Gå til innhold

Du som har tatovering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tribal på legg og korsrygg, drager på lår og mage, engel på arm, blomst med initialer til barn fra leggen og ned på foten. og skrift(minne tatovering) i nakken.

Anonymous poster hash: 0d4a8...72f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tragikomisk

Anonymous poster hash: ce676...fed

Skrevet

Chrisander på ene underarmen og Cassandra på andre underarmen. I tjukk, svart skrift.

Rose på puppen, ulv under måne på overarmen, stjerner i nakken, tribal på leggen, stor tribal i korsryggen og kinesiske tegn langs ribbeina.

Angrer ingenting, det er såå meg - og alle dere som sier det er stygt å harry er bare haters. Det er dritkult og unikt med tatoveringer!!

Anonymous poster hash: ca61f...b90

Skrevet

Alice in wonderland sleeve på ene armen, sleeve med litt forskjellig roser og sugarskull og sånn på andre armen, i tillegg er begge lårene tatovert.

Anonymous poster hash: d68ad...f75

Skrevet

G-nøkkel på benet.

Anonymous poster hash: 9be48...026

Skrevet

Chrisander på ene underarmen og Cassandra på andre underarmen. I tjukk, svart skrift.

Rose på puppen, ulv under måne på overarmen, stjerner i nakken, tribal på leggen, stor tribal i korsryggen og kinesiske tegn langs ribbeina.

Angrer ingenting, det er såå meg - og alle dere som sier det er stygt å harry er bare haters. Det er dritkult og unikt med tatoveringer!!

Jeg har svart tidligere i tråden (Snøhvit på ryggen osv), man kan syns det er kult, men unikt er det absolutt ikke! I dagens samfunn er det mer unikt og ikke ha noen. Jeg liker tatoveringer selv, men syns også det er nydelig med helt ren og urørt hud ;)

Anonymous poster hash: e83f2...c67

Skrevet

Jeg har svart tidligere i tråden (Snøhvit på ryggen osv), man kan syns det er kult, men unikt er det absolutt ikke! I dagens samfunn er det mer unikt og ikke ha noen. Jeg liker tatoveringer selv, men syns også det er nydelig med helt ren og urørt hud ;)

Tror b90 var ironisk 😉

Selv har jeg ingen. Synes stort sett det er harry med tatoveringer, men enkelte "pulls it of" 😘

Typiske motetattiser er de værste.

Anonymous poster hash: d9bf2...8bc

Skrevet

Tror b90 var ironisk

Selv har jeg ingen. Synes stort sett det er harry med tatoveringer, men enkelte "pulls it of"

Typiske motetattiser er de værste.

Anonymous poster hash: d9bf2...8bc

Hva er motetattis da?

Anonymous poster hash: cde08...d36

Skrevet

har ingen,men vil gjerne ha,men kan ikke pga medfødt hjertefeil,men hadde tatovert navnet og fødsel til sønnen min, en drage, en tiger, noe fra harry potter og noen tegn som betyr noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...