Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #26 Skrevet 9. september 2015 Jeg er enig med deg. Du kjenner barnet ditt best og vet hva som er det beste for din familie. Synes det er helt utrolig at folk mener at dere skulle blitt igjen. Tilfredsstille svigermor ved å pine en trøtt og sliten unge på 2 år? Ikke greit. Anonymous poster hash: b4dc0...a27
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #27 Skrevet 9. september 2015 Istedenfor å overse, ville jeg sagt "Dette er den vanlige leggetiden hans" og hvis hun da fortsetter "Han blir veldig grinete i morgen hvis han ikke får nok søvn" og hvis hun fremdeles ikke tier, ville jeg sagt noe slik som at "søvn er veldig viktig for at hjernen skal utvikle seg normalt. Han MÅ få nok søvn og dette er leggetiden hans". Hvis hun fortsatte etter det, ville jeg oversett og fortsatt med det jeg gjorde. Men å si at "vi bestemmer" er ikke noe godt argument. Forklar det heller med ting hun ikke kan argumentere mot, f eks at dette er alltid leggetiden hans, han trenger en viss mengde søvn, det er viktig for utviklingen, osv. Men jeg tror også jeg ville forlatt rommet og tatt med barnet inn på soverommet og kledd av og på der, bare for å slippe å måtte forklare det. "Vi bestemmer" er faktisk det eneste hun ikke kan argumentere i mot!! Å måtte drive å forklare og argumentere for å få forlate et sted med barnet mitt er totalt uaktuelt! Har jeg sagt vi skal gå, så går vi! Hvorfor, nei, det er ingens bisniss! Anonymous poster hash: dc93d...cbd
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #28 Skrevet 9. september 2015 Siden det er flere som ikke forstår at svigermor kan være irriterende. Her er et nytt eksempel på et av hennes utsagn: "jeg har jo alltid ønsket at (min mann) skulle finne ei jente i (byen der hun bor) det er jo så mange søte jenter der. Hun har også stadig meninger om påkledning til sønnen vår. Før vi giftet oss skulle hun ha oss til og ha bryllupet i samme kirke hun giftet seg i, og som er nærmeste kirken i hennes by. Ble fornærmet når ikke det ble slik. Hun fikk likevel sitt andre bryllup, da hun tok over hele bryllupsfesten. Bestemte hvordan alt skulle være pyntet, hvordan alle skulle sitte. Hva vi skulle spise... Det er så mye mer...Anonymous poster hash: 2300c...eb7 Man blir behandlet som man lar seg behandle..... Anonymous poster hash: dc93d...cbd
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #29 Skrevet 9. september 2015 Jeg synes du er for rigid. Om ingen koste seg kunne dere vel vært litt lenger. Vi har og en slik familie som dere er. Uansett hva som skjer MÅ de hjel til kl sju. Spiller ingen rolle om det er julaften, bursdag eller begravelse. For et trist og innholdsløst liv... Anonymous poster hash: 8a404...99c Det spiller jo ingen rolle hva du eller svigermoren synes, det er hele poenget. Dette er helt opp til dem selv. Anonymous poster hash: 6289e...4cb
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #30 Skrevet 9. september 2015 Du lager et problem ut av en filleting..Dette var bare et lite eksempel da. Ja, dette var én ting. Synes det er respektløst og snakke sånn til sin sønn. Nekter og tro at noen orker og høre på sånt bestandig uten og bli litt smågal.. Anonymous poster hash: 2300c...eb7 Hadde det vært så farlig å være litt til ? Er det virkelig så ille at hun ville være sammen med barnebarnet sitt? Dere virket vrange! Jaja.. Noen skal jo bli til svigermonstre. Snart ferdig utlært du skjønner jeg. Ikke ta hensyn til et slitent barn, gamla kommer først! Anonymous poster hash: 2b486...4dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå