Gå til innhold

Hva gjør menn på byen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kameratgjeng/et par kamerater; hva gjør de på byen stort sett? Prater med hverandre om fotball og musikk? Flørter med damer? Prøver seg på damer?

Hva tror du?

Anonymous poster hash: 8fe6e...2ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min og kameratene drikker øl, prater om bil, båt, jobb og lastebiler som regel, ellers blir det vel litt "sladring" på samme måte som de fleste gjør når man samles...

Anonymous poster hash: 44b0a...e64

Skrevet

Når mannen sier han går ut for å prate og omgåes kompiser, og han overhodet ikke er interessert i damer og flørte med de - bør jeg tro han?

Skrevet

Mannen min og kameratene drikker øl, prater om bil, båt, jobb og lastebiler som regel, ellers blir det vel litt "sladring" på samme måte som de fleste gjør når man samles...

Haha, du virker ikke naiv i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 3633c...a2e

Skrevet

Bedre å være naiv og lykkelig enn mistenksom og usikker...

Dessuten bor vi på en liten plass hvor de fleste kjenner hverandre og har aldri sett eller hørt noe som gjør meg usikker i forhold til vårt forhold. Ikke er jeg sjalu heller, så om han hadde pratet med damer på byen så bryr ikke det meg, jeg eier han ikke. Og ja, han prater med de fleste og er normalt høflig til både kvinner og menn...

Skrevet

Dessuten bor vi på en liten plass hvor de fleste kjenner hverandre og har aldri sett eller hørt noe som gjør meg usikker i forhold til vårt forhold. Ikke er jeg sjalu heller, så om han hadde pratet med damer på byen så bryr ikke det meg, jeg eier han ikke. Og ja, han prater med de fleste og er normalt høflig til både kvinner og menn...

Ikke for å sprekke bobla di, men jeg jobber som bartender på et veldig lite sted der alle kjenner alle. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sett folk i forhold prøve seg på andre på byen osv.. Det betyr ikke at din mann nødvendigvis gjør det, men det er naivt å tro at det aldri hadde skjedd fordi dere bor på et lite sted..

Skrevet

Når mannen sier han går ut for å prate og omgåes kompiser, og han overhodet ikke er interessert i damer og flørte med de - bør jeg tro han?

Har han gitt deg noen grunner til at du ikke skal tro på han?

Jeg reiser heller ikke på byen for å flørte, jeg reiser ut med venner og koser meg med dem. Hadde mannen mislikt det eller mistrodd meg så hadde han fått klar beskjed om å enten ha tillit til meg eller skaffe seg hjelp for sin egen usikkerhet...

Skrevet

Ja. Jeg går ikke på byen for å se på andre menn eller sjekke/bli sjekket.

Anonymous poster hash: 3b640...6a1

Skrevet

Ikke for å sprekke bobla di, men jeg jobber som bartender på et veldig lite sted der alle kjenner alle. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sett folk i forhold prøve seg på andre på byen osv.. Det betyr ikke at din mann nødvendigvis gjør det, men det er naivt å tro at det aldri hadde skjedd fordi dere bor på et lite sted..

Jeg sier ikke at det ikke skjer fordi vi bor i en liten by, jeg sier at jeg hadde fått vite om det relativt kjapt hvis det hadde skjedd ;)

Nå er mannen min veldig lite ute og når han drikker så sitter de som regel en kameratgjeng hjemme hos en av dem.

Uansett så var ikke det tema i tråden, hun spurte hva menn gjorde når de var ute og jeg fortalte hvordan det fungerer i vår gjeng.

Skrevet

Jeg reiser heller ikke på byen for å flørte, jeg reiser ut med venner og koser meg med dem. Hadde mannen mislikt det eller mistrodd meg så hadde han fått klar beskjed om å enten ha tillit til meg eller skaffe seg hjelp for sin egen usikkerhet...

Nei han har ikke gitt meg grunn til å tro han bedriver noe snusk. Men, hvordan eller hva kan/bør gi meg grunn til å mistenke slikt?

Tror jeg henger for mye på dib 😕

Skrevet

Han sitter med kamerat\jobb-gjengen. De drikker, snakker "piss" om alt fra sure koner til sure sjefer. Hører på live bandet.

Han danser ikke med noen, flørter ikke (han kan ikke flørte.. Hahaha)..

Jeg syns han er kjedelig på byen. Vi går heller ikke på samme stedene.. Jeg går på de hippe nye stedene og drikker rare drinker og danser med venninnene mine, mens han vil sitte på en gammel nedslitt pub sammen med de gamle folkene og høre på ett eller annet teit liveband som spiller på eldrehjem til vanlig...  

Anonymous poster hash: 81531...500
Skrevet

Menn går på byen for å prate med kompiser, koble av, flørte, pule... Avhenger av mannen.

Kvinner går på byen for å prate med venninner, koble av, flørte, pule... Avhenger av kvinnen.

Skjønner ? ;)

Anonymous poster hash: a1b42...a05

Skrevet

Nei han har ikke gitt meg grunn til å tro han bedriver noe snusk. Men, hvordan eller hva kan/bør gi meg grunn til å mistenke slikt?

Slutt å lete etter tegn på at han gjør noe galt, gi han heller tillit og jobb med din egen usikkerhet. Det er ikke mannen sin skyld at du er redd han skal være utro for eks. når ikke han har gitt deg noen grunn til å tro det.

Tillit er livsnødvendig i et forhold. Når man velger å leve sammen så må man stole på at man vil hverandre det beste. Klart noen er utro, men hvorfor gå å bekymre seg når ingenting tyder på det? Det eneste du oppnår med å mistro han er å skyve han vekk...

Skrevet

Glad jeg har en mann som ikke liker seg ute på byen. Han inviterer heller et par kompiser hjemme å drikker øl å spiser noe godt. Det samme gjør jeg. Er vi i byen er vi der sammen på resturant og evt bar etterpå sammen med venner og vennepar. Vi liker å ha det slik :) Vi har vært sMmen i 12 år å stoler på hverandre, men vi er ingen bymennesker på kveldstid :D

Anonymous poster hash: db2cd...a08

Skrevet

Slutt å lete etter tegn på at han gjør noe galt, gi han heller tillit og jobb med din egen usikkerhet. Det er ikke mannen sin skyld at du er redd han skal være utro for eks. når ikke han har gitt deg noen grunn til å tro det.

Tillit er livsnødvendig i et forhold. Når man velger å leve sammen så må man stole på at man vil hverandre det beste. Klart noen er utro, men hvorfor gå å bekymre seg når ingenting tyder på det? Det eneste du oppnår med å mistro han er å skyve han vekk...

Som jeg skrev så henger jeg for mye her. Stoler på han, men så leser jeg her da at ikke stol på menn, alle lyver og bedrar, du er dum og naiv om du tror mannen ikke puler rundt osv.

Hi

Skrevet

Jeg tror i hvertfall at det eneste du oppnår ved å spørre ham om han flørter på byen, er å vise din egen usikkerhet.

Hvis han hadde vært verdens verste skjørtejeger på byen, så hadde han vel neppe fortalt det?

Man kan kalle det naivt eller hva som helst, men man må bare velge å stole på at mannen kan slippes ut av huset uten å kaste seg over en hvilken som helst dame.

Skrevet

Gjør som meg, hi, velg å stole på mannen din. Det er noe med det å ikke ta bekymringene på forskudd eller i verste fall gjøre seg selv usikker og nedfor for noe som enten ikke skjer eller noe du ikke kan gjøre noe med :)

Det er mange forsmådde her inne og som naturlig nok sliter med å stole på mannen, jeg har også opplevd utroskap, men lar jo ikke det gå utover mannen min. Her inne hører du mest negativt, naturlig nok, det er når noe vondt skjer at man har mest behov for støtte og sympati. Ingen skriver for eks. "Hurra, mannen min er ikke utro, selv om vi har vært samme i XX år"

Skrevet

Glemte å svare på spm. Mannen går på den lokale bula og slarver med kompisene sine. Hvis han flørter med noe av klientellet som vanker der, så må det være av medlidenhet.

Hvis han skulle være 'ordentlig' på byen og har fått oppmerksomhet av en dame, så hender det at han forteller om det til meg, sånn litt 'se, jeg har fortsatt draget!'. Heldigvis gir han meg nok bekreftelse i hverdagen til at jeg føler meg trygg på at han ikke har stått og råklina hele kvelden med noen.

Men - man kan selvsagt aldri vite alt 100%. Så i bunn og grunn er det et valg å stole på hverandre.

Skrevet

Min mann drar ut med kompisene, drikker øl/drinker, prater, tuller og ler, danser (mulig litt med damer også), kan hende han flørter litt også. Men vet du hva? Han kommer hjem til meg :-) og jeg gjør akkurat det samme når jeg er ute. Helt uskyldig. Og vet du hva jeg tror? At mennesker i forhold har godt av å løsne litt på snuppene en gang i blant, ikke være utro nei, men gå ut å ha det gøy!

Stol på mannen din! La han gå ut å ha det gøy!

Anonymous poster hash: 94509...cc7

Skrevet

Min mann drar ut med kompisene, drikker øl/drinker, prater, tuller og ler, danser (mulig litt med damer også), kan hende han flørter litt også. Men vet du hva? Han kommer hjem til meg :-) og jeg gjør akkurat det samme når jeg er ute. Helt uskyldig. Og vet du hva jeg tror? At mennesker i forhold har godt av å løsne litt på snuppene en gang i blant, ikke være utro nei, men gå ut å ha det gøy!

Stol på mannen din! La han gå ut å ha det gøy!

Haha, snuppene = snippen, løsne litt på snippen

Skrevet

Takk for fine svar damer ☺

hi

Skrevet

Mannen min sluttet å gå på byen da han ble sammen med meg for mange år siden. Da var det ikke noe poeng lenger, mente han.

Anonymous poster hash: 1f27c...587

Skrevet

Ja se der.... nå ble jeg stressa igjen...

Skrevet

Ja se der.... nå ble jeg stressa igjen...

Slapp av! Folk går faktisk på byen for andre ting enn å sjekke! For å treffe venner, skravle med folk, noen danser osv. Er det en spesiell grunn til at du føler at du ikke kan stole på mannen din?

Skrevet

Mannen min gjør det samme som meg. Kakler shit, koser seg med kompisene og tar det som et kompliment om han blir sjekket opp(av både kvinner og menn....han er veldig populær blandt gutta :P) og avviser dem fint ved å flashe ringen og si han er gift, akkurat som jeg gjør :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...