Gå til innhold

Dere som er foreldre til barn på småbarnsavd:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta en runde der foreldrene må presentere seg selv, kun navn og hvem de er foreldre til.

Skikkelig plagsomt å sitte på møte og ikke ane hvem nye foreldre er. Mye lettere å prate i garderoben, si hei på butikken osv om man vet hvem som er mor til per.

Når barna blir litt eldre er det ho greit å vite hvem som er foreldre og hvem man ringer til for å invitere barnet på besøk.

Hadde en voksen person forlatt møtet pga man skulle presentere seg kjapt med navn og hvem man er foreldre til, da hadde mitt barn aldri fått gå hjem til denne personen på besøk.

Anonymous poster hash: b66d7...90d

Alle kan få angst i perioder i livet. Trist at tror denne personen er mindre egnet som omsorgsperson fordi man takler sosiale sammenkomster dårlig. Jeg har hatt sterk angst, men har mange av barnas venner på besøk fordet. Ingen av de merker noe til angsten min..

Anonymous poster hash: 1c177...4d9

Ikke for å være slem, men nå har du skylapper altså.

Jeg har en mamma med sosial angst, og selv om det alltid har vært åpent hus for å ha venner på besøk og jeg alltid har hatt mye venner på besøk er i aller høyeste grad oppveksten min preget av å ha en mor med sosial angst..

Foreldremøter, dugnader, avslutninger, oppfølging av fritidsaktiviteter, alt blir preget av mors sosiale angst. Ikke så jeg mener mamma aldri skulle hatt barn eller jeg aldri vært født, har aldri tvilt på at hun er glad i meg, men angsten preger familien og barna i aller høyeste grad.

Anonymous poster hash: 6526c...6a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist møte vi hadde savnet jeg en presantasjon av foreldrene. Kjekt å vite hvem de er mor/far til.

Kunne også ønske at de sa noe om hva de kan/lærer/kurses/oppdateres på i førstehjelp. For det lurer jeg på, men tør ikke spør.

Skrevet

Sist møte vi hadde savnet jeg en presantasjon av foreldrene. Kjekt å vite hvem de er mor/far til.

Kunne også ønske at de sa noe om hva de kan/lærer/kurses/oppdateres på i førstehjelp. For det lurer jeg på, men tør ikke spør.

Alle barnehageansatte har jevnlig oppfriskning på førstehjelpskurs, og alle som er i nærheten av vann må ha godkjent livreddningskurs.

Men ikke vær redd for å spør de ansatte i barnehagen for de tingene :)

Anonymous poster hash: b4dee...c86

Skrevet

Alle foreldrene kan presentere seg med navn og hvem de er mor/far til☺

Hadde forlatt møtet...Anonymous poster hash: 2f570...fd8
Virkelig? Synes du det er så vanskelig å si: "hei, jeg heter Trine, og er mammaen til Marcus".

Mener ikke å være frekk, lurer oppriktig.

Anonymous poster hash: a5104...0d2

Jeg har sliti med STERK angst og dette har vært et MARERITT på alle foreldremøter!!

Anonymous poster hash: 1c177...4d9

Man kan ikke ta hensyn til at det kanskje sitter en person med sterk angst på møtet. Du får pugge setningen. "Kari mor til per", du møter vel både ansatte og foreldre i barnehagen hver dag?

Jeg forstår godt at folk ikke liker stille spørsmål, svare og ha gruppearbeid. Men å si navnet sitt er et minimum.

Anonymous poster hash: b66d7...90d

Skrevet

Alle foreldrene kan presentere seg med navn og hvem de er mor/far til☺

Hadde forlatt møtet...Anonymous poster hash: 2f570...fd8

Virkelig? Synes du det er så vanskelig å si: "hei, jeg heter Trine, og er mammaen til Marcus".

Mener ikke å være frekk, lurer oppriktig. Anonymous poster hash: a5104...0d2

Jeg har sliti med STERK angst og dette har vært et MARERITT på alle foreldremøter!! Anonymous poster hash: 1c177...4d9

Samme her. Vi måtte spørre på forhånd om det var sånn presentasjon. Det var det heldigvis ikke. Hadde det vært det måtte gubben gått alene.

Anonymous poster hash: aff3c...b19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...