Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #26 Skrevet 10. september 2015 Slik har vi det også etter 15 år:-) Anonymous poster hash: 5ff42...71c
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #27 Skrevet 10. september 2015 Så godt å se at vi er ganske normale! Jeg har ofte tenkt på det når jeg leser tråder her inne at det er da veldig trist hvis så få mennesker skal få oppleve et slikt forhold som vi har. Igjen, det er jo ikke alltid like bra, men for det meste er det godt, og jeg unner alle å ha det slik. Og nei, dette var ikke ment for å gni det inn på noen måte, men fordi jeg oppriktig begynte å lure på om jeg/vi er helt rare som faktisk har det fint sammen og har gjensidig respekt og omsorg for hverandre. HI Anonymous poster hash: 749f1...30e
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #28 Skrevet 10. september 2015 Det NORMALE er jo i utgpk å ha det godt i et forhold😉 Dere er helt normale, flotte mennesker som er bevisste og skjønner essensen av å leve i et forhold. Slik er vi også, og slik er mange av våre familiemedlemmer og venner. "Like barn leker best?" Anonymous poster hash: 92c6d...b40
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #29 Skrevet 10. september 2015 Vi har også et fantastisk forhold. Vært sammen siden vi var tenåringer. Anonymous poster hash: eda2b...dbc
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #30 Skrevet 10. september 2015 Helt normalt forhold i min omgangskrets. Men så er vi over 35 og alle vi kjenner har oppegående menn som prioriterer barna foran pcspilling! Tror ingen av de fedrene vi kjenner spiller pc/Xbox osv. Anonymous poster hash: 8230f...f5e Tror du ikke man er oppegående om man liker videospill? Anonymous poster hash: 7b779...10e
Anonym bruker Skrevet 10. september 2015 #31 Skrevet 10. september 2015 Har det som du, Hi, men jeg har vært sammen m et par andre tullinger før da det slett ikke var noen idyll. Anonymous poster hash: fb990...571
Ikkesåallerværst Skrevet 11. september 2015 #32 Skrevet 11. september 2015 Mange, inkludert meg selv, har hatt det utrygt i oppveksten og vil bære med seg denne utryggheten videre i voksne relasjoner. Det lager mye krøll. Leser ofte her inne at svaret er KOMMUNIKASJON (det svares ofte med store bokstaver, ja ). Og det er sant. Men når din største utfordring er at du ikke greier å sette ord på det du trenger, tror at partneren avviser deg uansett - selv om han ikke gjør det, eller slle mulige varianter som skaper kluss i kommunikasjonen, så blir det vanskelig. Vi hadde et ganske fint forhold før barna. Med barna har vi fått slitasjer på forholdet. Mannen min er ikke lengre like tålmodig og jeg har ikke ro til å skape den nærheten jeg trenger for å tro på at jeg er trygg. Jeg må si jeg misunner mange av mine venner den støtten de opplever i partneren, men jeg vet også at dette handler mest om meg selv og mine issues. Så jeg tror ikke jeg vil få det veldig mye bedre med en annen mann. Litt mye vrøvel her kanskje, men dette er noe jeg funderer en del på
Anonym bruker Skrevet 11. september 2015 #33 Skrevet 11. september 2015 Sånn har vi det også. "Bare" vært sammen i elleve år, men vi krangler aldri, sier ikke stygge ting til hverandre, er veldig gode venner og har veldig god kjemi, kan snakke om alt. Utfyller hverandre bra. Akkurat som med dere er det jo noen småting som irriterer. Jeg er litt irritert over at han er sta og lite fleksibel, han kan heller ikke komme deg avgårde på få minutter, tar en del tid. Han er litt irritert over at jeg er vimsete, dårlig til å planlegge og at jeg er litt rotete. Men krangler blir det ikke av det. Bare litt diskusjoner innimellom. Akkurat som med deg så vet jeg at han aldri ville vært utro. Har snakket en del om det også, han er bare totalt uinteressert. Han var en del ute på byen før han traff meg, og har hatt både en del tilfeldig sex og kortvarige kjæresteforhold. Han var lei av det, det ga han ingenting sa han. Han er veldig trofast og lojal, veldig familiemann. Han er totalt uinteressert i andre damer etter at vi ble sammen, han har bestemt seg for å satse på oss. Alle i familien hans, foreldre onkler og tanter er på samme måte. Ingen skilsmisser, bare lykkelige ekteskap. Som med oss går de fortsatt hånd i hånd og sender hverandre forelskede blikk. Det er så koselig. Synes det er ordentlig trist at mange ikke har det sånn. At det er så mye utroskap og skilsmisser rundt omkring. Føler meg så heldig som har funnet mannen i mitt liv. Akkurat nå sitter jeg og ser på at han pludrer og prater med babyen vår. Jeg er like forelska i han etter elleve år. Vi er heldige HI. Får bare håpe flere her inne få oppleve det samme som oss <3 Anonymous poster hash: b9e72...655
the amazing spidermamma Skrevet 11. september 2015 #34 Skrevet 11. september 2015 Synes det er koselig å høre at noen har det så bra i forholdet, jeg. Det er jo ofte de dårlige og vanskelige forholdene man hører mest om (i hvertfall her). Hva som er statistisk mest normalt, vet jeg ikke. Men det er jo i hvertfall sånn et forhold burde være. Jeg er også heldig med forholdet mitt. Men det tok lang tid å finne den rette. Får håpe man lærer noe av de dårlige erfaringene også, man skjønner i hvertfall at det ikke er en selvfølge å ha det så bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå