Gå til innhold

Dere andre som har barn med spesielle behov

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen foreninger har foreldregrupper. Dette er veldig fint for foreldre og barn :) Det finnes også et kurs som heter hva med oss. søk det opp på google så kommer det. Det er kurs for foreldrene for å ta vare på hverandre som par også. Der vil man også treffe folk i samme situasjon :)Anonymous poster hash: 8500b...16f

Finnes hva med oss for enslige også?

Mannen gikk fra meg for et par måneder siden, så jeg må belage meg på å klare dette alene fremover.... Han håndterte det med andre ord ikke :(

HI

Anonymous poster hash: ba9a7...f53

Uff, stakkars deg. Det må være utrolig tøft! Det finnes hvertfall Hva med meg-kurs for enslige. Sjekk det ut på bufetat.no :)

Anonymous poster hash: 738d5...b1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen foreninger har foreldregrupper. Dette er veldig fint for foreldre og barn :) Det finnes også et kurs som heter hva med oss. søk det opp på google så kommer det. Det er kurs for foreldrene for å ta vare på hverandre som par også. Der vil man også treffe folk i samme situasjon :)  Anonymous poster hash: 8500b...16f

Mannen gikk fra meg for et par måneder siden, så jeg må belage meg på å klare dette alene fremover.... Han håndterte det med andre ord ikke :(

HI

Ja, de kursene heter "hva med meg"

Anonymous poster hash: 8500b...16f

Skrevet

Noen foreninger har foreldregrupper. Dette er veldig fint for foreldre og barn :) Det finnes også et kurs som heter hva med oss. søk det opp på google så kommer det. Det er kurs for foreldrene for å ta vare på hverandre som par også. Der vil man også treffe folk i samme situasjon :)Anonymous poster hash: 8500b...16f

HIAnonymous poster hash: ba9a7...f53

Uff, stakkars deg. Det må være utrolig tøft! Det finnes hvertfall Hva med meg-kurs for enslige. Sjekk det ut på bufetat.no :)Anonymous poster hash: 738d5...b1e

Det er ikke synd på meg altså, jeg har det veldig bra :) Synes bare veldig synd på barna som må vokse opp med en far de kun ser annenhver helg :( Det tærer veldig på han med spesielle behov siden han ikke helt forstår hvorfor pappa ikke kommer hjem fra jobb hver dag...

Skal sjekke bufetat, takk for tips :)

HI

Skrevet

Uff, stakkars deg. Det må være utrolig tøft! Det finnes hvertfall Hva med meg-kurs for enslige. Sjekk det ut på bufetat.no :)Anonymous poster hash: 738d5...b1e

Det er ikke synd på meg altså, jeg har det veldig bra :) Synes bare veldig synd på barna som må vokse opp med en far de kun ser annenhver helg :( Det tærer veldig på han med spesielle behov siden han ikke helt forstår hvorfor pappa ikke kommer hjem fra jobb hver dag...

Skal sjekke bufetat, takk for tips :)

HI

Synd dere ikke visste om kurset før det gikk galt da :( Men det er ekstremt belastende med et kronisk sykt barn <3 

Anonymous poster hash: 8500b...16f

Skrevet

Finnes hva med oss for enslige også?Mannen gikk fra meg for et par måneder siden, så jeg må belage meg på å klare dette alene fremover.... Han håndterte det med andre ord ikke :(HIAnonymous poster hash: ba9a7...f53
Det er ikke synd på meg altså, jeg har det veldig bra :) Synes bare veldig synd på barna som må vokse opp med en far de kun ser annenhver helg :( Det tærer veldig på han med spesielle behov siden han ikke helt forstår hvorfor pappa ikke kommer hjem fra jobb hver dag...Skal sjekke bufetat, takk for tips :)HIAnonymous poster hash: ba9a7...f53

Synd dere ikke visste om kurset før det gikk galt da :( Men det er ekstremt belastende med et kronisk sykt barn <3  Anonymous poster hash: 8500b...16f
Tror ikke det hadde hjulpet med kurs, han tåler nok bare ikke familieliv generelt ;) Ungene og jeg klarer oss fint vi, men det hadde vært greit med litt støtte fra andre i samme situasjon :) Er veldig belastende med barn som trenger ekstra ja, men ville aldri vært dem foruten <3

HI

Gjest vinterbrud
Skrevet

Hei fra en annen alenemor til et datter med spesielle behov. Sotos syndrom her i gården. En greier det en må. Jeg har vært alene med henne hele tiden.

Skrevet

Hei fra en annen alenemor til et datter med spesielle behov. Sotos syndrom her i gården. En greier det en må. Jeg har vært alene med henne hele tiden.

Det har sikkert vært tøft for deg, men en greier det en må ja :) Jeg er den som stort sett har tatt meg av barna, så det går egentlig greit, savner bare noen som "forstår" hva jeg snakker om innimellom ;)

Sotos syndrom er jo ikke det mest vanlige syndromet heller, så da er det jo heller ikke så mange i lignende situasjon. Håper du har noen rundt deg som kan hjelpe deg innimellom, og at du har støtte rundt deg :)

HI

Skrevet

Jeg har en datter med ADHD ,og en datter som er for ung til å få diagnose men bup sier at det tyder på at hun også har ADHD.Det er tøft og sliter på forholdet.Føler ikke det går an å sette seg inn i situasjonen å ha et barn med spesielle behov .Kunne virkelig tenkt meg noen som er i samme "båt" for råd og dele erfaringer med.

Anonymous poster hash: 22ccd...2a9

Skrevet

Har vært inne og sjekket bufetat sine sider, og de har faktisk et hva med meg kurs allerede neste måned :) Skal prøve å få plass der, stor mulighet for at det er fullt, men kan jo være noen som melder seg av ;)

Lykke til til alle sammen, håper veien videre blir så god som overhode mulig. Ta vare på hverandre dere som fremdeles er i forhold, og husk at det er ingen skam å be om hjelp fra de rundt :)

Ny uke, nye muligheter!

HI

Skrevet

Har vært inne og sjekket bufetat sine sider, og de har faktisk et hva med meg kurs allerede neste måned :) Skal prøve å få plass der, stor mulighet for at det er fullt, men kan jo være noen som melder seg av ;)

Lykke til til alle sammen, håper veien videre blir så god som overhode mulig. Ta vare på hverandre dere som fremdeles er i forhold, og husk at det er ingen skam å be om hjelp fra de rundt :)

Ny uke, nye muligheter!

HI

Så bra, HI! Det et virkelig å anbefale, vi synes de kursene er utrolig nyttige, og tror vi har lært mye der som har hjulpet oss gjennom mange krevende år! :) Lykke til videre og mange gode klemmer herfra!

Skrevet

Ny uke, nye muligheter!

Så bra, HI! Det et virkelig å anbefale, vi synes de kursene er utrolig nyttige, og tror vi har lært mye der som har hjulpet oss gjennom mange krevende år! :) Lykke til videre og mange gode klemmer herfra! Anonymous poster hash: 738d5...b1e

Takk, håper jeg får plass :) Lykke til dere også!

Klem fra HI

Skrevet

Da har jeg meldt meg på kurs, og håper det vil være nyttig og at det faktisk er flere enn meg som kommer :P

HI

Skrevet

Da har jeg meldt meg på kurs, og håper det vil være nyttig og at det faktisk er flere enn meg som kommer :P

HI

På de kursene vi har vært på har det alltid vært stinn brakke, men det er klart det kanskje er enklere å bli med på sånt når man er to. Krysser fingrene for at du får en like god opplevelse som oss! :)

Skrevet

På de kursene vi har vært på har det alltid vært stinn brakke, men det er klart det kanskje er enklere å bli med på sånt når man er to. Krysser fingrene for at du får en like god opplevelse som oss! :)Anonymous poster hash: 738d5...b1e

Takk, håper det jeg også :) Trodde det var begrenset antall på slike kurs, men jeg fikk automatisk bekreftelse med en gang på at jeg er påmeldt....derfor jeg håper vi er flere :P

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...