Gå til innhold

Flyktninger avslår asyl i danmark???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dessuten, INGEN jeg kjenner har diskutert flyktningene. Ikke høyt utdannet familie(stor) og ikke engang på jobb. Og jobber med høyt utdannede mennesker innen helse. Så det fokuset som er i avisa er ikke noe noen gidder å diskutere, fordi man vet det ikke er de som trenger hjelp som kommer!

Anonymous poster hash: 37a92...27a

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Og?

At politiet ikke vil svare, endrer ikke på Berlingskes plikt til å informere.

For ikke å snakke om denne: http://mobil.fyens.dk/modules/mobile/article?articleid=2781743

Når Danmarks "integrasjonsminister" Inger Støjberg får seg til å si at dansker ikke har lov til å hjelpe flyktninger, ikke engang samle dem opp i privatbiler og kjøre dem videre til Sverige ... da er vi 70 år tilbake i tid! Man kan jo bare være lettet over at politiet selv ikke grep inn da de så det, selv om det altså er forbudt å hjelpe mennesker i nød der.

Gjest Antarctica
Skrevet

Dessuten, INGEN jeg kjenner har diskutert flyktningene. Ikke høyt utdannet familie(stor) og ikke engang på jobb. Og jobber med høyt utdannede mennesker innen helse. Så det fokuset som er i avisa er ikke noe noen gidder å diskutere, fordi man vet det ikke er de som trenger hjelp som kommer!

Øh?

Hva betyr dette innlegget? At dere velger å ikke lese aviser eller diskutere det som står der, fordi dere vet best fra før...?

Skrevet

Bare ikke bry deg Pashla, nytter ikke å omvende disse FrPerne. Heldigvis er flertallet av det norske folk for å hjelpe folk i nød. Det er ikke uten god grunn forlater ALT som er kjent og kjært og legger ut på livsfarlige reiser hvor sjansen er stor for å ikke komme fram.

Skrevet

???

Anonymous poster hash: e3681...db9

Skrevet

Flertallet kommer da til å angre bittert 👿når vi sitter der med problemmenn! Og noen få søte uskyldige barn...

Anonymous poster hash: e88a2...8cd

Skrevet

Da tror jeg du bør se på muligheten for at det anses som bortkastet å diskutere med deg, for på min arbeidsplass og i min familie og vennegjeng er dette noe som er oppe daglig. Både hos høyt utdannede og alle andre 😝

Skrevet

Da tror jeg du bør se på muligheten for at det anses som bortkastet å diskutere med deg, for på min arbeidsplass og i min familie og vennegjeng er dette noe som er oppe daglig. Både hos høyt utdannede og alle andre 😝

Akkurat som om JEG er i senter på arbeidsplassen min😂😂😂😂😂

Skrevet

Blir det aldri mulighet for disse menneskene å reise hjem igjen?

Anonymous poster hash: 474dd...047

Skrevet

Enda et bevis på å at de ikke er i en slik nød de påstår. Er man flyktning og frykter for livet sitt så tar man imot den første muligheten man får. Men neida, alt er så fordømt planlagt og beregnet, og nøden er ikke akkurat fremtredende på de som kommer.

Anonymous poster hash: bb312...f49

Altså... Si du var på flukt, men måtte reise fra barna dine som fortsatt er i Syria. Selvsagt, selvsagt, selvsagt (!!) ville du da prøvd å velge et land hvor du kunne leve forholdsvis greit og det kunne være en mulighet for å redde ut den gjenværende delen av familien din også. Du hadde ikke heller ønsket å bo i et land som fra første øyeblikk behandlet deg fælt.

Anonymous poster hash: 4fdab...f3c

Jeg må le av så hjernevasket mennesker som du og mange er. De er greit å være blåøyd, men å svelge alt helt rått uten å ha noen som helst kritisk sans er bare latterlig. Å tro at alle de unge guttene/menn som kommer har kone og barn er rimelig naivt, det er mange beregnende mennesker som kommer som kun har seg selv i tankene. Gi meg 1000 barnefamilier og de blir tatt imot med åpne armer, men en gjeng unge menn som historisk sett er en gruppe det med stor sannsynlighet medfører problemer med er bare naivt.

Anonymous poster hash: 27e25...00a

Skrevet

Hvordan folk er det du kjenner egentlig? Kun folk med nesa høyt i sky og "meg meg meg?

Jeg kjenner nemlig INGEN som ikke snakker om det eller nevner det. Men nå er min omgangskrets ganske normal da 😉

Skrevet

Veldig sjokkerende men jeg har en helt normal omgangskrets ;)

Skrevet

Glemte å legge til at ingen er trygda, for regner med det kunne blitt brukt mot meg ;)

Høy moral på alle.

Skrevet

Øh?

Hva betyr dette innlegget? At dere velger å ikke lese aviser eller diskutere det som står der, fordi dere vet best fra før...?

Hvis du hadde fulgt med på kommentarene i norske nettaviser ser du at FLERTALLET i Norge overhodet ikke tror på at dette er reelle flyktninger men imigranter. Men men ;)

Skrevet

Så vidt jeg har lest så ønsker de å dra til sverige fordi de har familie der. Og sikkert info om forholdene i sverige men også hjelp til å omstille seg.

Anonymous poster hash: c56ed...3fd

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Danmark har en strengere asylpolitikk. Det er blant annet ekstrem høy terskel for familiegjenforening i Danmark. Jeg leste et sted at det nesten er umulig å få permanent opphold i Danmark.

Det finnes barn, men det er mest menn av en eller annen grunn. Jeg finner det merkelig at de forlater sine barn og kvinner mens kulene hagler over hodet på dem. Det hadde ikke min mann gjort iallefall!

Anonymous poster hash: b333b...936

Din mann hadde ikke risikert sitt eget liv for å redde familien sin fra nød og elendighet og ikke usannsynlig, den sikre død? Det hadde mannen min gjort!

Skrevet

Danmark har en strengere asylpolitikk. Det er blant annet ekstrem høy terskel for familiegjenforening i Danmark. Jeg leste et sted at det nesten er umulig å få permanent opphold i Danmark.

Det finnes barn, men det er mest menn av en eller annen grunn. Jeg finner det merkelig at de forlater sine barn og kvinner mens kulene hagler over hodet på dem. Det hadde ikke min mann gjort iallefall!

Din mann hadde ikke risikert sitt eget liv for å redde familien sin fra nød og elendighet og ikke usannsynlig, den sikre død? Det hadde mannen min gjort!

Man er vel forskjellig da. 

Skrevet

Enda et bevis på å at de ikke er i en slik nød de påstår. Er man flyktning og frykter for livet sitt så tar man imot den første muligheten man får. Men neida, alt er så fordømt planlagt og beregnet, og nøden er ikke akkurat fremtredende på de som kommer.

Hvis du følger med i bl a danske aviser så vil du se hva dansk politi uttaler. De opplever at folk er livredde...

Ikke ødelegg en god diskusjon med fakta!

Skrevet

Altså... Si du var på flukt, men måtte reise fra barna dine som fortsatt er i Syria. Selvsagt, selvsagt, selvsagt (!!) ville du da prøvd å velge et land hvor du kunne leve forholdsvis greit og det kunne være en mulighet for å redde ut den gjenværende delen av familien din også. Du hadde ikke heller ønsket å bo i et land som fra første øyeblikk behandlet deg fælt.

Men da er du faktisk ikke reell flyktning! Da er de ikke livredde. De skal bare dit de får det best. Ja lille Norge er godt å bo i, men vi kan ikke ta imot 500 000!!! Hallo???

De er ikke livredde? Fordi de selv ikke er i livsfare? Hva med familien deres? Ville ikke du vært livredd hvis din ektefelle og barn var igjen i et land hvor de mest sannsynlig ender opp med å bli torturert, voldtatt og drept?

Skrevet

Man er vel forskjellig da.

Ja, takk og pris!
Skrevet

Glemte å legge til at ingen er trygda, for regner med det kunne blitt brukt mot meg ;)

Høy moral på alle.

Høy moral? Så en som er trygdet har lav moral uansett grunn?

Anonymous poster hash: 474dd...047

Skrevet

Ingen, absolutt ingen foreldre reiser fra barna i et krigsområde. Her er det for mye som skurrer til at jeg svelger det.

Hadde noen av dere reist fra barna (og mannen) deres og latt dem klare seg selv i krigen? Tror ikke det om dere har normale instinkter

Anonymous poster hash: 16cc0...430

Gjest Antarctica
Skrevet

Øh?

Hvis du hadde fulgt med på kommentarene i norske nettaviser ser du at FLERTALLET i Norge overhodet ikke tror på at dette er reelle flyktninger men imigranter. Men men ;)

Nei, ikke flertallet i NORGE, men flertallet av dem som skriver i kommentarfeltene mener kanskje dette. Heldigvis leser jeg heller selve artikkelen enn kommentarfeltet. Jeg makter ikke kommentarfelt. Ille nok å lese holdningene på DiB...

Skrevet

Hvor kommer denne grenseløse naiviteten og dumskapen fra hos ellers velutdannede mennesker? Hvordan er det MULIG å være så korttenkt og perspektivløs??? For hver de "redder" til tyskland, kommer fire nye til Europa og forlanger velferd. Hvordan skal man "vinne" det? Hvordan skal det "løse" noe som helst?

Hvorfor TENKER man ikke? 20 millioner vil ha trygghet og gratis penger. Man skaper et ENDELØST marked for kriminelle menneskesmuglere? Hvor mange døde barn ønsker man egentlig å finne med denne idiotpoltiikken? Finnes det ikke voksne folk igjen i Europa??

Dette er innvandringsekstremisme. Det er godhetens ondskap, som ikke gjør annet enn å skape større og større problemer, og skape høyrekstrem motekstremisme. For ekstremistisk poltiikk skaper ALLTID motreaksjon.

Derfor kan ethvert tenkende menneske se at disse "flykningene" er kanskje omgitt av velferd og omsorg nå. Men om noen år er de omgitt av fattigdom og høyreekstremisme, mens de selv har blitt islam-ekstremister.

Innvandrings-ekstremistene tenker ikke. De er som 5.klassinger med uendelig budsjett av andres penger, og tenker bare på egen prektighet i øyeblikket. Som vi ser.

Utdrag fra kommentar fra VG-kommentar om Tysklandskrisen. (For det er gnisninger allerede)

Dette er fremtidens Norge med dere naive..

Skrevet

Men om noen år er de omgitt av fattigdom og høyreekstremisme, mens de selv har blitt islam-ekstremister.Anonymous poster hash: 37a92...27a

Hvis de er omgitt av høyreekstremisme om noen år, kan du jo ta på din kappe at det ble sånn. For du er ikke akkurat med på å forme andre politiske alternativer.

Anonymous poster hash: 0e7a3...d43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...