Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #26 Skrevet 25. september 2015 Hahaha naive kvinnfolk...bare sist helg på danskebåten kunne jeg fått 12 gifte menn om jeg hadde villet det... De blir så kåte i fylla og tar alt de kommer over.. Thats life😊 Anonymous poster hash: 76652...935
MotherOfDragons Skrevet 26. september 2015 #27 Skrevet 26. september 2015 Hahaha naive kvinnfolk...bare sist helg på danskebåten kunne jeg fått 12 gifte menn om jeg hadde villet det... De blir så kåte i fylla og tar alt de kommer over.. Thats lifeAnonymous poster hash: 76652...935 Joda, akkurat som det finnes masse kåte og gifte kvinnfolk på byen....hadde du prøvd deg på mannen min så hadde du blitt temmelig skuffet.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #28 Skrevet 26. september 2015 Mannen min gjør det samme som meg. Kakler shit, koser seg med kompisene og tar det som et kompliment om han blir sjekket opp(av både kvinner og menn....han er veldig populær blandt gutta ) og avviser dem fint ved å flashe ringen og si han er gift, akkurat som jeg gjør Så bra Anonymous poster hash: 1f27c...587
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #29 Skrevet 26. september 2015 Mannen min er den kjedeligste av alle.. Det har han bestandig vært.. Han sitter bare der å drikker øl, danser Aldri, snakker om alt, gjerne kverulerer han på seg diskusjoner, han drikker mer øl, blir full, snakker mer med gutta, tar taxi hjem.. Det har jo hendt at han har fått oppmerksomhet fra noen kvinnfolk ja.. Men jeg har også fått oppmerksomhet fra mannfolk når jeg er ute.. Men nå er bare min mann ute på byen en gang i året, ellers er han mest ute i naturen... Nå er han på elgjakt sammen med en fin gjeng menn:) Anonymous poster hash: 799d1...ea2
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #30 Skrevet 26. september 2015 Haha! På danskebåten ja... Beklager å skuffe deg men det er nok ikke der du finner kremen av mannfolk...😂 Anonymous poster hash: 39b73...8c9
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #31 Skrevet 26. september 2015 Min mann liker øl og fotball. Jeg har ingen grunn til å tro han går ut å flørter med damer, det ville faktisk forbauset meg så mye at jeg hadde begynt å flire. Min mann er 50, familiefar, og min mann. Vi har et godt liv. Veldig veldig tvilsomt at han går ut å flørter med damer. Kanskje jeg hadde sett annerledes på det om han var 23, med hårvoks i håret, og i en eller annen livskrise av å være fanget i et familieliv før han var klar for det, og gjerne med mange unge single kompiser, som gikk ut for å drikke og flørte og ha flatfyll. Da hadde jeg kanskje vært litt mer sjalu. Tror også de fleste damer som går på byen hadde latt min mann fint i fred, og ikke sett på han som noe veldig sjarmerende der han drikker øl og ser fotball, og stagger seg hjem til meg etterpå. Anonymous poster hash: 4810f...2c3
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #32 Skrevet 26. september 2015 Haha! På danskebåten ja... Beklager å skuffe deg men det er nok ikke der du finner kremen av mannfolk...😂 Anonymous poster hash: 39b73...8c9 Det er jeg helt enig i... Men når man er på båten og blir sjekket opp av såpass mange gifte, så indikerer jo det at de fleste menn er utro... Og jo, det var ikke bare søppel jeg snakket med... Velstående menn etc som var ute etter eventyr😊 Anonymous poster hash: 76652...935
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #33 Skrevet 26. september 2015 Hahaha naive kvinnfolk...bare sist helg på danskebåten kunne jeg fått 12 gifte menn om jeg hadde villet det... De blir så kåte i fylla og tar alt de kommer over.. Thats lifeAnonymous poster hash: 76652...935 Joda, akkurat som det finnes masse kåte og gifte kvinnfolk på byen....hadde du prøvd deg på mannen min så hadde du blitt temmelig skuffet.Jeg prøvde meg ikke på noen jeg... Ble bare sjekket opp.. Er selv godt gift og ville ikke vært utro mot min mann 😊 Anonymous poster hash: 76652...935
Mandala Skrevet 26. september 2015 #34 Skrevet 26. september 2015 Jeg går på fest uten samboeren for å ha det gøy, prate og le. Kanskje blir det noe flørting, men oftest ikke. Det samme gjør samboeren. Idag skal de en guttegjeng på byen. Jeg er ikke noe som helst bekymret. Flørte kan han gjerne gjøre, det gir han jo antakelig en selvtillitsbosst som vi alle kan ha godt av iblant 😀 at han skal være utro finnes ikke i mine tanker og jeg syns ikke jeg er naiv av den grunn.
MotherOfDragons Skrevet 26. september 2015 #35 Skrevet 26. september 2015 Hahaha naive kvinnfolk...bare sist helg på danskebåten kunne jeg fått 12 gifte menn om jeg hadde villet det... De blir så kåte i fylla og tar alt de kommer over.. Thats lifeAnonymous poster hash: 76652...935 Joda, akkurat som det finnes masse kåte og gifte kvinnfolk på byen....hadde du prøvd deg på mannen min så hadde du blitt temmelig skuffet.Jeg prøvde meg ikke på noen jeg... Ble bare sjekket opp.. Er selv godt gift og ville ikke vært utro mot min mann Anonymous poster hash: 76652...935 Igjen; danskebåten......
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #36 Skrevet 26. september 2015 Ingen spesiell grunn. Vi har vært sammen i mange år. Unger, stress og mas. Kanskje han vil hygge seg og ha uforpliktende kos og spenning? Som sagt så blir jeg ko-ko av å henge på dib. hi Anonymous poster hash: 8fe6e...2ec
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #37 Skrevet 26. september 2015 Hva mener du med igjen danskebåten? Regner m du selv er ganske oppegående person og at du helt sikkert har tatt en båt en gang? Er ikke bare søppel der vøtt.... Anonymous poster hash: 76652...935
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #38 Skrevet 26. september 2015 Menn er forskjellige, også i "by-sitasjoner". Noen menn enser ikke damene, sitter kun med kompiser og drikker og fjaser, mens andre menn flyr etter damene, klår på alt og alle og er pågående/på sjekker'n.. Hvilken kategori tror du mannen din er i, hi? Anonymous poster hash: 432fb...967
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #39 Skrevet 26. september 2015 Menn er forskjellige, også i "by-sitasjoner". Noen menn enser ikke damene, sitter kun med kompiser og drikker og fjaser, mens andre menn flyr etter damene, klår på alt og alle og er pågående/på sjekker'n.. Hvilken kategori tror du mannen din er i, hi? Anonymous poster hash: 432fb...967 Ja, og så har du så klart de som er en mellomting. De som kan flørte og danse med andre damer, men som oppfører seg ordentlig. De som bare er gla'fulle og er utadvente.. Tror veldig mange menn faller innunder denne kategorien Anonymous poster hash: 432fb...967
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #40 Skrevet 26. september 2015 Jeg TROR han er gla'full og utadvendt. Men jeg vet jo ikke. Hi Anonymous poster hash: 8fe6e...2ec
MotherOfDragons Skrevet 26. september 2015 #41 Skrevet 26. september 2015 Hva mener du med igjen danskebåten? Regner m du selv er ganske oppegående person og at du helt sikkert har tatt en båt en gang? Er ikke bare søppel der vøtt....Anonymous poster hash: 76652...935 Tja, sist jeg var på da danskebåten var jeg på Rosa Cruise med en kompis og der var de fleste gutta løse på tråden Uansett, løse menn og kvinne finnes selvsagt overalt. Nå er jeg heldigvis gift med en oppegående mann som har null respekt for utro menn og kvinner og vi har en sterkt fundament i ekteskapet, er ærlige og snakker sammen om alt, har fremdeles lidenskap og kjærlighet for hverandre etter snart 10 år(enda mer nå som vi har fått en sønn). Vi har 100% tillit til hverandre og blir vi sjekket opp så synes vi det er morsomt å fortelle hverandre om det(begge synes det er kjekt at vi fremdeles er attraktive ved å få oppmerksomhet fra det motsatte kjønn uten at vi trenger å flørte eller pule rundt på andre for å få det bekreftet). Jeg føler meg ikke truet av damer som sier de blir sjekket opp av gifte menn. Har selv blitt det. Det sier alt om de mennene. Min mann er ikke sånn.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #42 Skrevet 26. september 2015 ja godt å leve i trua om at mannen er trofast... Lykke til Anonymous poster hash: 76652...935
MotherOfDragons Skrevet 26. september 2015 #43 Skrevet 26. september 2015 ja godt å leve i trua om at mannen er trofast... Lykke tilAnonymous poster hash: 76652...935 Japp, godt noen av oss faktisk har et trygt og stabilt forhold
the amazing spidermamma Skrevet 26. september 2015 #44 Skrevet 26. september 2015 ja godt å leve i trua om at mannen er trofast... Lykke til Anonymous poster hash: 76652...935 Stakkars deg, du må virkelig ha hatt dårlige erfaringer hvis du mener at alle menn er utro.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #45 Skrevet 26. september 2015 ja godt å leve i trua om at mannen er trofast... Lykke til Anonymous poster hash: 76652...935 Tusen takk 😊 lykke til til deg også. Jeg føler meg forøvrig 100% sikker på at ingen av kjærestene mine noensinne har vært utro. De har (hvertfall tilsynelatende) forgudet meg altfor mye til å finne et tilfeldig ligg eller kyssing som interessant. Uansett - i forholdet jeg er nå, må jeg naturligvis velge å tro at samboeren er den jeg gror han er. Ellers blir man smågal inni seg. Anonymous poster hash: d1c6c...b34
Anonym bruker Skrevet 26. september 2015 #46 Skrevet 26. september 2015 Tror ikke alle menn gjør det samme på byen.... Spørs på livssituasjon osv Anonymous poster hash: 95e09...861
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå