Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #26 Skrevet 9. september 2015 Ser du er aktiv og trener så da tenker jeg du spiser ganske greit. Synes ikke det var veldig usunt. Jeg spiser mye mer enn deg, men mye mer av det grønne da. Jeg løper 1/1,5 mil 3 ganger i uka. Er 171 og veier 63. Spiser jeg mindre mister jeg muskler. Anonymous poster hash: 69dfb...b96
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #27 Skrevet 9. september 2015 Skjønner ikke dere som sier at HI spiser mye. Både peanøttsmør og majones er sunt fett så det hadde jeg fortsatt med, men hadde byttet ut salami med for eksempel skinke. Og begrenset syltetøy til et par dager i uka pga sukkerinnholdet. Ellers hadde jeg fortsatt akkurat som du gjør HI. Med mindre du vil ned i vekt, da blir du nok nødt til å se hvor du kan kutte i kalorier. Anonymous poster hash: 3e311...630 Majones er ikke så sunt altså. Det er et blandingsprodukt. Det inneholder eddik og det er ikke så bra. Spesiet hvis du har reumatiske lidelser. Jeg har få ting jeg ikke spiser men majonesprodukter unngår jeg. Anonymous poster hash: 69dfb...b96
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #28 Skrevet 9. september 2015 Skjønner ikke dere som sier at HI spiser mye. Både peanøttsmør og majones er sunt fett så det hadde jeg fortsatt med, men hadde byttet ut salami med for eksempel skinke. Og begrenset syltetøy til et par dager i uka pga sukkerinnholdet. Ellers hadde jeg fortsatt akkurat som du gjør HI. Med mindre du vil ned i vekt, da blir du nok nødt til å se hvor du kan kutte i kalorier. Anonymous poster hash: 3e311...630 Ikke når hun hiver innpå med karbohydrater. Anonymous poster hash: fc468...d0f Man MÅ ha karbohydrater når man trener så mye som HI. Det er kjempe viktig. Hun spiser også de riktige karbohydratene. Langsomme. Skremmende at folk gir råd når de ikke har peiling på kosthold. Anonymous poster hash: 69dfb...b96
MammantilNurket Skrevet 9. september 2015 #29 Skrevet 9. september 2015 Skjønner ikke dere som sier at HI spiser mye. Både peanøttsmør og majones er sunt fett så det hadde jeg fortsatt med, men hadde byttet ut salami med for eksempel skinke. Og begrenset syltetøy til et par dager i uka pga sukkerinnholdet. Ellers hadde jeg fortsatt akkurat som du gjør HI. Med mindre du vil ned i vekt, da blir du nok nødt til å se hvor du kan kutte i kalorier. Anonymous poster hash: 3e311...630 Ikke når hun hiver innpå med karbohydrater. Anonymous poster hash: fc468...d0f Man MÅ ha karbohydrater når man trener så mye som HI. Det er kjempe viktig. Hun spiser også de riktige karbohydratene. Langsomme. Skremmende at folk gir råd når de ikke har peiling på kosthold. Anonymous poster hash: 69dfb...b96 Hun sa ingenting om aktivitetsnivå, høyde eller vekt i hovedinnlegget.De fleste tråder som opprettes rundt temaet kosthold dreier seg omvektnedgang. Da er det ikke rart at folk svarer som de gjør.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #30 Skrevet 9. september 2015 Skjønner ikke dere som sier at HI spiser mye. Både peanøttsmør og majones er sunt fett så det hadde jeg fortsatt med, men hadde byttet ut salami med for eksempel skinke. Og begrenset syltetøy til et par dager i uka pga sukkerinnholdet. Ellers hadde jeg fortsatt akkurat som du gjør HI. Med mindre du vil ned i vekt, da blir du nok nødt til å se hvor du kan kutte i kalorier. Anonymous poster hash: 3e311...630 Ikke når hun hiver innpå med karbohydrater. Anonymous poster hash: fc468...d0f Man MÅ ha karbohydrater når man trener så mye som HI. Det er kjempe viktig. Hun spiser også de riktige karbohydratene. Langsomme. Skremmende at folk gir råd når de ikke har peiling på kosthold. Anonymous poster hash: 69dfb...b96 Hun sa ingenting om aktivitetsnivå, høyde eller vekt i hovedinnlegget.De fleste tråder som opprettes rundt temaet kosthold dreier seg omvektnedgang. Da er det ikke rart at folk svarer som de gjør. Nå er ikke lavkarbo en diett som anbefales av helsenorge da. Og hun spiser jo riktige karbohydrater så det blir tullete å si at hun spiser for mye karbohydrater. Anonymous poster hash: 69dfb...b96
Pobie Skrevet 9. september 2015 #31 Skrevet 9. september 2015 Skulle gjerne spist kesam eller Joghurt med bær, men har laktoseintoleranse så det går ikke og kvelden spiser jeg fordi jeg trener mellom 20-21, og er da veldig sulten. Hopper jeg over denne er jeg dobbelt så sulten dagen etter. Og spiser go og mager salami, er vel ikke fryktelig mye verre en skinke det?? Men takk for tilbakemeldinger. Er et utpreget rutinemenneske så spiser veldig etter rutiner og vaner og ikke alltid sultfølelse... Anonymous poster hash: 5a0a8...310 Etter trening burde du spise noe som hjelper kroppen å bygge seg opp igjen. Det du spiser er fullt av karbohydrater og ikke spesielt sunt. Lag deg heller en sunn smoothie, eller en proteindrikk (proteinpulver), eller spis noe som har høyt proteininnhold, f eks smaksatt tunfisk på grovbrød, kokt egg på skive, eggerøre, el.l. Egg på skive inneholder like mye karbohydrater det vel... Anonymous poster hash: 5a0a8...310 Proteiner burde inntas med litt karbohydrater, så det er helt greit. Hvis man erstatter noe av karbohydratene med protein, eller man inntar mer protein generelt, vil proteininntaket utgjøre en høyere prosentdel av kostholdet, noe som er viktig for å bygge muskler og gå ned i vekt. Salami og majones er rent fett, og i tillegg behandlet kjøtt, og dermed usunt. Erstatt dette med proteiner i form av egg eller fisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå