Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #26 Skrevet 13. september 2015 Noen foreninger har foreldregrupper. Dette er veldig fint for foreldre og barn Det finnes også et kurs som heter hva med oss. søk det opp på google så kommer det. Det er kurs for foreldrene for å ta vare på hverandre som par også. Der vil man også treffe folk i samme situasjon Anonymous poster hash: 8500b...16f Finnes hva med oss for enslige også?Mannen gikk fra meg for et par måneder siden, så jeg må belage meg på å klare dette alene fremover.... Han håndterte det med andre ord ikke HI Anonymous poster hash: ba9a7...f53 Uff, stakkars deg. Det må være utrolig tøft! Det finnes hvertfall Hva med meg-kurs for enslige. Sjekk det ut på bufetat.no Anonymous poster hash: 738d5...b1e
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #27 Skrevet 13. september 2015 Noen foreninger har foreldregrupper. Dette er veldig fint for foreldre og barn Det finnes også et kurs som heter hva med oss. søk det opp på google så kommer det. Det er kurs for foreldrene for å ta vare på hverandre som par også. Der vil man også treffe folk i samme situasjon Anonymous poster hash: 8500b...16f Finnes hva med oss for enslige også?Mannen gikk fra meg for et par måneder siden, så jeg må belage meg på å klare dette alene fremover.... Han håndterte det med andre ord ikke HI Anonymous poster hash: ba9a7...f53 Ja, de kursene heter "hva med meg" Anonymous poster hash: 8500b...16f
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #28 Skrevet 13. september 2015 Noen foreninger har foreldregrupper. Dette er veldig fint for foreldre og barn Det finnes også et kurs som heter hva med oss. søk det opp på google så kommer det. Det er kurs for foreldrene for å ta vare på hverandre som par også. Der vil man også treffe folk i samme situasjon Anonymous poster hash: 8500b...16f Finnes hva med oss for enslige også?Mannen gikk fra meg for et par måneder siden, så jeg må belage meg på å klare dette alene fremover.... Han håndterte det med andre ord ikke HIAnonymous poster hash: ba9a7...f53 Uff, stakkars deg. Det må være utrolig tøft! Det finnes hvertfall Hva med meg-kurs for enslige. Sjekk det ut på bufetat.no Anonymous poster hash: 738d5...b1e Det er ikke synd på meg altså, jeg har det veldig bra Synes bare veldig synd på barna som må vokse opp med en far de kun ser annenhver helg Det tærer veldig på han med spesielle behov siden han ikke helt forstår hvorfor pappa ikke kommer hjem fra jobb hver dag...Skal sjekke bufetat, takk for tips HI Anonymous poster hash: ba9a7...f53
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #29 Skrevet 13. september 2015 Noen foreninger har foreldregrupper. Dette er veldig fint for foreldre og barn Det finnes også et kurs som heter hva med oss. søk det opp på google så kommer det. Det er kurs for foreldrene for å ta vare på hverandre som par også. Der vil man også treffe folk i samme situasjon Anonymous poster hash: 8500b...16f Finnes hva med oss for enslige også?Mannen gikk fra meg for et par måneder siden, så jeg må belage meg på å klare dette alene fremover.... Han håndterte det med andre ord ikke HIAnonymous poster hash: ba9a7...f53 Uff, stakkars deg. Det må være utrolig tøft! Det finnes hvertfall Hva med meg-kurs for enslige. Sjekk det ut på bufetat.no Anonymous poster hash: 738d5...b1e Det er ikke synd på meg altså, jeg har det veldig bra Synes bare veldig synd på barna som må vokse opp med en far de kun ser annenhver helg Det tærer veldig på han med spesielle behov siden han ikke helt forstår hvorfor pappa ikke kommer hjem fra jobb hver dag...Skal sjekke bufetat, takk for tips HI Anonymous poster hash: ba9a7...f53 Synd dere ikke visste om kurset før det gikk galt da Men det er ekstremt belastende med et kronisk sykt barn <3 Anonymous poster hash: 8500b...16f
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #30 Skrevet 13. september 2015 Noen foreninger har foreldregrupper. Dette er veldig fint for foreldre og barn Det finnes også et kurs som heter hva med oss. søk det opp på google så kommer det. Det er kurs for foreldrene for å ta vare på hverandre som par også. Der vil man også treffe folk i samme situasjon Anonymous poster hash: 8500b...16f Finnes hva med oss for enslige også?Mannen gikk fra meg for et par måneder siden, så jeg må belage meg på å klare dette alene fremover.... Han håndterte det med andre ord ikke :(HIAnonymous poster hash: ba9a7...f53 Uff, stakkars deg. Det må være utrolig tøft! Det finnes hvertfall Hva med meg-kurs for enslige. Sjekk det ut på bufetat.no Anonymous poster hash: 738d5...b1e Det er ikke synd på meg altså, jeg har det veldig bra Synes bare veldig synd på barna som må vokse opp med en far de kun ser annenhver helg Det tærer veldig på han med spesielle behov siden han ikke helt forstår hvorfor pappa ikke kommer hjem fra jobb hver dag...Skal sjekke bufetat, takk for tips :)HIAnonymous poster hash: ba9a7...f53 Synd dere ikke visste om kurset før det gikk galt da Men det er ekstremt belastende med et kronisk sykt barn <3 Anonymous poster hash: 8500b...16f Tror ikke det hadde hjulpet med kurs, han tåler nok bare ikke familieliv generelt Ungene og jeg klarer oss fint vi, men det hadde vært greit med litt støtte fra andre i samme situasjon Er veldig belastende med barn som trenger ekstra ja, men ville aldri vært dem foruten <3 HI Anonymous poster hash: ba9a7...f53
Gjest vinterbrud Skrevet 13. september 2015 #31 Skrevet 13. september 2015 Hei fra en annen alenemor til et datter med spesielle behov. Sotos syndrom her i gården. En greier det en må. Jeg har vært alene med henne hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #32 Skrevet 13. september 2015 Hei fra en annen alenemor til et datter med spesielle behov. Sotos syndrom her i gården. En greier det en må. Jeg har vært alene med henne hele tiden.Det har sikkert vært tøft for deg, men en greier det en må ja Jeg er den som stort sett har tatt meg av barna, så det går egentlig greit, savner bare noen som "forstår" hva jeg snakker om innimellom Sotos syndrom er jo ikke det mest vanlige syndromet heller, så da er det jo heller ikke så mange i lignende situasjon. Håper du har noen rundt deg som kan hjelpe deg innimellom, og at du har støtte rundt deg HI Anonymous poster hash: ba9a7...f53
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #33 Skrevet 13. september 2015 Jeg har en datter med ADHD ,og en datter som er for ung til å få diagnose men bup sier at det tyder på at hun også har ADHD.Det er tøft og sliter på forholdet.Føler ikke det går an å sette seg inn i situasjonen å ha et barn med spesielle behov .Kunne virkelig tenkt meg noen som er i samme "båt" for råd og dele erfaringer med. Anonymous poster hash: 22ccd...2a9
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #34 Skrevet 14. september 2015 Har vært inne og sjekket bufetat sine sider, og de har faktisk et hva med meg kurs allerede neste måned Skal prøve å få plass der, stor mulighet for at det er fullt, men kan jo være noen som melder seg av Lykke til til alle sammen, håper veien videre blir så god som overhode mulig. Ta vare på hverandre dere som fremdeles er i forhold, og husk at det er ingen skam å be om hjelp fra de rundt Ny uke, nye muligheter! HI Anonymous poster hash: ba9a7...f53
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #35 Skrevet 14. september 2015 Har vært inne og sjekket bufetat sine sider, og de har faktisk et hva med meg kurs allerede neste måned Skal prøve å få plass der, stor mulighet for at det er fullt, men kan jo være noen som melder seg av Lykke til til alle sammen, håper veien videre blir så god som overhode mulig. Ta vare på hverandre dere som fremdeles er i forhold, og husk at det er ingen skam å be om hjelp fra de rundt Ny uke, nye muligheter! HI Anonymous poster hash: ba9a7...f53 Så bra, HI! Det et virkelig å anbefale, vi synes de kursene er utrolig nyttige, og tror vi har lært mye der som har hjulpet oss gjennom mange krevende år! Lykke til videre og mange gode klemmer herfra! Anonymous poster hash: 738d5...b1e
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #36 Skrevet 14. september 2015 Har vært inne og sjekket bufetat sine sider, og de har faktisk et hva med meg kurs allerede neste måned Skal prøve å få plass der, stor mulighet for at det er fullt, men kan jo være noen som melder seg av Lykke til til alle sammen, håper veien videre blir så god som overhode mulig. Ta vare på hverandre dere som fremdeles er i forhold, og husk at det er ingen skam å be om hjelp fra de rundt Ny uke, nye muligheter! HIAnonymous poster hash: ba9a7...f53 Så bra, HI! Det et virkelig å anbefale, vi synes de kursene er utrolig nyttige, og tror vi har lært mye der som har hjulpet oss gjennom mange krevende år! Lykke til videre og mange gode klemmer herfra! Anonymous poster hash: 738d5...b1e Takk, håper jeg får plass Lykke til dere også!Klem fra HI Anonymous poster hash: ba9a7...f53
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #37 Skrevet 14. september 2015 Da har jeg meldt meg på kurs, og håper det vil være nyttig og at det faktisk er flere enn meg som kommer HI Anonymous poster hash: ba9a7...f53
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #38 Skrevet 14. september 2015 Da har jeg meldt meg på kurs, og håper det vil være nyttig og at det faktisk er flere enn meg som kommer HI Anonymous poster hash: ba9a7...f53 På de kursene vi har vært på har det alltid vært stinn brakke, men det er klart det kanskje er enklere å bli med på sånt når man er to. Krysser fingrene for at du får en like god opplevelse som oss! Anonymous poster hash: 738d5...b1e
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #39 Skrevet 14. september 2015 Da har jeg meldt meg på kurs, og håper det vil være nyttig og at det faktisk er flere enn meg som kommer HIAnonymous poster hash: ba9a7...f53 På de kursene vi har vært på har det alltid vært stinn brakke, men det er klart det kanskje er enklere å bli med på sånt når man er to. Krysser fingrene for at du får en like god opplevelse som oss! Anonymous poster hash: 738d5...b1e Takk, håper det jeg også Trodde det var begrenset antall på slike kurs, men jeg fikk automatisk bekreftelse med en gang på at jeg er påmeldt....derfor jeg håper vi er flere HI Anonymous poster hash: ba9a7...f53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå