Gå til innhold

Spesielt å ha samme mellomnavn til guttene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen og de to guttene våre har samme andre fornavn. Synes selv det er litt spesielt, men føler ikke at andre reagerer på det. Hos oss var det et kompromiss ved førstemann, han fikk mitt etternavn og mannens andre fornavn. Og da vi noen år senere fikk enda en gutt, måtte jo de og ha noe til felles😂 så da har mannen og gutta felles 2.fornavn og jeg og gutta har felles etternavn.

Anonymous poster hash: c4975...e09

Men ingen bruker det 2. Fornavnet i dagligtale da, hadde de gjort det, hadde det blitt litt for rart for meg...

Men unnskyld at jeg spør - la oss si at far heter Olav Arne Karlsen og mor heter Hilde Åros.

Første sønn blir hetende Vegard Arne Åros. Andre sønn blir hetende Mathias Arne Åros.

Hadde de ikke fått like mye til felles om sønn nr 2 het Mathias Olav Åros?

Jo, men farfaren heter Leif Arne Karlsen, og da har begge sønnesønnene noe til felles med far og farfar.

Anonymous poster hash: 01def...1aa

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Mannen og de to guttene våre har samme andre fornavn. Synes selv det er litt spesielt, men føler ikke at andre reagerer på det. Hos oss var det et kompromiss ved førstemann, han fikk mitt etternavn og mannens andre fornavn. Og da vi noen år senere fikk enda en gutt, måtte jo de og ha noe til felles😂 så da har mannen og gutta felles 2.fornavn og jeg og gutta har felles etternavn.

Men ingen bruker det 2. Fornavnet i dagligtale da, hadde de gjort det, hadde det blitt litt for rart for meg...

Men unnskyld at jeg spør - la oss si at far heter Olav Arne Karlsen og mor heter Hilde Åros.

Første sønn blir hetende Vegard Arne Åros. Andre sønn blir hetende Mathias Arne Åros.

Hadde de ikke fått like mye til felles om sønn nr 2 het Mathias Olav Åros?

Jo, men farfaren heter Leif Arne Karlsen, og da har begge sønnesønnene noe til felles med far og farfar.

Anonymous poster hash: 01def...1aa

Da er jeg med!

Skrevet

Name so nice, gotta say it twice?

Synes det blir teit å rope " Hans Kristian og Per Kristian, kom inn til middag", hvilket navn er sååå fint at dere må trykke det på begge ungene?

Anonymous poster hash: dfc1b...63a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...