Katta82 Skrevet 7. september 2015 #26 Skrevet 7. september 2015 Hos oss sku pappen ha alt utenom mødrekvoten. Fekk masse reaksjonar!! "Vil du ikkje vera heima?" "Eg ska ikkje gi vekk mi tid heima me ungen iallefall!" "Han kan ikkje kreve da altså! Da e du som e mammaen. Da e deg ungen trenge!" "Glede du deg ikkje te å bli mamma?" Og masse meir!Vi va enige og ønskte å gjera da sånn. Men reaksjonane va veldig mange. Vi blei nesten litt usikre sjøl om detta va så lurt. Endte opp me at vi va forsiktige me å fortella koss vi hadde fordelt. Og når vi fekk spørsmål svarte vi vagt og kort. Som at da ikkje va nåke meir å snakka om.Pappen gikk ut i permisjon når barnet va 2,5mnd. For dei som lure så blei barnet fullamma til 5mnd og amma mykje ette da og. Men såklart blei da eien del flaskemating med morsmelk når far va heima og eg ikkje va da.Eg lurte på "ka i helvette" eg hadde gjort når eg for frå di dei første dagane. Men da har eg inntrykk av at mammaene som begynne jobba ette å ha hatt mødrekvote og felleskvote og føle og kjenne på når di fere på jobb og pappen ska vera heima.Poenget e vel bare at dåke må gjer da som e best for dåke. Og da å føla seg deprimert når ein e heima i permisjon e da mange som føle og kjenne på, men kanskje ikkje tør sei nåke om fordi vi liksom ska nyta tio. Men da e ikkje te stikka under ein stol at ein miste mykje av da livet ein har sett pris på før når ein går heima i permisjon. Rådet mitt e at viss dåke tenke at omgangskretsen kjem te heva øyenbryno te dåke. Så ikkje bry dåke. Trenge egentlig ikkje informera så veldig heller.Er dette nynorsk eller Norsk? Anonymous poster hash: 0bb14...196 Nynorsk elle Norsk? Ka e Norsk for nåke?? Detta kalles dialekt. Viss du trenge øvesetting kan eg hjelpa deg!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2015 #27 Skrevet 7. september 2015 Hos oss sku pappen ha alt utenom mødrekvoten. Fekk masse reaksjonar!! "Vil du ikkje vera heima?" "Eg ska ikkje gi vekk mi tid heima me ungen iallefall!" "Han kan ikkje kreve da altså! Da e du som e mammaen. Da e deg ungen trenge!" "Glede du deg ikkje te å bli mamma?" Og masse meir!Vi va enige og ønskte å gjera da sånn. Men reaksjonane va veldig mange. Vi blei nesten litt usikre sjøl om detta va så lurt. Endte opp me at vi va forsiktige me å fortella koss vi hadde fordelt. Og når vi fekk spørsmål svarte vi vagt og kort. Som at da ikkje va nåke meir å snakka om.Pappen gikk ut i permisjon når barnet va 2,5mnd. For dei som lure så blei barnet fullamma til 5mnd og amma mykje ette da og. Men såklart blei da eien del flaskemating med morsmelk når far va heima og eg ikkje va da.Eg lurte på "ka i helvette" eg hadde gjort når eg for frå di dei første dagane. Men da har eg inntrykk av at mammaene som begynne jobba ette å ha hatt mødrekvote og felleskvote og føle og kjenne på når di fere på jobb og pappen ska vera heima.Poenget e vel bare at dåke må gjer da som e best for dåke. Og da å føla seg deprimert når ein e heima i permisjon e da mange som føle og kjenne på, men kanskje ikkje tør sei nåke om fordi vi liksom ska nyta tio. Men da e ikkje te stikka under ein stol at ein miste mykje av da livet ein har sett pris på før når ein går heima i permisjon. Rådet mitt e at viss dåke tenke at omgangskretsen kjem te heva øyenbryno te dåke. Så ikkje bry dåke. Trenge egentlig ikkje informera så veldig heller.Er dette nynorsk eller Norsk? Anonymous poster hash: 0bb14...196 Nynorsk elle Norsk? Ka e Norsk for nåke?? Detta kalles dialekt. Viss du trenge øvesetting kan eg hjelpa deg! I følge forumreglene har du ikke lov til å skrive på dialekt her inne så du må gjerne forklare hvorfor du gjør det. Anonymous poster hash: 0bb14...196
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå