, men når de oppstår så går jeg rett i kjelleren. Jeg tror ikke at mennesker er så annerledes i andre yrker, men jeg håper at ved å få mer stabile dager, så blir jeg ikke så utslitt. Og dermed mer overskudd til å møte både det som er positivt og negativt. Men, jeg har en gammel ryggskade, så jeg kan ikke ha et yrke med tunge løft. Anonymous poster hash: ea1cb...8d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå