Gå til innhold

Hva er deres BMI? Ikke bare dere tynne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

19,1. Men bmi stemmer ikke her. Jeg ser ikke slank ut i det hele tatt, så er ikke fornøyd. Bryr meg ikke om vekt og bmi, vil ha en trent og stram kropp. Nå er den rund og deigete. Gått ned ca 25 kg på 3 år med kun endring i kosthold, burde ha trent styrke ved siden av.

Anonymous poster hash: 446ae...690
Videoannonse
Annonse
Skrevet

19,75 når jeg regner ut uten BMI-kalkulator. 
Er ikke fornøyd. Synes ikke jeg ser ut som en som har BMI i nedre del av normalen, men jeg burde være i stand til å fikse på det. Har store muskler fra hoftene og ned, men tynne armer, så det ser ut som jeg er ganske bred over rumpen. Synes ikke det er pent, selv om jeg er fornøyd med å være såpass sterk i beina. Vil bare ha vekk fettet rundt musklene, så er jeg nok mer fornøyd. 

Anonymous poster hash: 134ee...b1c
Skrevet

24, ikke helt fornøyd. Vil ned til 22.

Anonymous poster hash: cb56a...831
Skrevet

26,3 men er på vei nedover. Går ca 1 mil hver dag og har kuttet ut snop og brus. Regner med å nå målet mitt om 1-2 måneder. Da har jeg gått ned mellom 25 og 30 kilo.

Anonymous poster hash: f2bc7...9db

Skrevet

20, men det betyr ikke at jeg er fornøyd..Er rund på midten og er ellers slapp i kroppen.

Anonymous poster hash: a7372...319

Skrevet

18,8. Helt greit fornøyd. Kunne godt veid en til to kilo mindre da men men.

Anonymous poster hash: 94eb0...be5

Skrevet

28, og er passe fornøyd. Har gått ned 10 kg i sommer. Og vil nå gå ned 5 kg til i første omgang. Så se om jeg vil ned noe mer etter det. Jeg har store pupper, stor rompe og store lår, slank midje. Så er heldig sånn sett med hvor fettet legger seg. Så trener jeg regelmessig og, så har en del muskler.

Anonymous poster hash: 355f3...697
Skrevet

29. Men den var 34 i julen. Heia meg :)

Anonymous poster hash: b09bc...1da

Skrevet

22. Helt greit...

Skrevet (endret)

Kan eg spørre kva kalkulator dykk brukar og kva som er normalen? Eg trudde f.eks 18-19 var lavt, men du som svarte det lenger oppe vil gå ned meir? * forvirra *

Endret av Nebbdyret
Skrevet

Min bmi er 26,8. Fettet ligget mest på rumpe, hofter, lår og pupper og jeg har ikke farlig magefett. Jeg er sånn passe fornøyd 😊

Skrevet

Rett under 20, kan godt stramme opp litt til og eventuelt gå ned et par kilo.

Anonymous poster hash: 24cb3...a35

Skrevet

Kan eg spørre kva kalkulator dykk brukar og kva som er normalen? Eg trudde f.eks 18-19 var lavt, men du som svarte det lenger oppe vil gå ned meir? * forvirra *

Det er lavt, men så er det noen som ikke er fornøyd før de er altfor tynne. Og så er det noen som bare ikke skjønner det. Og noen som er syke.

Skrevet

36, er ikke fornøyd, men kg sitter som limt.

Sliter veldig med selvbildet.

Anonymous poster hash: d8b7e...436

Skrevet

22, misfornøyd. En fettsuging hadde gjort seg.

Anonymous poster hash: 41e97...588

Kan du ikke bare trene? Du kan jo umulig være så veldig stor? Trenger sikkert bare en oppstramming?

Anonymous poster hash: 1922d...ebf

Akkurat jeg kan ikke det :) 2-3 kg fett på en avgrenset plass kan ikke trenes bort..

(Sist jeg gjorde det hadde jeg en bmi på 18,5. Null problem å få fettsuging når problemet er så avgrenset.)

Problemet er at fett kommer tilbake(Dvs at de gjenstående fettcellene utvider seg) - så lenge man spiser annet enn luft og vann! Så trenger et nytt sug :P

Hadde jeg hatt en normal kroppsform hadde 22 vært perfekt!

Anonymous poster hash: 41e97...588

Skrevet

25,7. Er overvektig. Er ikke fornøyd. Har forfalt veldig de siste tre-fire årene :(

Har det ikke så bra i livet, men det er jo ingen unnskyldning. Jobber med å gå ned i vekt. Lå på BMI på over 27 ved nyttår, så det går jo for så vidt nedover, selv om jeg ikke er så flink som jeg burde vært.

Anonymous poster hash: bdbfe...eda
Skrevet

24 -25. Skulle kanskje vært litt mindre. Jeg ser bra ut, men er kanskje best å ha noe "å gå på" ;) men vil ikke under 23.

Sunn og frisk!

Anonymous poster hash: 31b93...bc0

Skrevet

Har bmi på 19,4 er godt fornøyd med hvordan jeg ser ut. Jeg har hatt en bmi mellom 18 og 20 hele mitt voksne liv, og har aldri slanket meg, så føler jeg har den størrelse som er naturlig for meg. Til gjengjeld skulle jeg gjerne trene mer (går mye og er aktiv, men trener ikke kondisjon og styrke), men det er for å bli sunnere ikke tynnere :)

Anonymous poster hash: 74535...072

Skrevet

22. Føler meg ganske gjennomsnittlig, og ble derfor overrasket over at flere av dere lå over meg. Jeg er ganske trent også, så jeg burde vel være fornøyd :)

Skrevet

Meg med 18,8 her. Altså til dere som kommenterer om det er lavt. Det går under normal. Så nei jeg er ikke syk ei blir jeg for tynn om jeg går ned en kilo. Er snart 40 år og har aldri veld mer enn jeg gjør bortsett fra iforhold til graviditet så dette er nok min matchvekt. Spiser hva jeg vil når jeg vil så da er det nok meningen jeg skal være høy og slank da. Er ikke alle slanke som slanker seg og knasker kun salat altså.... Og pupper , lår og rumpe også. Så lei av drittkasting pga jeg er slank. Hvorfor er det ingen som kommenterte bmi til dem som var overvektig da? Kun min og en bmi som forøvrig går under normal.

Skrevet

32 nå, men den var på en 48 for noen år siden..

Skrevet (endret)

Meg med 18,8 her. Altså til dere som kommenterer om det er lavt. Det går under normal. Så nei jeg er ikke syk ei blir jeg for tynn om jeg går ned en kilo. Er snart 40 år og har aldri veld mer enn jeg gjør bortsett fra iforhold til graviditet så dette er nok min matchvekt. Spiser hva jeg vil når jeg vil så da er det nok meningen jeg skal være høy og slank da. Er ikke alle slanke som slanker seg og knasker kun salat altså.... Og pupper , lår og rumpe også. Så lei av drittkasting pga jeg er slank. Hvorfor er det ingen som kommenterte bmi til dem som var overvektig da? Kun min og en bmi som forøvrig går under normal.

Amen ;)

Jeg har alt for høy BMI selv, og vet det. (Derfor går jeg rolig ned i vekt nå om dagen)

Men har venninner som ligger i grenselandet "normalvektig/undervektig", som ikke har slanket seg en dag i sitt liv, som spiser det de vil, når de vil, og som ikke er syke på noen vis. Noen har kropper som er slanke fra naturens side, og noen av oss har kropper som alt for lett pakker på seg, også fra naturens side.. Kan vi som legger lett på oss gjøre noe med det? Ja, vi kan slanke oss, og passe hva vi spiser. Kan dere som er naturlig slanke, med lav BMI gjøre noe med det? Ikke alltid, for noen er det umulig å komme seg opp i vekt.

Aller viktigest er vel å klare å være fornøyd med seg selv? :) Jeg selv jobber godt nå for å komme meg ned til en vekt jeg kan trives i, og jeg håper du er fornøyd med din vekt, om det betyr å stå stille der du er, gå ned en kg eller komme seg opp i vekt :)

Forstår ikke de som kritiserer undervektige/overvektige.. Hva med å bare akseptere folk som de er? Så får hver enkelt av oss finne vår trivselsvekt.

Endret av <3Barn&Engler<3
Skrevet

31,6

Jeg liker kroppen min, men ønsker å gå ned mer og jobber med saken.

Anonymous poster hash: 1bc5e...1d4

Skrevet

23. Skulle gjerne gått ned 3 kg, men de sitter godt. Dessuten lever jeg så godt nå, trener 2-3 ganger i uken og spiser det jeg har lyst på (med begrensninger, selvfølgelig...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...