Gå til innhold

Jeg vil ikke ha flyktninger hit.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om 20 år er etniske nordmenn sikkert i mindre tall .Utlendinger presser ut unge etter unge. Nordmenn får i gjennomsnitt 2 barn.Utlendinger får sånn ca 4 -5 unger.

Skremmende utvikling.Jeg ønsker ikke utlendinger velkommen.

Om 20-30 år så kanskje det er muslimsk styre.Det ender vel med at vi alle må gå i burka.Fordi flertallet bestemmer det.

Tenker dere noen gang over konsekvenser av hva som vil skje hvis det blir for mange mørke her?

Anonymous poster hash: 99214...01e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neivel. Og den braknyheten kunne du ikke formidle i en av de tjuesju andre trådene med tilsvarende grums?

Skrevet

Kanskje du burde studere litt mer statistikker, historie og populasjonsteori (av seriøs art så klart) før du begynner å spre slikt svada? Det eneste du oppnår nå er himing med øynene fra en hver person som har ørlite granne kompetanse innenfor feltet.

Anonymous poster hash: a937c...867
Skrevet

Du vet at vi trenger inn flere for å ta oss av alle eldre framover?

Og hva slags utlendinger ønsker du ikke i landet? Jeg er utlending og betalte inn nesten en million i skatt i 2014, skal jeg bare pakke koffertene mine også?

Anonymous poster hash: 52ad1...731
Skrevet

Hvordan skal Norge bli i fremtiden.Skremmende hvilken vei det går.Har ingen ting i mot utlendinger.Men alt med måte.Vi kan ikke være Europas sosial kontor.

Skrevet (endret)

Hvordan skal Norge bli i fremtiden.Skremmende hvilken vei det går.Har ingen ting i mot utlendinger.Men alt med måte.Vi kan ikke være Europas sosial kontor.

Det kan jo hende de har med seg noen spørsmålstegn, mellomrom og bisetninger? Det ville jo vært ypperlig.

Endret av sug lut
Skrevet

Da er det i det minste beroligende å vite at mange av de syriske flyktningene som kommer hit åpenbart har mer utdannelse enn deg, og slike mennesker trenger vi faktisk.

Anonymous poster hash: a937c...867

Skrevet

Jeg har en sønn på ungdomsskolen. Vi har et søskenpar her som kom som flyktninger uten sine foreldre for 3 pr siden. Begge foreldrene var drept, de har opplevd tortur, krig og nød - mistet sin familie. Kommet til Norge og bor hos flotte fosterforeldre som prøver å gi dem en barndom de ikke har fått, hjelpe dem med traumen de er utsatt for osv

Eldste i 9 klasse blir mobbet av elever, utsatt for ryktespredning og stygge trusler av jevngamle.

Ikke rart ungdom er slik når de har foreldre som HI med slike holdninger overfor mennesker som har opplevd nød

Anonymous poster hash: 68b1e...917

Skrevet

Jeg vil heller ikke det! Kvinner og barn er mere OK, en disse mennene! :( 

Anonymous poster hash: cbc86...8fd
Skrevet

Det kan jo hende de har med seg noen spørsmålstegn, mellomrom og bisetninger? Det ville jo vært ypperlig.

😅😅😅

Anonymous poster hash: b1b75...e79

Skrevet

Hva man 'vil' og 'har lyst til' er lite relevant i denne sammenhengen, det handler om å gjøre vår plikt.

Anonymous poster hash: b8f9c...f1c

Skrevet

Hva man 'vil' og 'har lyst til' er lite relevant i denne sammenhengen, det handler om å gjøre vår plikt.

Vår plikt til å ødelegge landet vårt da eller? Makan til naivitet!

Anonymous poster hash: 4b144...b3d

Skrevet

Landet vårt kommer ikke til å bli ødelagt!😊👍

Skrevet

Landet ødelegges av rasisme, dumskap og hat. Når det er oss selv det går ut over, løper folk til med roser for å gå i tog. Med det samme det rammer noen andre, løper de i motsatt retning - løper fra sitt ansvar.

Anonymous poster hash: 6fe55...0ee

Skrevet

Jada, jeg har hørt deg!

Men hvis du skal stå sånn å skrike, så synes jeg heller du kan gå på rommet ditt å gjøre det. Og når du er ferdig med å skrike så må du gjerne komme ut til oss andre å ha det gøy i stedet. Det er jo mye gøyere!

(Dette pleier jeg å si til sønnen min når han skriker opp om meningsløse ting som ikke gir god mening. Innså at du og han hadde noe til felles der, så det var verdt et forsøk)

Anonymous poster hash: 75107...f4d

Skrevet

Jeg vil ikke ha dumme, fordomsfulle, ignorante, egoistiske, kunnskapsløse og sneversynte mennesker her.

Det er det heller ingen som bryr seg om.

Skrevet

Nei, men da kan du jo bare la være å bo her da. Du hadde kanskje ikke tatt med deg barna til et tryggere sted om du stod i fare for å bli skutt eller få en bombe i hodet? 

Skrevet

Jeg vil ikke ha dumme, fordomsfulle, ignorante, egoistiske, kunnskapsløse og sneversynte mennesker her.

Nå har hi all rett til å være her da jeg går utfra har hun har norsk statsborgerskap, og det kan man ikke si om lykkejegere som kommer nå.

Anonymous poster hash: 1a49b...2bf

Skrevet

Jeg vil ikke at freia melkesjokolade skal koste over 30kr på bunnpris når jeg har pms :(

Skrevet

Jeg vil ikke ha deg her.

Men vi kan jo tydeligvis ikke få alt vi lyster. Muligens like greit.

Anonymous poster hash: 401bd...fd5
Skrevet

Så hvordan skal vi unngå tilstander som det er i Sverige?

Anonymous poster hash: 0a330...cb8
Skrevet

Så hvordan skal vi unngå tilstander som det er i Sverige?

Anonymous poster hash: 0a330...cb8

Hvilke tilstander tenker du på?

Anonymous poster hash: 6fe55...0ee

Skrevet

Nå har hi all rett til å være her da jeg går utfra har hun har norsk statsborgerskap, og det kan man ikke si om lykkejegere som kommer nå.

Anonymous poster hash: 1a49b...2bf

Lykkejegere? Det er mennesker som rømmer fra krig og elendighet! Tror du virkelig de synes det er så forbasket gøyt å rømme fra alt de har, sette livene til hele familien på spill mens de flykter i en overfylt liten båt, for å så gå gjennom Europa uten tilgang på lege, medisin, mat og skole til barna sine?

Tror du ikke at hvis de hadde fått velge selv så ville de blitt i landet sitt, bare det hadde vært fred der? Er du så forbanna trangsynt at du ikke klarer å se det?

Har du fulgt med på nyhetene i det siste? De fleste vil tilbake til Syria når(hvis) det blir fred igjen der. Voksne menn gråter av glede fordi de overlevde den farefulle ferden i båt fra Tyrkia til Hellas. Andre gråter fordi de mistet sine kjære i havet. Er du så evneveik at du ikke forstår at de flykter fordi de MÅ? For å redde livene sine og livene til barna sine. Hva søren hadde du gjort? Latt barna dine blitt kidnappet av IS og solgt som sexslaver, og du vet IS ikke bryr seg om datteren din er 4 år eller 12 år. Eller hadde du sittet i huset ditt og bare ventet på neste tønnebombe fra Assad, og bedt om at den ikke traff ditt hus?

Åpne opp øynene og se virkeligheten slik den er!

Anonymous poster hash: 62f94...f10

Skrevet

Hvordan kan dere være så trangsynte? Tenk litt fremover.

Du som skrev over her at de vil tilbake til Syria når det er fred.Det er bare tull.Hele familien får asyl i Norge.Da vil de bli i Norge.Tenk deg de velferdsordningene vi har her i Norge.Sånn er det ikke i Syria.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...