Gå til innhold

Det å ha et pent hjem... Interiør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg også elsker interiør.

Eller elsker å ha et fint innemiljø.

Om en maler med de riktige fargene og tar seg bryet med å male alle tak hvite f.eks så kommer tingene mye mer til sin rett.

Vi har en Herskapelig stil vil jeg si.

Har et stort hus.

Med svære skap med Utskjæringer og lysekroner. Vi har buer mellom gardinlengdene og har både burgunder fløyel og store ting i gull. Sort, home and cottagestil og samtidig stor hvit elegant peis.

I den stuen vi er mest har vi mye grått og hvitt og sølv, med litt rutete innslag fra home and cottage.

Anonymous poster hash: c3b19...241

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å ha det pent rundt meg, men er ikke så påvirket av trender. Har en bekjent som var helt på englekjøret. Nå er huset fylt opp av mangekantet messing kählervaser i all verdens farger og størrelser. Her er det blanding av gamle, arvede møbler (både gamle bymøbler i mahogny og teakmøbler fra 60tallet), kunst, slettvoll og litt IKEA. Det er lunt og fint og et hjem å leve i. Stor tumleplass for barna og en deilig hage.

Anonymous poster hash: 5625e...848

Høres fint ut hos deg. Får fnatt av intetsigende hjem der alt er nyeste av de kjente merkene. Har ei venninne som alltid kjøper det som er in der og da. Kjøper jeg er interiørblade så kan jeg forutse hva nytt hun har neste gang jeg kommer på besøk :)

Anonymous poster hash: 998ed...1b2

Her også ei sånn venninne. Skal hun ha seg noe nytt, feks et pledd, en vase, en lampe, kan du banne på hun velger den som er mest pop der og da.

Personlig får jeg heeeelt fnatt av Kahlervasen. Folk går mann av huse for å kjøpe seg opptil flere. Vasen er forsåvidt helt grei den, men ikke noe mer. Virker som det er blitt noe man bare måååå ha! Holdt på å tilte den dagen jeg fikk en i gave! 😂 takket selvsagt og satt den på en hylle. Så nå tror alle som besøker meg at jeg også er en Kahlerdame 😖

Anonymous poster hash: d1615...325

Haha! Jeg fikk også en slik i gave, og av kählerdamen jeg skrev om lenger oppe. Hun er her ganske ofte, og var veldig fornøyd med å være årsaken til at jeg endelig fikk en slik vase. Hun mente det var på høy tid. Mannen lovte å støvsuge ekstra iherdig rundt vasen. Håper den ikke tåler så mange runder i gulvet 😁

Anonymous poster hash: 5625e...848

Skrevet

Jeg også elsker interiør.

Eller elsker å ha et fint innemiljø.

Om en maler med de riktige fargene og tar seg bryet med å male alle tak hvite f.eks så kommer tingene mye mer til sin rett.

Vi har en Herskapelig stil vil jeg si.

Har et stort hus.

Med svære skap med Utskjæringer og lysekroner. Vi har buer mellom gardinlengdene og har både burgunder fløyel og store ting i gull. Sort, home and cottagestil og samtidig stor hvit elegant peis.

I den stuen vi er mest har vi mye grått og hvitt og sølv, med litt rutete innslag fra home and cottage.

Anonymous poster hash: c3b19...241

Det hørtes lekkert ut 😍 hi

Anonymous poster hash: d98d1...a11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...