frk Nilsen Skrevet 25. september 2015 #26 Skrevet 25. september 2015 Om sønnen min er så sløv at han ikke gidder å ta på seg inneskoene sine, da får han pent lære det. Ikke gøy å gå ut i sokker. Som annie litt over sier: Learning by doing
Iiiiik Skrevet 25. september 2015 #27 Skrevet 25. september 2015 Jeg var på observasjon i en 1. klasse i dag. Da elevene kom inn, stod det en lærer i garderoben og minnet alle barna på at de måtte ha på seg innesko. Siste fredag før høstferien, regner med at de har hørt det før... Etter et friminutt var det samme beskjed. Den voksne stod der og gjentok 10-15 ganger at de skulle ta på seg innesko. Da de kom inn hadde de gjennomgang av rutiner for brannøvelse. Da var det seks elever av 25 som var uten innesko og som fikk beskjed om at det var dumt, for hvis brannalarmen går må de ut i sokkelesten. Tror jeg det hjelper? Egentlig ikke. Min eldste var ute i sokkelesten en gang da hun var på slutten av barneskolen. Vått og kaldt. Lærte hun av det? Ja!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #28 Skrevet 25. september 2015 Det eneste jeg vil si er at verken barn eller voksne blir syke av å være ute i regn, eller fryse for den saks skyld. Barnet må ha kommet i kontakt med smitte fra andre. Anonymous poster hash: 8f331...0ba
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #29 Skrevet 25. september 2015 Er det virkelig påbudt med innesko? Anonymous poster hash: 5e8e7...bf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå