Gå til innhold

Dødt foster på ferie :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker hvorfor barna dine ikke er på skolen om de er så store? I tillegg lurer jeg på hvilket land du er i (om jeg hadde stolt på en billig ul) og at man ikke går på ul for moro skyld.

Jeg tenker ferien fikk en trist og tragisk slutt, at to store barn kommer til å merke dette og at dere må fortelle det kjapt. I uke 14 så har de vel ikke vist om graviditeten så lenge?

Du får ikke gjort noe fra eller til, dessverre, så jeg tror jeg hadde prøvd å hatt en ok ferie.

Anonymous poster hash: c4d2a...3a5

Stygt av deg å åpne et svar på denne måten. Hold deg til det hun spør om! Noen ganger lurer jeg på hva som er galt med folk!

Anonymous poster hash: 60c4e...b92

Kva er gale med detta ?

Kva rett har du og sette kva som er rett svar ?

Detta eg eit forum for alle og da må HI tåle kva andre gryter ut av seg. Det er ingen kjææææære mor her inne.

Anonymous poster hash: f7535...3ff

Orker ikke svare deg på dette jeg.. For det første så syns jeg det er dårlig gjort å trekke ut dette på noen andre sin tragiske og triste tråd....... Og for det andre så har jeg bedre ting å foreta meg.

Anonymous poster hash: 60c4e...b92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI, först av alt ville jeg ha gått til en annen klinik og fått en ny UL. Så kommer det vel an på hvor i verden du er? Ring forsikringsselskap og be om hjelp til å finne ett sykehus som er pålitelig! 

Lykke til. For en trist situasjon du er i!

Anonymous poster hash: 99258...bc8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...