Gå til innhold

Dere som ikke stemte i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er grunnen til det?

Anonymous poster hash: 99b23...f54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er grunnen til det?

Mensen.

Anonymous poster hash: 52e38...bca

Skrevet

Jeg hadde forhåndsstemt selvfølgelig. Jeg som jobber turnus og kan gå ned å stemme når som helst under forhåndsstemmingen gidder ikke stå i kø i dag ;)

Anonymous poster hash: 5b31f...0b3
Skrevet

Jeg hadde overhode ikke peiling på hvem jeg skulle stemme på. Alltid vært høyrevridd, men for tiden gjør verken den ene eller den andre siden en god jobb. Ingen holder det de lover, og kommunen er og forblir den samme uansett hvem som styrer...så jeg lot bare vær.

Anonymous poster hash: 9839e...7f0
Skrevet

Hva er grunnen til det?

Mensen.

Dårlig innstilling. Mensen er virkelig ikke grunn nok til å ikke stemme

Anonymous poster hash: 4e222...82c

Skrevet

Jeg har vært for syk til å bry meg om valgkampen og har følgelig ikke peiling på hvem som står for hva. Dessuten har jeg valgt å bruke den lille energien jeg har på å ta vare på barna her hjemme. Jeg lover at jeg ikke skal klage på kommunens politikk de neste fire årene altså!!!

Anonymous poster hash: 11fb9...5cc

Skrevet

Hva er grunnen til det?

Mensen.

Svaret hadde ingenting med innstillingen min å gjøre, vitner kun om min særdeles dårlige sans for humor.

Jeg har ikke fått med meg NOE som helst om de ulike partiene, har aldri stemt før fordi jeg alltid har trodd jeg ikke har lov fordi jeg er utenlandsk. Har ikke stemt fordi jeg har null interesse av politikk, og i tillegg vet jeg ikke hva de ulike partiene står for. Vil ikke risikere å stemme frem et parti jeg ikke er enig i, holder meg derfor langt unna alt som har med valg å gjøre.

Skrevet

Jeg er midt I et samlivsbrudd oc hadde barna mine på middag for første gang I ny bolig. . Valg fikk være valg...

Anonymous poster hash: 32ad2...17b

Skrevet

Helt ærlig? Jeg gir rett og slett faen.

Anonymous poster hash: 5d510...c3f

Skrevet

Skulle stemme, men ligger rett ut med feber og smerter overalt. Orker knapt å komme meg ut av senga. Dessverre, skulle gjerne stemt.

Anonymous poster hash: a910c...d9e

Skrevet

For første fang har jeg ikke stemt. Dette pga en "krise" i forhold til vårt yngste barn, som jeg valgte å prioritere. Rakk ikke valglokalet av den grunn. Har skrekkelig dårlig samvittighet. Til neste gang skal jeg passe på å forhåndsstemme...

Anonymous poster hash: 65a18...3bf

Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor? Ikke frekt ment, bare nysgjerrig.

Jeg stemte ikke noen år pga. sykdom som gjorde at jeg ikke orket å følge med, sette meg godt nok inn i de ulike partiene etter at det partiet jeg brukte stemme ikke lenger appellerer til meg like mye. Men når jeg ikke har stemt så har jeg likevel følt på at jeg burde stemt, burde satt meg inn i ting, burde bruke stemmen min. I år er jeg fremdeles syk, men kom meg i hvert fall til valglokalet og stemte blankt.

Jeg blir nysgjerrig på hvorfor du "gir faen" :) Bryr du deg ikke om det samfunnet vi lever i? Bryr du deg heller ikke om dine barns fremtid, hvordan besteforeldrene dine har det på sykehus osv. osv.? Hvordan greier du å leve i samfunnet uten å bry deg med noe? Eller har du mange meninger, men ikke orker å stemme?

Anonymous poster hash: fd4df...ebc

Skrevet

For første gang klarte jeg ikke å velge mellom pest eller kolera. Kunne ikke stå inne for noen. Håper det ikke gjentar seg. Det var altså ikke latskap og likegyldighet. Jeg er gravid og orket ikke å stå 30 min i kø for å levere blank stemme.

Anonymous poster hash: 60c84...f2e

Skrevet

Fikk omgangssyken og tok ikke sjansen til å dra på stemmelokalet, pleier og stemme og neste gang skal jeg forhåndstemme . Hadde nok stemt blankt, for har ikke oversikt over hvem som står for hva i år.

Anonymous poster hash: 4398f...07c

Skrevet

Politikerene holder sjeldent det de lover uansett så jeg dropper å stemme i dag..

Anonymous poster hash: 00630...03c
Skrevet

Stemte blankt, de lyger hele gjengen!

Hadde vært enklere å forholde deg til 2 partier - rødt og blått :P

Anonymous poster hash: c6c09...1ee

Skrevet

Jeg hadde overhode ikke peiling på hvem jeg skulle stemme på. Alltid vært høyrevridd, men for tiden gjør verken den ene eller den andre siden en god jobb. Ingen holder det de lover, og kommunen er og forblir den samme uansett hvem som styrer...så jeg lot bare vær.

Da er det meningen du skal stemme blankt. frstår ikke hvorfor folk ikke skjønner dette

Anonymous poster hash: 4ab98...acb

Skrevet

Skulle ha så veldig god tid å stemme siden jeg hadde fri søndag og mandag. Igår ble det krise på jobb så måtte på jobb på ettermiddagen. Så da gjensto dagen idag og da våknet jeg med sykt barn😳

Anonymous poster hash: d56bd...50e

Skrevet

Hva er grunnen til det?

Mensen.

Svaret hadde ingenting med innstillingen min å gjøre, vitner kun om min særdeles dårlige sans for humor.

Jeg har ikke fått med meg NOE som helst om de ulike partiene, har aldri stemt før fordi jeg alltid har trodd jeg ikke har lov fordi jeg er utenlandsk. Har ikke stemt fordi jeg har null interesse av politikk, og i tillegg vet jeg ikke hva de ulike partiene står for. Vil ikke risikere å stemme frem et parti jeg ikke er enig i, holder meg derfor langt unna alt som har med valg å gjøre.

Da setter du deg inn I noen enkle saker som er viktig for deg ved neste valg. Så stemmer du!!

Skrevet

Er på bryllupsreise og glemte å forhåndsstemme.

Skrevet

Jeg hadde bestemt meg, men det var én sak som var viktig for meg, og der partiet jeg hadde tenkt å stemme på stod for det motsatte av hva jeg mener er riktig. Fant ingen partier som passet. Hadde allikevel ment å stemme blankt, men da minste måtte på legevakten valgte jeg å droppe stresset med å prøve å nå valglokalet med en svært syk toåring på slep.

Anonymous poster hash: 42f06...113

Skrevet

Da er det meningen du skal stemme blankt. frstår ikke hvorfor folk ikke skjønner dette

Hvis man likevel skal stemme blankt, kan man jo la være?

Jeg har ikke stemt, enkelt og greit fordi jeg ikke vil.

Skrevet

Hvis man likevel skal stemme blankt, kan man jo la være?

Jeg har ikke stemt, enkelt og greit fordi jeg ikke vil.

Poenget med å stemme blankt er å vise at du engasjerer deg, men ikke finner et politisk parti du ønsker stemme. Det gir et annet signal til politikerne enn om man bare sitter hjemme og ikke engasjerer seg

Anonymous poster hash: 7aecc...959

Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor? Ikke frekt ment, bare nysgjerrig.

Jeg stemte ikke noen år pga. sykdom som gjorde at jeg ikke orket å følge med, sette meg godt nok inn i de ulike partiene etter at det partiet jeg brukte stemme ikke lenger appellerer til meg like mye. Men når jeg ikke har stemt så har jeg likevel følt på at jeg burde stemt, burde satt meg inn i ting, burde bruke stemmen min. I år er jeg fremdeles syk, men kom meg i hvert fall til valglokalet og stemte blankt.

Jeg blir nysgjerrig på hvorfor du "gir faen" :) Bryr du deg ikke om det samfunnet vi lever i? Bryr du deg heller ikke om dine barns fremtid, hvordan besteforeldrene dine har det på sykehus osv. osv.? Hvordan greier du å leve i samfunnet uten å bry deg med noe? Eller har du mange meninger, men ikke orker å stemme?

Anonymous poster hash: fd4df...ebc

Jeg bryr meg om mine rundt selvfølgelg. Men politikerne lover og lover men gjør 20% av det de sier. Er bare så lei av å bli skuffet. Nå veit keg ikke hvem jeg verken skulle stemme på eller stole på.

Skrevet

Var på sykehus med barn.

Anonymous poster hash: 7e550...312

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...