Gå til innhold

Hva er deres BMI? Ikke bare dere tynne.

Anbefalte innlegg

Skrevet

og er du fornøyd?

Anonymous poster hash: b79e0...b16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

22, er forsåvidt fornøyd, kunne ha strammet opp litt mer.

Anonymous poster hash: 53b13...f71
Skrevet

21.. Skulle gått opp 4-5 kg eller noe...

Anonymous poster hash: a1abc...b37

Skrevet

26.5. Er ikke strålende fornøyd, men heller ikke veldig misfornøyd. 

Skrevet

Er rett i underkant av 22. Veier 4-5 kg mer enn trivselsvekten min. Har gått opp pga. sykdom, mistet mye muskelmasse. Kroppen har stabilisert seg på denne vekten nå mens jeg er syk. Er greit nok fornøyd med kroppen likevel, men lengter til den dagen jeg kan være normalt aktiv igjen og får trent. Da vet jeg kroppen min vil stabilisere seg på litt over 20 i bmi, som er der jeg bruker å ligge når jeg er frisk og aktiv.

Har vært 25 kg overvektig for en del år siden, bmi på 27-28, da mistrivdes jeg med kroppen. La om kostholdet, og etter det har vekten stabilisert seg selv. Deilig å slippe å mistrives med kroppen.

Anonymous poster hash: ca133...7bd
Skrevet

29 og kunne vært fornøyd om magen ikke hang som et hengebuksvin sin mage! Fire ks gjør noe med magen ja :(

Skrevet

38 og på god vei ned

Anonymous poster hash: cdd01...bde

Skrevet

ca. 25, og er fornøyd :) 

Anonymous poster hash: 4fe30...4ae
Skrevet

41,3 Nei ikke fornøyd.

Anonymous poster hash: 09121...61d
Skrevet

24-25, og ikke fornøyd. Men mest fordi jeg er så utrent. Ansiktet blir for tynt om jeg veier mindre, så sånn sett er nok dette idealvekta mi.

Anonymous poster hash: 85d4c...8a7
Skrevet

Nå fikk jeg meg en vekker. Måtte regne ut, og endte på nesten 28 :( Er på vei ned, da. Mål om 10 kg til jul.

Anonymous poster hash: 1922d...ebf

Skrevet

24.

Har et helt greit forhold til utseende og vekt. Men har en kronisk sykdom som vil bli bedre av å gå ned noen kilo, så det er planen min.

Anonymous poster hash: d2120...846

Skrevet

17. Ammer, så regner med at den vil synke. Fornøyd nå, men håper jeg holder meg relativt stabil og at jeg ikke går ned for mye av ammingen.

Anonymous poster hash: 33f88...b19

Skrevet

30,7. Har gått opp 14 kg siste året, mye pga depresjon og utbrenthet. Ikke fornøyd. Men nå begynner jeg å bli bedre, så da får jeg nok tatt tak i det og komme meg litt nedover. Jeg trives med en bmi på rundt 26, men hadde ikke hatt noe imot å vært på 23-24... Men føler det er urealistisk for min del.

Anonymous poster hash: 51fb8...b40

Skrevet

29 Fornøyd med formen. Timeglassfigur, men er generelt litt for mye av alt. Jobber meg nedover mot 25/26 nå. Der trives jeg.

Anonymous poster hash: c6baf...3c9

Skrevet

22, misfornøyd. En fettsuging hadde gjort seg.

Anonymous poster hash: 41e97...588

Skrevet

22, misfornøyd. En fettsuging hadde gjort seg.

Anonymous poster hash: 41e97...588

Kan du ikke bare trene? Du kan jo umulig være så veldig stor? Trenger sikkert bare en oppstramming?

Anonymous poster hash: 1922d...ebf

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

24,5. Er fornøyd med 5 kg mindre. Da har jeg BMI på 23. Men regner med at BMI'en blir skyhøy etterhvert😜

Skrevet

27 nå men var gedigen svær før så mye løs hud. Vekta er ikke så ille om jeg hadde vert strammere:)

Anonymous poster hash: 36e35...5b4

Skrevet

32. Er ikke fornøyd med det, jeg vil helst ned til ca normalvekt. Men herregud, den har vært oppe på 42-44 et sted for bare et halvt år siden, så sånn sett er jeg meget fornøyd med et lavere tall. Er gravid nå da og håper det ikke stiger så mye, skal fortsette med opplegget mitt etter graviditeten. 

Anonymous poster hash: 3815c...89d
Skrevet

19,5. Fornøyd selv om det alltid er noe man vil endre.

Skrevet

34.2 (om jeg går ut fra mandagens vekt)

Langt fra fornøyd, men siden juli har den jo gått ned fra 36.3.. Så da er det ikke SÅ ille, det går da hvertfall rett vei :)

Skrevet

33.8

Men det går greit, den er på vei ned, for 3 mnd siden hadde jeg BMI på 37.4, har enda et langt stykke igjen før jeg er fornøyd, men må bare ta tiden til hjelp, målet er å komme ned til 70 kg (er 171 cm)

Anonymous poster hash: d64f0...07c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...