Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #1 Skrevet 17. september 2015 Jeg jobber netter og har 4 vakter på jobb og ei uke fri. Hver tredje helg faller dette på helgen. I tillegg jobber jeg tre dager i mnd i en barnebolig. Før jeg drar på jobb om nettene så legger jeg frem klær til ungene og rekker akkurat hjem og får sagt fader og fulgt opp til skolen. Jeg er ALLTID hjemme kl 13 når de kommer hjem fra skolen. Saken er denne at min mann forventer at siden jeg jobber som jeg gjør er han fristilt alt ansvar. Jeg må hver dag stå opp med ungene, lage frokost, hjelpe til med klær, smøre mat osv. Når de er dratt på skolen er det å planlegge middag, dra på butikken og rydde. Når de kommer hjem kl 13 er det matlaging, lekser, rydding og ordning til aktiviteter de går på. Mannen forventer at jeg gjør alt dette hver dag. Pluss ordner alt med klærne til ungene alene, ordner alt hvis de skal på tur med skolen og alt ifb aktiviteter. Han kan stå opp hver morgen og bare tenke på seg selv, hver onsdag sover han lenge, og komme hjem til middag hver dag, så legge seg litt, evt være med å se på en av ungene, så drar han på trening og jeg legger ungene. Misforstå meg rett, jeg elsker å tilbringe tid med gullene mine. Men alt ansvar hviler også på meg. Jeg føler meg som ei flyfille som bare gjeter andre hele tiden. Hva tenker dere? Er det rett? Anonymous poster hash: ea04f...3e0