Gå til innhold

Er dette greit? bhg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, jeg lurer på om de gjør det med vilje jeg, har skjedd mer enn en gang og nå i går var det enda dårligere vasket..tørr bleie men bæsj klint under pungen og litt i rumpa :o

Anonymous poster hash: 8f910...0fc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mat i håret må man regne med. Bæsj under pungen kan skje, men er ikke greit, det bør du gi beskjed om så de blir nøyere med vaskingen. Og unger ute alene er totalt uansvarlig!Anonymous poster hash: 267aa...cda

Veldig veldig vanlig at skolestarterbarna er ute "alene" en liten stund, akkurat som det vil være vanlig å slippe en 4 - 5 åring ut for å leke i hagen/ rundt hushjørnet med jevnlig tilsyn... Normal øving på normale ferdigheter.Anonymous poster hash: 75015...851

Bortsett fra at barnehagen ikke har lov til det. Den regelen ble endret i 2011 eller 2012

Anonymous poster hash: 0edbd...3fb

Skrevet

Flere ganger nå når jeg har hentet guttungen i barnehagen har han hatt sølevann i ansiktet, han ser ut som en liten kriger der han kommer løpende. Lua er like skitten hver dag, det samme med regnklærne. Totalt uansvarlig av barnehagen å ikke vaske ham før mor eller far kommer å henter!! :popcorn:

ehhhh

Du ser ikke forskjell på søle i ansiktet, og avføring rundt pung?

Uff, orker ikke å forklare, men det er stor forskjell på det!

Anonymous poster hash: 29288...34e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...