Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #1 Skrevet 7. september 2015 Altså de avslår og går til fots gjennom danmark og roper malmø malmø... Burde de ikke være kjempeglade for å ha overlevd ferden og får bli i et sikkert land? Skal man i tilleg la dem håndplukke land å bo i? Anonymous poster hash: e88a2...8cd
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #2 Skrevet 7. september 2015 Får dei bli i Danmark då? Sender ikkje Dk dei tilbake til første europeiske land dei kom til, og då er dei like langt? Sverige og Tyskland har sagt dei skal ta i mot mange, 75000 og 800000, så,dei tenkjer vel at det er tryggare. Anonymous poster hash: 65b7d...081
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #3 Skrevet 7. september 2015 Og hvor var alle barna? Kvinnene? Anonymous poster hash: b03d3...bac
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #4 Skrevet 7. september 2015 Og hvor var alle barna? Kvinnene? Anonymous poster hash: b03d3...bac De har aldri vært der, kun noen få eksempler som mediene har sørget for å fokusere på Anonymous poster hash: 16cc0...430
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #5 Skrevet 7. september 2015 Fordi Danmark er mye strengere. Anonymous poster hash: 474dd...047
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #6 Skrevet 7. september 2015 Fordi de mener Danmark ikke vil ta i mot dem, og at de vil være sikker på å få familiegjenforening Anonymous poster hash: e69fa...241
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #7 Skrevet 7. september 2015 De har fått asyl i Danmark ja men avslått...sånt skjønner jeg ikke. Og oppi disse triste skjebnene er det litt ødeleggende for saken dette skjer. Nesten alle er menn og noen sier nei takk til asyl. Realiteten er ikke slik aviser og media la det frem. Det er i flyktningerleirene vi må hjelpe! Anonymous poster hash: e88a2...8cd
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #8 Skrevet 7. september 2015 Danmark har en strengere asylpolitikk. Det er blant annet ekstrem høy terskel for familiegjenforening i Danmark. Jeg leste et sted at det nesten er umulig å få permanent opphold i Danmark. Det finnes barn, men det er mest menn av en eller annen grunn. Jeg finner det merkelig at de forlater sine barn og kvinner mens kulene hagler over hodet på dem. Det hadde ikke min mann gjort iallefall! Anonymous poster hash: b333b...936
Gjest Antarctica Skrevet 7. september 2015 #9 Skrevet 7. september 2015 https://www.washingtonpost.com/news/worldviews/wp/2015/09/07/denmark-places-an-advertisement-in-lebanese-newspapers-dear-refugees-dont-come-here/
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #10 Skrevet 7. september 2015 Danmark har en strengere asylpolitikk. Det er blant annet ekstrem høy terskel for familiegjenforening i Danmark. Jeg leste et sted at det nesten er umulig å få permanent opphold i Danmark. Det finnes barn, men det er mest menn av en eller annen grunn. Jeg finner det merkelig at de forlater sine barn og kvinner mens kulene hagler over hodet på dem. Det hadde ikke min mann gjort iallefall! Anonymous poster hash: b333b...936 hva din mann hadde gjort, vet du ikke før dere hadde stått i situasjonen! Anonymous poster hash: f918c...2ae
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #11 Skrevet 7. september 2015 Danmark har en strengere asylpolitikk. Det er blant annet ekstrem høy terskel for familiegjenforening i Danmark. Jeg leste et sted at det nesten er umulig å få permanent opphold i Danmark. Det finnes barn, men det er mest menn av en eller annen grunn. Jeg finner det merkelig at de forlater sine barn og kvinner mens kulene hagler over hodet på dem. Det hadde ikke min mann gjort iallefall! Anonymous poster hash: b333b...936 Din mann har vært i en slik umenneskelig situasjon? Godt han kom seg til Norge da denne helten din. Anonymous poster hash: 8f653...fd0
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #12 Skrevet 7. september 2015 Jeg hadde vel gjort det samme om jeg var i deres situasjon. Å få asyl i Danmark innebærer lav sannsynlighet for familiegjenforening og varig opphold. Så får vi da se hvor mange syrere det er i Norge etter Syria blir sett på som et trygt land å bo i. Selv om man vil ta imot flyktninger, så må man kunne være littegrann kritiske? Jeg tenker at syrere kan være en ressurs for landet og ønsker dem velkommen. Men at de ikke tenker kynisk og "går for gull" er kun naivt! Anonymous poster hash: f2733...e6a
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #13 Skrevet 8. september 2015 Det er vel storsett bare menn som kommer og tar vi inn 8000 menn skal de vel etter hvert ha med hele familiene sine hit på 4-10 stk hver. Det burde ikke være noe familiegjenforening i denne situasjonen. Anonymous poster hash: 10de5...04b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #14 Skrevet 8. september 2015 Enda et bevis på å at de ikke er i en slik nød de påstår. Er man flyktning og frykter for livet sitt så tar man imot den første muligheten man får. Men neida, alt er så fordømt planlagt og beregnet, og nøden er ikke akkurat fremtredende på de som kommer. Anonymous poster hash: bb312...f49
Gjest Antarctica Skrevet 8. september 2015 #15 Skrevet 8. september 2015 Enda et bevis på å at de ikke er i en slik nød de påstår. Er man flyktning og frykter for livet sitt så tar man imot den første muligheten man får. Men neida, alt er så fordømt planlagt og beregnet, og nøden er ikke akkurat fremtredende på de som kommer. Anonymous poster hash: bb312...f49 Hvis du følger med i bl a danske aviser så vil du se hva dansk politi uttaler. De opplever at folk er livredde...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #16 Skrevet 8. september 2015 Og hvor var alle barna? Kvinnene?Anonymous poster hash: b03d3...bac Ja, jeg og lurer på hvor de drøssevis av familiene som med store barneøyne kikker på oss fra hvert eneste avisoppslag og som hele facebook samler inn bleier, barneklær, grøt osv osv. Oi, var mesteparten av dem igjen i Syria og vi skal ta imot 8000 krigsskada muslimske ( =kvinnefiendlige) menn? Wow,hvaaaaa, hvem hadde trodd det? Og om de hadde vært ekte flyktninger burde de grått av glede og tatt imot hjelpen de fikk, ikke rømme fra senteret og tro de kan håndplukke land. Anonymous poster hash: fb915...b43
Gjest Antarctica Skrevet 8. september 2015 #17 Skrevet 8. september 2015 (endret) Og hvor var alle barna? Kvinnene?Anonymous poster hash: b03d3...bac Ja, jeg og lurer på hvor de drøssevis av familiene som med store barneøyne kikker på oss fra hvert eneste avisoppslag og som hele facebook samler inn bleier, barneklær, grøt osv osv. Oi, var mesteparten av dem igjen i Syria og vi skal ta imot 8000 krigsskada muslimske ( =kvinnefiendlige) menn? Wow,hvaaaaa, hvem hadde trodd det? Og om de hadde vært ekte flyktninger burde de grått av glede og tatt imot hjelpen de fikk, ikke rømme fra senteret og tro de kan håndplukke land. Anonymous poster hash: fb915...b43 Tror du må begynne å aktivt søke info. Handler ikke om å håndplukke land. At du setter likhetstegn mellom krigsskadet og kvinnefiendtlig er nesten enda mer sjokkerende enn at du er så dårlig informert. http://m.bt.dk/danmark/syrisk-flygtning-vi-havde-hoert-at-ungarn-var-det-vaerste-men-dansk-politi-var-vae Endret 8. september 2015 av Pashla&pashlingene
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #18 Skrevet 8. september 2015 Og hvor var alle barna? Kvinnene?Anonymous poster hash: b03d3...bac Ja, jeg og lurer på hvor de drøssevis av familiene som med store barneøyne kikker på oss fra hvert eneste avisoppslag og som hele facebook samler inn bleier, barneklær, grøt osv osv. Oi, var mesteparten av dem igjen i Syria og vi skal ta imot 8000 krigsskada muslimske ( =kvinnefiendlige) menn? Wow,hvaaaaa, hvem hadde trodd det? Og om de hadde vært ekte flyktninger burde de grått av glede og tatt imot hjelpen de fikk, ikke rømme fra senteret og tro de kan håndplukke land. Anonymous poster hash: fb915...b43 Tror du må begynne å aktivt søke info. Handler ikke om å håndplukke land. At du setter likhetstegn mellom krigsskadet og kvinnefiendtlig er nesten enda mer sjokkerende enn at du er så dårlig informert. http://m.bt.dk/danmark/syrisk-flygtning-vi-havde-hoert-at-ungarn-var-det-vaerste-men-dansk-politi-var-vae Du bør slutte å svelge det IMIGRANTER sier. Være litt realistisk. Du er jammen hjernevasket. Anonymous poster hash: 37a92...27a
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #19 Skrevet 8. september 2015 Og hvor var alle barna? Kvinnene?Anonymous poster hash: b03d3...bac Ja, jeg og lurer på hvor de drøssevis av familiene som med store barneøyne kikker på oss fra hvert eneste avisoppslag og som hele facebook samler inn bleier, barneklær, grøt osv osv. Oi, var mesteparten av dem igjen i Syria og vi skal ta imot 8000 krigsskada muslimske ( =kvinnefiendlige) menn? Wow,hvaaaaa, hvem hadde trodd det? Og om de hadde vært ekte flyktninger burde de grått av glede og tatt imot hjelpen de fikk, ikke rømme fra senteret og tro de kan håndplukke land. Anonymous poster hash: fb915...b43 Tror du må begynne å aktivt søke info. Handler ikke om å håndplukke land. At du setter likhetstegn mellom krigsskadet og kvinnefiendtlig er nesten enda mer sjokkerende enn at du er så dårlig informert. http://m.bt.dk/danmark/syrisk-flygtning-vi-havde-hoert-at-ungarn-var-det-vaerste-men-dansk-politi-var-vae Nå må du tenke litt Pasla! Hvor er kildekritikken din, den du roper så høyt om? Politiet har ikke ytret seg om saken, her hører vi kun en sine av saken. Anonymous poster hash: f2733...e6a
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #20 Skrevet 8. september 2015 Enda et bevis på å at de ikke er i en slik nød de påstår. Er man flyktning og frykter for livet sitt så tar man imot den første muligheten man får. Men neida, alt er så fordømt planlagt og beregnet, og nøden er ikke akkurat fremtredende på de som kommer. Anonymous poster hash: bb312...f49 Altså... Si du var på flukt, men måtte reise fra barna dine som fortsatt er i Syria. Selvsagt, selvsagt, selvsagt (!!) ville du da prøvd å velge et land hvor du kunne leve forholdsvis greit og det kunne være en mulighet for å redde ut den gjenværende delen av familien din også. Du hadde ikke heller ønsket å bo i et land som fra første øyeblikk behandlet deg fælt. Anonymous poster hash: 4fdab...f3c
Gjest Antarctica Skrevet 8. september 2015 #21 Skrevet 8. september 2015 Og hvor var alle barna? Kvinnene?Anonymous poster hash: b03d3...bac Ja, jeg og lurer på hvor de drøssevis av familiene som med store barneøyne kikker på oss fra hvert eneste avisoppslag og som hele facebook samler inn bleier, barneklær, grøt osv osv. Oi, var mesteparten av dem igjen i Syria og vi skal ta imot 8000 krigsskada muslimske ( =kvinnefiendlige) menn? Wow,hvaaaaa, hvem hadde trodd det? Og om de hadde vært ekte flyktninger burde de grått av glede og tatt imot hjelpen de fikk, ikke rømme fra senteret og tro de kan håndplukke land. Anonymous poster hash: fb915...b43 Tror du må begynne å aktivt søke info. Handler ikke om å håndplukke land. At du setter likhetstegn mellom krigsskadet og kvinnefiendtlig er nesten enda mer sjokkerende enn at du er så dårlig informert. http://m.bt.dk/danmark/syrisk-flygtning-vi-havde-hoert-at-ungarn-var-det-vaerste-men-dansk-politi-var-vae Nå må du tenke litt Pasla! Hvor er kildekritikken din, den du roper så høyt om? Politiet har ikke ytret seg om saken, her hører vi kun en sine av saken. Anonymous poster hash: f2733...e6a Eeeeh.... Regner med at de fleste vet at Berlingske tidende er en anerkjent avis? Skal jeg finne fram hver eneste link, eller går det an å forestille seg at de som uttaler seg om danske forhold leser danske aviser uten at noen peker på hvilken artikkel de kan gå videre med....? Slå opp på bt.dk, så får du rikelig med artikler der også politiet uttaler seg. Eller sjekk Information, Politiken, EkstraBladet ... Men neida - det holder visst med et rykte fra anonyme troll på klikk.no?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #22 Skrevet 8. september 2015 Og hvor var alle barna? Kvinnene?Anonymous poster hash: b03d3...bac Ja, jeg og lurer på hvor de drøssevis av familiene som med store barneøyne kikker på oss fra hvert eneste avisoppslag og som hele facebook samler inn bleier, barneklær, grøt osv osv. Oi, var mesteparten av dem igjen i Syria og vi skal ta imot 8000 krigsskada muslimske ( =kvinnefiendlige) menn? Wow,hvaaaaa, hvem hadde trodd det? Og om de hadde vært ekte flyktninger burde de grått av glede og tatt imot hjelpen de fikk, ikke rømme fra senteret og tro de kan håndplukke land. Anonymous poster hash: fb915...b43 Tror du må begynne å aktivt søke info. Handler ikke om å håndplukke land. At du setter likhetstegn mellom krigsskadet og kvinnefiendtlig er nesten enda mer sjokkerende enn at du er så dårlig informert. http://m.bt.dk/danmark/syrisk-flygtning-vi-havde-hoert-at-ungarn-var-det-vaerste-men-dansk-politi-var-vae Nå må du tenke litt Pasla! Hvor er kildekritikken din, den du roper så høyt om? Politiet har ikke ytret seg om saken, her hører vi kun en sine av saken. Anonymous poster hash: f2733...e6a Eeeeh.... Regner med at de fleste vet at Berlingske tidende er en anerkjent avis? Skal jeg finne fram hver eneste link, eller går det an å forestille seg at de som uttaler seg om danske forhold leser danske aviser uten at noen peker på hvilken artikkel de kan gå videre med....? Slå opp på bt.dk, så får du rikelig med artikler der også politiet uttaler seg. Eller sjekk Information, Politiken, EkstraBladet ... Men neida - det holder visst med et rykte fra anonyme troll på klikk.no? Joda, ikke noe galt med avisa. Men POLITIET har ikke kommet med sin versjon. Anonymous poster hash: f2733...e6a
Gjest Antarctica Skrevet 8. september 2015 #23 Skrevet 8. september 2015 Her er artikler fra fire danske aviser. Les selv... http://m.bt.dk/udland/forstaa-flygtninge-krisen-derfor-er-det-naesten-kun-maend-der-flygter http://www.information.dk/544513 http://ekstrabladet.dk/nyheder/lederen/overhalet-af-virkeligheden/5720962 http://politiken.dk/debat/ECE2499615/vestens-flygtningepolitik-kan-foere-til-et-nyt-holocaust/
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #24 Skrevet 8. september 2015 Enda et bevis på å at de ikke er i en slik nød de påstår. Er man flyktning og frykter for livet sitt så tar man imot den første muligheten man får. Men neida, alt er så fordømt planlagt og beregnet, og nøden er ikke akkurat fremtredende på de som kommer. Anonymous poster hash: bb312...f49 Altså... Si du var på flukt, men måtte reise fra barna dine som fortsatt er i Syria. Selvsagt, selvsagt, selvsagt (!!) ville du da prøvd å velge et land hvor du kunne leve forholdsvis greit og det kunne være en mulighet for å redde ut den gjenværende delen av familien din også. Du hadde ikke heller ønsket å bo i et land som fra første øyeblikk behandlet deg fælt. Anonymous poster hash: 4fdab...f3c Men da er du faktisk ikke reell flyktning! Da er de ikke livredde. De skal bare dit de får det best. Ja lille Norge er godt å bo i, men vi kan ikke ta imot 500 000!!! Hallo??? Anonymous poster hash: 37a92...27a
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #25 Skrevet 8. september 2015 Her er artikler fra fire danske aviser. Les selv... http://m.bt.dk/udland/forstaa-flygtninge-krisen-derfor-er-det-naesten-kun-maend-der-flygter http://www.information.dk/544513 http://ekstrabladet.dk/nyheder/lederen/overhalet-af-virkeligheden/5720962 http://politiken.dk/debat/ECE2499615/vestens-flygtningepolitik-kan-foere-til-et-nyt-holocaust/ Dette er det jeg finner fra bt.dk Anonymous poster hash: f2733...e6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå