Gå til innhold

Dere som ikke stemte i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelig å tenke på at dere som ikke stemte, kunne avgjort hele valget i hvilken som helst retning. 

Anonymous poster hash: fb189...703
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

ser ikke vitsen, fordi her er AP størst uansett,så de andre partiene har ikke en sjans,dessuten hadde jeg omgangsyke til 12 i går, og da er jeg også smittsom,ikke lurt og gå et sted med mange folk da

Endret av Blair Waldorf
Skrevet

Jeg hadde overhode ikke peiling på hvem jeg skulle stemme på. Alltid vært høyrevridd, men for tiden gjør verken den ene eller den andre siden en god jobb. Ingen holder det de lover, og kommunen er og forblir den samme uansett hvem som styrer...så jeg lot bare vær.

Anonymous poster hash: 9839e...7f0

Da er det meningen du skal stemme blankt. frstår ikke hvorfor folk ikke skjønner dette

Anonymous poster hash: 4ab98...acb

Om du blir hjemme eller stemmer blankt er akkurat det samme, med untak av at blanke stemmer gir litt merarbeid for dem som avvikler valget. Den eneste grunnen til å bruke en blank stemmeseddel er at du ikke ønsker at noen skal vite at du ikke har stemt. Du blir krysset av i protolollen og det ser ut som du stemmer, men egentlig kunne du like godt holdt deg hjemme. Det er ikke noe sterkere signal å stemme blankt enn å ikke levere noen stemmeseddel.

Anonymous poster hash: 9607f...602

Skrevet

Jeg hadde overhode ikke peiling på hvem jeg skulle stemme på. Alltid vært høyrevridd, men for tiden gjør verken den ene eller den andre siden en god jobb. Ingen holder det de lover, og kommunen er og forblir den samme uansett hvem som styrer...så jeg lot bare vær.

Da er det meningen du skal stemme blankt. frstår ikke hvorfor folk ikke skjønner dette

Hvis man likevel skal stemme blankt, kan man jo la være?

Jeg har ikke stemt, enkelt og greit fordi jeg ikke vil.

Poenget med å stemme blankt er å vise at du engasjerer deg, men ikke finner et politisk parti du ønsker stemme. Det gir et annet signal til politikerne enn om man bare sitter hjemme og ikke engasjerer seg

Anonymous poster hash: 7aecc...959

Det er ingen som bryr seg om blanke stemmer. De blir bare talt opp for å få statestikken til å stemme.

Skrevet

Hvis man likevel skal stemme blankt, kan man jo la være?

Jeg har ikke stemt, enkelt og greit fordi jeg ikke vil.

Da holder du også kjeft de neste 4 årene hvis det er noe I samfunnet rundt deg du er misfornøyd med.

Anonymous poster hash: 4e222...82c

Skrevet

Om du blir hjemme eller stemmer blankt er akkurat det samme, med untak av at blanke stemmer gir litt merarbeid for dem som avvikler valget. Den eneste grunnen til å bruke en blank stemmeseddel er at du ikke ønsker at noen skal vite at du ikke har stemt. Du blir krysset av i protolollen og det ser ut som du stemmer, men egentlig kunne du like godt holdt deg hjemme. Det er ikke noe sterkere signal å stemme blankt enn å ikke levere noen stemmeseddel.

Uff, du har virkelig ikke forstått det du...

Anonymous poster hash: b9f04...f37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...