Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #1 Skrevet 15. september 2015 Synes det er blodig urettferdig at ap som hadde desidert flest stemmer blir skjøvet ut pga KrF, høyre og FrP plutselig bestemte seg for å samarbeide. Skjønner virkelig ikke hvorfor dette er lov! Anonymous poster hash: 9df97...fd8
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #2 Skrevet 15. september 2015 Fordi flertallet ikke stemte ap. Anonymous poster hash: 2680b...c9b
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #3 Skrevet 15. september 2015 Fordi flertallet ikke stemte ap. Anonymous poster hash: 2680b...c9b Nei, men 40% av de som stemte, stemte ap, 27% KrF, 13% høyre og 9% FrP. Så flertallet i byen vil ha ap, IKKE borgerlig hvertfall.. Synes flertallet skal bestemme. Anonymous poster hash: 9df97...fd8
frk Nilsen Skrevet 15. september 2015 #4 Skrevet 15. september 2015 Flertallet valgte sofaen, under 60% valgdeltakelse, flaut!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #5 Skrevet 15. september 2015 I byen min er det 50% valgdeltakelse Historisk lavt. Flaut rett og slett Anonymous poster hash: eddf5...7fc
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #6 Skrevet 15. september 2015 Fordi flertallet ikke stemte ap. Anonymous poster hash: 2680b...c9b Nei, men 40% av de som stemte, stemte ap, 27% KrF, 13% høyre og 9% FrP. Så flertallet i byen vil ha ap, IKKE borgerlig hvertfall.. Synes flertallet skal bestemme. Anonymous poster hash: 9df97...fd8 Nei. Flertallet vil jo ikke ha AP Anonymous poster hash: 0d6cd...83d
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #7 Skrevet 15. september 2015 Fordi flertallet ikke stemte ap. Anonymous poster hash: 2680b...c9b Nei, men 40% av de som stemte, stemte ap, 27% KrF, 13% høyre og 9% FrP. Så flertallet i byen vil ha ap, IKKE borgerlig hvertfall.. Synes flertallet skal bestemme. Anonymous poster hash: 9df97...fd8 Nei. Flertallet vil jo ikke ha AP Anonymous poster hash: 0d6cd...83d Nei men det er flere som vil ha ap enn KrF som sitter i sjefsstolen nå, var poenget mitt.. Anonymous poster hash: 9df97...fd8
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #8 Skrevet 15. september 2015 Kan skjønne frustrasjonen din, men forstår ikke hvorfor du angrer på at du stemte? Anonymous poster hash: e8c69...a9f
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #9 Skrevet 15. september 2015 Fordi flertallet ikke stemte ap. Anonymous poster hash: 2680b...c9b Nei, men 40% av de som stemte, stemte ap, 27% KrF, 13% høyre og 9% FrP. Så flertallet i byen vil ha ap, IKKE borgerlig hvertfall.. Synes flertallet skal bestemme. Anonymous poster hash: 9df97...fd8 Nei. Flertallet vil jo ikke ha AP Anonymous poster hash: 0d6cd...83d Nei men det er flere som vil ha ap enn KrF som sitter i sjefsstolen nå, var poenget mitt.. Anonymous poster hash: 9df97...fd8 Det er jo rett og slett fordi flertallet bestemmer. Demokrati... Anonymous poster hash: 0d6cd...83d
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #10 Skrevet 15. september 2015 Kan skjønne frustrasjonen din, men forstår ikke hvorfor du angrer på at du stemte? Anonymous poster hash: e8c69...a9f For da hadde jeg vært sofasliter, og kunne derfor ikke ga irritert meg 😂 Anonymous poster hash: 9df97...fd8
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #11 Skrevet 15. september 2015 Finn deg noe annet å sutre over Anonymous poster hash: 6bfd6...811
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #12 Skrevet 15. september 2015 Fordi flertallet ikke stemte ap. Anonymous poster hash: 2680b...c9b Nei, men 40% av de som stemte, stemte ap, 27% KrF, 13% høyre og 9% FrP. Så flertallet i byen vil ha ap, IKKE borgerlig hvertfall.. Synes flertallet skal bestemme. Anonymous poster hash: 9df97...fd8 Nei. Flertallet vil jo ikke ha AP Anonymous poster hash: 0d6cd...83d Nei men det er flere som vil ha ap enn KrF som sitter i sjefsstolen nå, var poenget mitt.. Anonymous poster hash: 9df97...fd8 Det er jo rett og slett fordi flertallet bestemmer. Demokrati... Anonymous poster hash: 0d6cd...83d Joda, men det sitter nok noen bitre KrF velgere rundt her nå. KrF har alltid samarbeidet med ap, men plutselig nå samarbeider de med djevelen sjøl.. Anonymous poster hash: 9df97...fd8
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #13 Skrevet 15. september 2015 Fordi flertallet ikke stemte ap. Anonymous poster hash: 2680b...c9b Nei, men 40% av de som stemte, stemte ap, 27% KrF, 13% høyre og 9% FrP. Så flertallet i byen vil ha ap, IKKE borgerlig hvertfall.. Synes flertallet skal bestemme. Anonymous poster hash: 9df97...fd8 Nei. Flertallet vil jo ikke ha AP Anonymous poster hash: 0d6cd...83d Nei men det er flere som vil ha ap enn KrF som sitter i sjefsstolen nå, var poenget mitt.. Anonymous poster hash: 9df97...fd8 Det er jo rett og slett fordi flertallet bestemmer. Demokrati... Anonymous poster hash: 0d6cd...83d Joda, men det sitter nok noen bitre KrF velgere rundt her nå. KrF har alltid samarbeidet med ap, men plutselig nå samarbeider de med djevelen sjøl.. Anonymous poster hash: 9df97...fd8 Og hvem er djevelen når det ikke er KrF!? Anonymous poster hash: 0d6cd...83d
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #14 Skrevet 15. september 2015 Fordi flertallet ikke stemte ap. Anonymous poster hash: 2680b...c9b Nei, men 40% av de som stemte, stemte ap, 27% KrF, 13% høyre og 9% FrP. Så flertallet i byen vil ha ap, IKKE borgerlig hvertfall.. Synes flertallet skal bestemme. Anonymous poster hash: 9df97...fd8 Nei. Flertallet vil jo ikke ha AP Anonymous poster hash: 0d6cd...83d Nei men det er flere som vil ha ap enn KrF som sitter i sjefsstolen nå, var poenget mitt.. Anonymous poster hash: 9df97...fd8 Det er jo rett og slett fordi flertallet bestemmer. Demokrati... Anonymous poster hash: 0d6cd...83d Joda, men det sitter nok noen bitre KrF velgere rundt her nå. KrF har alltid samarbeidet med ap, men plutselig nå samarbeider de med djevelen sjøl.. Anonymous poster hash: 9df97...fd8 Og hvem er djevelen når det ikke er KrF!? Anonymous poster hash: 0d6cd...83d FrP vel! Hvem andre kunne det vært? Anonymous poster hash: 9df97...fd8
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #15 Skrevet 15. september 2015 Fordi flertallet ikke stemte ap. Anonymous poster hash: 2680b...c9b Nei, men 40% av de som stemte, stemte ap, 27% KrF, 13% høyre og 9% FrP. Så flertallet i byen vil ha ap, IKKE borgerlig hvertfall.. Synes flertallet skal bestemme. Anonymous poster hash: 9df97...fd8 Nei. Flertallet vil jo ikke ha AP Anonymous poster hash: 0d6cd...83d Nei men det er flere som vil ha ap enn KrF som sitter i sjefsstolen nå, var poenget mitt.. Anonymous poster hash: 9df97...fd8 Det er jo rett og slett fordi flertallet bestemmer. Demokrati... Anonymous poster hash: 0d6cd...83d Joda, men det sitter nok noen bitre KrF velgere rundt her nå. KrF har alltid samarbeidet med ap, men plutselig nå samarbeider de med djevelen sjøl.. Anonymous poster hash: 9df97...fd8 Og hvem er djevelen når det ikke er KrF!? Anonymous poster hash: 0d6cd...83d FrP vel! Hvem andre kunne det vært? Anonymous poster hash: 9df97...fd8 Hvem som helst. Jeg kjenner ikke deg, Anonymous poster hash: 0d6cd...83d
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #16 Skrevet 15. september 2015 Skjønner hva du mener, men at du faktisk stemte skal du absolutt ikke angre på. Det er viktig å delta. Nå er det engang sånn at i lokalpolitikken så kan underlige koalisjoner oppstå, og jeg skjønner frustrasjonen din. Hadde jeg stemt KrF, så hadde ikke jeg heller sett før meg noe samarbeid med ytterste høyre, gitt. Men tror du ikke at dette vil bli en skjør koalisjon? Siden A fikk hele 40 %, så vil de nok få mer enn bare ett og annet ord med i laget. Anonymous poster hash: b686f...632
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #17 Skrevet 15. september 2015 Skjønner hva du mener, men at du faktisk stemte skal du absolutt ikke angre på. Det er viktig å delta. Nå er det engang sånn at i lokalpolitikken så kan underlige koalisjoner oppstå, og jeg skjønner frustrasjonen din. Hadde jeg stemt KrF, så hadde ikke jeg heller sett før meg noe samarbeid med ytterste høyre, gitt. Men tror du ikke at dette vil bli en skjør koalisjon? Siden A fikk hele 40 %, så vil de nok få mer enn bare ett og annet ord med i laget. Anonymous poster hash: b686f...632 Dessuten har jo ikke den koalisjonen du nevner, rent flertall, hvis prosentene du nevner er korrekte. Da vil de trenge støtte. Anonymous poster hash: b686f...632
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #18 Skrevet 15. september 2015 Jeg fikk det ikke helt som jeg ville i valget jeg heller, men å angre på at jeg stemte kunne ikke falle meg inn. Anonymous poster hash: f6438...72c
Isola&Lille+julegave Skrevet 16. september 2015 #19 Skrevet 16. september 2015 Fordi flertallet ikke stemte ap. Anonymous poster hash: 2680b...c9b Nei, men 40% av de som stemte, stemte ap, 27% KrF, 13% høyre og 9% FrP. Så flertallet i byen vil ha ap, IKKE borgerlig hvertfall.. Synes flertallet skal bestemme. Anonymous poster hash: 9df97...fd8 Nei. Flertallet vil jo ikke ha AP Anonymous poster hash: 0d6cd...83d Nei men det er flere som vil ha ap enn KrF som sitter i sjefsstolen nå, var poenget mitt.. Anonymous poster hash: 9df97...fd8 Sånn er det bare. Husker du rødgrønn regjering? SV hadde jo noen få %, likevel herjet de vilt i regjering. 😱 Regjeringssamarbeid, heter det.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #20 Skrevet 16. september 2015 Hos oss vurdere ap og høyre å samarbeide, da kjenner jeg jeg gir litt opp...! Anonymous poster hash: adf58...5a9
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #21 Skrevet 16. september 2015 Hos oss vurdere ap og høyre å samarbeide, da kjenner jeg jeg gir litt opp...! Anonymous poster hash: adf58...5a9 Fra Molde? http://www.rbnett.no/valg/article11568077.ece Anonymous poster hash: 71b97...a19
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #22 Skrevet 16. september 2015 Hos oss vurdere ap og høyre å samarbeide, da kjenner jeg jeg gir litt opp...! Anonymous poster hash: adf58...5a9 Fra Molde? http://www.rbnett.no/valg/article11568077.ece Anonymous poster hash: 71b97...a19 Nei Anonymous poster hash: adf58...5a9
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #23 Skrevet 16. september 2015 Hos oss vurdere ap og høyre å samarbeide, da kjenner jeg jeg gir litt opp...! Anonymous poster hash: adf58...5a9 Fra Molde? http://www.rbnett.no/valg/article11568077.ece Anonymous poster hash: 71b97...a19 Nei Anonymous poster hash: adf58...5a9 Da er det flere plasser i landet Det er jo logisk når Ap og Høyre begynner å samarbeide... da spiller det snart ingen rolle hva man stemmer, man har ingen aning hvilken politikk man får uansett. Anonymous poster hash: 71b97...a19
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #24 Skrevet 16. september 2015 Hos oss vurdere ap og høyre å samarbeide, da kjenner jeg jeg gir litt opp...! Anonymous poster hash: adf58...5a9 Fra Molde? http://www.rbnett.no/valg/article11568077.ece Anonymous poster hash: 71b97...a19 Nei Anonymous poster hash: adf58...5a9 Da er det flere plasser i landet Det er jo logisk når Ap og Høyre begynner å samarbeide... da spiller det snart ingen rolle hva man stemmer, man har ingen aning hvilken politikk man får uansett. Anonymous poster hash: 71b97...a19 Nei, jeg kjenner at når man kan være så lobotomerte å tenke at dette er et lurt samarbeide etter at valgresultatet generelt på landsbasis viser at ap er vinneren på bekostning av h, kan de søren ikke komme å klage når de mister stemmer igjen ved neste valg! De spiller jo falitt med hele med politikken sin. Ap får heller svelge en kamel og drite i hele makten enn å komme til makten koste hva de koste vil. Jeg ser de ihvertfall har noen felles saker i Molde. Her er det ingen store saker i gang på samme måte og det hele ser ut til å dreie seg om at to av høyre sine kandidater er "så greie å snakke med". Jeg kjenner jeg blir litt varm i topplokket altså! Neste gang står valget mellom FrP og sv, trolig eneste måten å få noen litt ensartet politikk. Alle andre kan jo samarbeide, så hva er egentlig vitsen? Anonymous poster hash: adf58...5a9
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #25 Skrevet 16. september 2015 Det er dette vi kaller hestehandel. Men at systemet er slikt, visste vi før vi stemte, og mange stemmer jo taktisk pga. slike ting. Anonymous poster hash: 868c3...ecc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå