Gå til innhold

Du som har tatovering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du tatovert?:) du trenger ikke være detaljert om det er veldig spesielle ting du har

Anonymous poster hash: 3e1ba...08b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sommerfugl i nakken

Anonymous poster hash: 09c93...363

Skrevet

Stjerner

Anonymous poster hash: 6613b...38f
Skrevet

Hva har du tatovert?:) du trenger ikke være detaljert om det er veldig spesielle ting du har

En figur fra barnebok.

Anonymous poster hash: 1437c...c61

Skrevet

Fjær infinity tatovering i nakken...

Anonymous poster hash: b6786...eb6

Skrevet

Har en sol i korsryggen og en snirklete variant av forbokstaven min på ankelen :)

Anonymous poster hash: b713b...441

Skrevet

Alv på høyre skulderblad. 

Anonymous poster hash: 9c66f...123
Skrevet

Charmed merket mellom skulderbladene

Skrevet

Et tre, midgardsormen, to hodeskaller, et pizzastykke, et peterskors og det norske flagget.

Anonymous poster hash: 76a58...b17

Skrevet

Hva har du tatovert? :) du trenger ikke være detaljert om det er veldig spesielle ting du har

Det første barnet mitt sammen med et tre, en ugle, en edderkopp, koseklut, sopper, diamanter, gress, blader og et rødt hjerte. ALt annet er svart. Rekker meg fra skulderbladene og ned til korsryggen, nesten hele ryggen altså. Veldig fornøyd!

Skrevet

Et tre, midgardsormen, to hodeskaller, et pizzastykke, et peterskors og det norske flagget.

Pizzastykke? 😀 fortell!

Skrevet

Pizzastykke? 😀 fortell!

Hadde akkurat vært på peppes, så besøkte vi en tatovør som skulle tatovere kompisen min. Jeg fikk tilbud om en liten tatovering, grep sjansen og valgte det første motivet jeg kom på. :) Fortsatt fornøyd 5 år senere.

Skrevet

G-nøkkel på overarmen. :-)

Anonymous poster hash: 8fd9a...109
Skrevet

Et anker på underamen det står pappa inni.

Anonymous poster hash: 3cff7...58f

Skrevet

Roser, sommerfugl & øyenstikker. Tekst, ugle, rev & to kvinnelige eventyr karakterer med bakgrunn, i portrett stil. Har 9 stk tilsaman.

Anonymous poster hash: 0a165...998

Skrevet

Navna til jentene på hvert håndsett, 3 noter bak øret, g nøkkel på overarmen, blomster greier på fotballen og ankelen. Og 3 store som dekker hele ryggen som er for barna mine.

Skrevet

Masse blomster på hele venstre armen, Hollywood tema på hele venstre arm, på knokene både første og andre ledd, jenteting på venstre legg (leppestift, pudderdåse, ganmel parfymeflaske osv), titanichjertet helt øverst midt på magen (altså akkurat der ribbena begynner på en måte). Snøhvit tema på hele ryggen, eple på halsen (hører forsåvidt til ryggen)

Anonymous poster hash: e83f2...c67

Skrevet

Uff så stygt og harry

Anonymous poster hash: cdd56...722

Skrevet

Uff så stygt og harry

Hold kjeften.

Anonymous poster hash: 3cff7...58f

Skrevet

Pizzastykke? 😀 fortell!

Hadde akkurat vært på peppes, så besøkte vi en tatovør som skulle tatovere kompisen min. Jeg fikk tilbud om en liten tatovering, grep sjansen og valgte det første motivet jeg kom på. :) Fortsatt fornøyd 5 år senere.

Herlig:) koselig med sånne historier

Skrevet

Uff så stygt og harry

Nyttig innspill. Takk for at du delte! 😜

Skrevet

En sløyfe (a la "bow tie", ikke sånn løkke-sløyfe) og en fjær. Fler skal det bli, lyst på noe fra en Disney-klassiker og noe som har med barnet/a å gjøre :)

Anonymous poster hash: 4537c...166
Skrevet

Barnet mitt sin signatur. Og du med så stygt og harry setn. Sett deg selv i speilet i det siste eller 😉 ?

Anonymous poster hash: 0a352...5ea

Skrevet

En haug med sommerfugler fra nakken og nede på ryggen (som symboliserer alle i familien vår)

En g-nøkkel

Er japansk tegn

En mikrofon (60-talls) med notelinje surret rundt

Har tatovert meg åtte ganger, både covret og utvidet 😁🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...