Gå til innhold

Mannen min er redd for kidnapping.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke spesielt redd for kidnapping. Det skjer heldigvis svært sjelden. Men min førsteklassing slippes likevel ikke løs i trafikken. Synes de er for små ennå.

Anonymous poster hash: ccf4f...00d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kidnapping hadde jeg ikke vært beskymret for,men en trafikkert vei uten fortau hadde vært min frykt.

Jeg hadde ikke latt en seksåring gå der alene!

Skrevet

Når mannen din synes det er ubehagelig, så må du bare respektere det til han er klar. Hun et bare 10 år

Anonymous poster hash: 950db...38b

Nei barnet går i 1.klasse

Skrevet

For ung.

Anonymous poster hash: 5e2da...e5b

Skrevet

Jeg ville ikke sluppet en 1.klassing langs bilvei uten fortau. Ikke pga redsel for kidnapping, men pga trafikken. Sjansen for kidnapping er mikroskopisk..

Skrevet

Jeg er enig med mannen din.

Men! Det er ikke fordi jeg tror deg er en reell fare for at hun blor kidnappet, men fordi man ikke sender en 6-åringe alene for å gå 10 min til en venn! Det er jo 1 km langs en trafikkert vei uten fortau! Mye kan skje, om ikke kidnapping.

Regner ikke med at hun har tlf heller.

Jeg er ikke hysterisk, men påpasselig. En 10-åring ja, ikke en 6-åring. De har knapt begynt på skolen..

Anonymous poster hash: da2e6...3b5

Skrevet

Jeg hadde ikke sluppet en 1.klassing ut alene langs veien, og jeg syns ikke jeg er hysterisk for det ;) Nå tenker jeg mest på trafikk og vimsete barn da :)

Skrevet

Jeg tenker at dere kan gå "ruta" sammen noen ganger og øve. Og hvis det virker som hun kan gå trygt langs veien lar dere henne prøve.

Jeg er enig i at trafikken er noe å bekymre seg for, men kidnapping??

Anonymous poster hash: 38dd1...a72

Skrevet

Men så nå at hun er kun 6 år. Tenkte 10.

Da synes jeg det er tidlig...men igjen, på grunn av trafikk og st det var litt avstand.

Skrevet

Min 7-åring går ikke alene noe sted enda.

Anonymous poster hash: b6b8f...ab9

Skrevet

Min 7-åring går ikke alene noe sted enda.

Han går selvsagt til naboer eller er i nabolaget litt ute av synet, men han går ikke til bestevennen som bor 10 min unna.

Skrevet

Kidnapping er vel alle foreldres store mareritt, men der må man finne en god balanse og beskytte barna uten å hemme dem og informere uten å skremme. Det ville bekymret meg mer å la en så liten jente gå langs vei uten fortau pga faren for å bli påkjørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...