Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #26 Skrevet 25. september 2015 Nei, det skal jeg IKKE gjøre HI Anonymous poster hash: 6f438...127
Superdolly Skrevet 25. september 2015 #27 Skrevet 25. september 2015 Du ønsker deg en avslutning. Dette er en mann som ikke har gitt deg noe av det du trenger, og han kommer ikke til å gi deg en avslutning heller. Beklager, men det er like greit at du innser det med en gang. Han var ikke så veldig interessert da dere var sammen, og han er ikke så veldig interessert nå heller. Kanskje han til og med er litt lettet over at det er over. Det er veldig menneskelig å ønske seg en avslutning. Du er såret, selv om det var du som gjorde det slutt, fordi du ble tvunget til det. Mer eller mindre. Du ønsker at han skal gi deg en avslutning som kan virke helende på deg, og hjelpe deg et stykke på veien i prosessen med å komme over bruddet og sorgen du nå føler. Men du må bare innse at denne mannen ikke kommer til å gi deg det. Du må selv komme over det, komme deg videre og hele deg selv. Helt uten ham.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #28 Skrevet 25. september 2015 Du ønsker deg en avslutning. Dette er en mann som ikke har gitt deg noe av det du trenger, og han kommer ikke til å gi deg en avslutning heller. Beklager, men det er like greit at du innser det med en gang. Han var ikke så veldig interessert da dere var sammen, og han er ikke så veldig interessert nå heller. Kanskje han til og med er litt lettet over at det er over. Det er veldig menneskelig å ønske seg en avslutning. Du er såret, selv om det var du som gjorde det slutt, fordi du ble tvunget til det. Mer eller mindre. Du ønsker at han skal gi deg en avslutning som kan virke helende på deg, og hjelpe deg et stykke på veien i prosessen med å komme over bruddet og sorgen du nå føler. Men du må bare innse at denne mannen ikke kommer til å gi deg det. Du må selv komme over det, komme deg videre og hele deg selv. Helt uten ham. Takk! Ja, jeg ser hva du mener. Det føles bare så urettferdig, han er så feig. Jeg har hatt en del kontakt med familien hans, og vi har snakket om fremtid og barn (før han ble usikker). Så det føles så tomt å avslutte uten å egentlig få noen svar på hva som er galt. Anonymous poster hash: 6f438...127
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #29 Skrevet 25. september 2015 Ikke gå i den fella der!! Ingenting er "galt"!! Du er bare ikke den rette, hvilket betyr at HAN ikke er den rette heller! Håper bare ikke du får en "bootycall" i helgen... Uansett, han kommer aldri til å gi deg hverken det du ønsker eller det du fortjener! Dette er en "blessing in disguise" Få med deg noen venninner og kom deg ut og ha det gøy!! Ikke ETT ord om dusten! Anonymous poster hash: 9687c...b4a
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #30 Skrevet 25. september 2015 Jeg er veldig enig i det Superdolly sier. Du har behov for en avslutning, du fortjener noen ordentlige svar. Men du bør bare innstille deg på at du ikke får det. Det er en avslutning, den er bare på en annen måte enn det du hadde foretrukket. Du har forsåvidt også fått svar - det ligger mange svar i det at han ikke kommenterer noe. Jeg har vært som deg, med stort behov for svar. Tidligere forhold var litt som ditt, dvs. det var slik det utviklet seg til på slutten. Han hadde mange "gode" og troverdige unnskyldninger. Jeg "våknet" en dag og ville vite hvor vi stod, sendte melding om vi kunne ta en prat. Ingen svar på flere dager før jeg traff ham. Han hadde ingen svar. Han forstod ikke selv. Han var glad i meg og brydde seg, men han turde ikke stole på at det var det store (sa mannen som tidligere gang på gang hadde fortalt han aldri hadde hatt det så bra med noen, som hadde planlagt alt rundt det at jeg skulle flytte til ham, hadde begynt å undersøke om mine muligheter for jobb der, snakket om fremtiden flere år fremover). Han kunne ikke forklare det. Jeg ble forferdelig såret, men da innså jeg omsider at jeg må ikke ha noen forklaringer. Oppførselen hans den siste tiden hadde fortalt meg det jeg trengte å vite. Det var all avslutningen jeg trengte. Ikke den avslutningen jeg ønsket, men jeg fant ut at selv om jeg var såret og hadde det forferdelig vondt, så ville ikke en forklaring ha gjort det bedre, det ville ikke endret resultatet. Neste tvert om - enhver forklaring ville hatt mulighet for å såre meg mer, eller gi meg flere spørsmål jeg aldri ville få svar på. Så på en måte så gjorde han meg en tjeneste. Jeg innså at jeg ikke trenger noen svar for å gå videre en annen gang. Og jeg fant ut at ord er tomme om ikke handlingene følger med. Mulig han kommer tilbake og vil ha mer kontakt med deg (min har gjort det noen ganger - uten å kunne gi meg noen forklaringer, ville gå inn i forhold, han bare savnet meg og det vi hadde sammen... forstå det den som kan). I så fall husk det at handlingene han sier mer enn ordene. Om han ser at han ikke har vært engasjert i forholdet og ønsker å endre det - flott, men kan du stole på det? Gir du ham en sjanse da, så må du se om han følger opp med handling. Men det at du nå har stått opp for deg selv, at du har satt en grense for deg selv, det vil også gjøre det lettere for deg å komme over ham. Du vil sikkert ha gode og dårlige dager fremover - men du har tatt styringen over livet ditt selv. Du sitter ikke lenger og venter på livstegn fra en mann som bare stiller opp når det passer ham. Lykke til videre Anonymous poster hash: 7025f...489
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #31 Skrevet 25. september 2015 Jeg er veldig enig i det Superdolly sier. Du har behov for en avslutning, du fortjener noen ordentlige svar. Men du bør bare innstille deg på at du ikke får det. Det er en avslutning, den er bare på en annen måte enn det du hadde foretrukket. Du har forsåvidt også fått svar - det ligger mange svar i det at han ikke kommenterer noe. Jeg har vært som deg, med stort behov for svar. Tidligere forhold var litt som ditt, dvs. det var slik det utviklet seg til på slutten. Han hadde mange "gode" og troverdige unnskyldninger. Jeg "våknet" en dag og ville vite hvor vi stod, sendte melding om vi kunne ta en prat. Ingen svar på flere dager før jeg traff ham. Han hadde ingen svar. Han forstod ikke selv. Han var glad i meg og brydde seg, men han turde ikke stole på at det var det store (sa mannen som tidligere gang på gang hadde fortalt han aldri hadde hatt det så bra med noen, som hadde planlagt alt rundt det at jeg skulle flytte til ham, hadde begynt å undersøke om mine muligheter for jobb der, snakket om fremtiden flere år fremover). Han kunne ikke forklare det. Jeg ble forferdelig såret, men da innså jeg omsider at jeg må ikke ha noen forklaringer. Oppførselen hans den siste tiden hadde fortalt meg det jeg trengte å vite. Det var all avslutningen jeg trengte. Ikke den avslutningen jeg ønsket, men jeg fant ut at selv om jeg var såret og hadde det forferdelig vondt, så ville ikke en forklaring ha gjort det bedre, det ville ikke endret resultatet. Neste tvert om - enhver forklaring ville hatt mulighet for å såre meg mer, eller gi meg flere spørsmål jeg aldri ville få svar på. Så på en måte så gjorde han meg en tjeneste. Jeg innså at jeg ikke trenger noen svar for å gå videre en annen gang. Og jeg fant ut at ord er tomme om ikke handlingene følger med. Mulig han kommer tilbake og vil ha mer kontakt med deg (min har gjort det noen ganger - uten å kunne gi meg noen forklaringer, ville gå inn i forhold, han bare savnet meg og det vi hadde sammen... forstå det den som kan). I så fall husk det at handlingene han sier mer enn ordene. Om han ser at han ikke har vært engasjert i forholdet og ønsker å endre det - flott, men kan du stole på det? Gir du ham en sjanse da, så må du se om han følger opp med handling. Men det at du nå har stått opp for deg selv, at du har satt en grense for deg selv, det vil også gjøre det lettere for deg å komme over ham. Du vil sikkert ha gode og dårlige dager fremover - men du har tatt styringen over livet ditt selv. Du sitter ikke lenger og venter på livstegn fra en mann som bare stiller opp når det passer ham. Lykke til videre Anonymous poster hash: 7025f...489 Takk for et fantastisk svar! Du har helt rett. Jeg skulle ha satt foten ned for lenge siden, men jeg er glad for at jeg klarte det nå. Han er bortreist på forskjellige ting i nesten tre uker fremover, så jeg vet at han har mye å tenke på. Sitter ikke akkurat og venter på at han kommer tilbake, Men hvis han gjør det så har han mye å bevise... HI Anonymous poster hash: 6f438...127
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå