Gå til innhold

Er dette innafor eller er jeg prippen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke noe jeg ville gjort men hadde ikke reagert så veldig.

Hadde uansett ikke drukket alkohol selv da.

Anonymous poster hash: be123...411

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en kjekk feiring for de voksne, men ingen barnebutsdag. Syns ikke dette passer seg i et barns bursdag. Så jeg syns ikke du er prippen. Hadde det vært en annen dag hadde det vært ok.

Skrevet

Ble det kun servert alkohol eller sto det også noe annet tilgjengelig?

Jeg synes personlig at holdningen til alkohol her i Norge er rar. Alkohol er ofte fy fy og når ungdom da får lov å feste drikker de seg ofte helt full. Hva med å lære barnet at moderat bruk av alkohol er helt ok?

Jeg vokste opp i Frankrike, mine foreldre drikker et glas vin når de lager mat og ved maten. Har aldri sett dem beruset. Jeg gjør akkurat det samme her. Mine barn ser at et glass vin er helt ok og jeg håper at de føler at de ikke trenger å bli dritings når de skal på fest som tenåringer.

Anonymous poster hash: 9b19b...114
Skrevet

Ble det kun servert alkohol eller sto det også noe annet tilgjengelig?

Jeg synes personlig at holdningen til alkohol her i Norge er rar. Alkohol er ofte fy fy og når ungdom da får lov å feste drikker de seg ofte helt full. Hva med å lære barnet at moderat bruk av alkohol er helt ok?

Jeg vokste opp i Frankrike, mine foreldre drikker et glas vin når de lager mat og ved maten. Har aldri sett dem beruset. Jeg gjør akkurat det samme her. Mine barn ser at et glass vin er helt ok og jeg håper at de føler at de ikke trenger å bli dritings når de skal på fest som tenåringer.

Anonymous poster hash: 9b19b...114

Siden barn var tilstede var det selvfølgelig brus der også :-) ja, og kaffe da! Men var sikkert mer mening at denne feiringen skulle være mest for voksne da. Barna var mest i andre etasje.

Anonymous poster hash: 88cdd...93b

Gjest Antarctica
Skrevet

Altså, det er spesielt å servere vin i en 10 års bursdag. Men å drikke et par glass vin med våkne barn tilstede er helt innafor.

Anonymous poster hash: 7c4e3...029

Enig

Skrevet

Jeg lurer mer på hvordan dere har bursdagfeiringer med familien? Her blir det også til at damene sitter på kjøkkenet, mennene i stua eller garasjen og ungene springer rundt å leker.

Familieselskap er jo noe helt annet enn barnebursdag med barnehage/skolebarn.

Ser ingenting galt i å drikke vin i den settingen du forklarer.

Anonymous poster hash: ada0f...6cb

Skrevet

Hvem serverer alkohol i bursdag for en 10 åring ? Absolutt ikke greit.

Anonymous poster hash: bd7f2...ec1

Skrevet

Jeg synes ikke du er prippen, alkohol har ingenting i en barnebursdag å gjøre..

Anonymous poster hash: de875...14d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...