Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #26 Skrevet 6. september 2015 Stordalen gjør dette for å tjene penger og/eller å få positiv oppmerksomhet! Han er PR-kåt som alltid. Tror dere virkelig at det er noe annet motiv bak. For mange år siden var det en stor artikkel om at Stordalen ønsket virkelig å hjelpe mennesker i Norge som slet og var fattige. Det stod med store bokstaver utenfor VG eller Dagbladet. Jeg tok han på ordet, etter mange år med sykdom var jeg lutfattig og utslitt. Jeg sendte et langt personlig brev (ydmykende) hvor jeg fortalte om min situasjon. Jeg fikk selvsagt ikke ett øre. En kald skulder fra sekretæren var alt jeg fikk. HVorfor i all verden skulle han hjelpe meg? Ingen fortjeneste - og ingen mediaoppmerksomhet. Anonymous poster hash: d224f...84a
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #27 Skrevet 6. september 2015 Stordalen gjør dette for å tjene penger og/eller å få positiv oppmerksomhet! Han er PR-kåt som alltid. Tror dere virkelig at det er noe annet motiv bak. For mange år siden var det en stor artikkel om at Stordalen ønsket virkelig å hjelpe mennesker i Norge som slet og var fattige. Det stod med store bokstaver utenfor VG eller Dagbladet. Jeg tok han på ordet, etter mange år med sykdom var jeg lutfattig og utslitt. Jeg sendte et langt personlig brev (ydmykende) hvor jeg fortalte om min situasjon. Jeg fikk selvsagt ikke ett øre. En kald skulder fra sekretæren var alt jeg fikk. HVorfor i all verden skulle han hjelpe meg? Ingen fortjeneste - og ingen mediaoppmerksomhet. Anonymous poster hash: d224f...84a Men han har akkurat gitt 2 millioner til Unicef, så litt deler han da ut... Anonymous poster hash: dd090...47e
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #28 Skrevet 6. september 2015 Petter Stordalen er en raus mann, men han er også en som har peiling på penger. Dette er særdeles god reklame Forøvrig, om staten må inn å dekke utgiftene for hotellrom (650 kr døgnet), så er det ikke mye mer enn hva det koster å huse dem på mottak med mat, ansatte, aktiviteter osv. Anonymous poster hash: f2fdf...8c9
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #29 Skrevet 6. september 2015 Petter Stordalen er en raus mann, men han er også en som har peiling på penger. Dette er særdeles god reklame Forøvrig, om staten må inn å dekke utgiftene for hotellrom (650 kr døgnet), så er det ikke mye mer enn hva det koster å huse dem på mottak med mat, ansatte, aktiviteter osv. Anonymous poster hash: f2fdf...8c9 Med tanke på at jeg vet litt om hva de betaler for hotellrom og leiligheter de leier fra private til sosialboliger, tror jeg vi kan si med ganske stor sikkehet at det IKKE er mer enn de betaler for plassene på mottaket... Anonymous poster hash: c1fed...786
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #30 Skrevet 6. september 2015 Stordalen gjør dette for å tjene penger og/eller å få positiv oppmerksomhet! Han er PR-kåt som alltid. Tror dere virkelig at det er noe annet motiv bak. For mange år siden var det en stor artikkel om at Stordalen ønsket virkelig å hjelpe mennesker i Norge som slet og var fattige. Det stod med store bokstaver utenfor VG eller Dagbladet. Jeg tok han på ordet, etter mange år med sykdom var jeg lutfattig og utslitt. Jeg sendte et langt personlig brev (ydmykende) hvor jeg fortalte om min situasjon. Jeg fikk selvsagt ikke ett øre. En kald skulder fra sekretæren var alt jeg fikk. HVorfor i all verden skulle han hjelpe meg? Ingen fortjeneste - og ingen mediaoppmerksomhet. Anonymous poster hash: d224f...84a Ja, det er klart at det kun var fordi han ikke ville få noen mediaoppmerksomhet at han ikke gav penger til en eller annen gærning som sender ham brev... (Nå himler jeg med øynene til deg her, sånn at du vet det.) Anonymous poster hash: c1fed...786
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #31 Skrevet 6. september 2015 Stordalen gjør dette for å tjene penger og/eller å få positiv oppmerksomhet! Han er PR-kåt som alltid. Tror dere virkelig at det er noe annet motiv bak. For mange år siden var det en stor artikkel om at Stordalen ønsket virkelig å hjelpe mennesker i Norge som slet og var fattige. Det stod med store bokstaver utenfor VG eller Dagbladet. Jeg tok han på ordet, etter mange år med sykdom var jeg lutfattig og utslitt. Jeg sendte et langt personlig brev (ydmykende) hvor jeg fortalte om min situasjon. Jeg fikk selvsagt ikke ett øre. En kald skulder fra sekretæren var alt jeg fikk. HVorfor i all verden skulle han hjelpe meg? Ingen fortjeneste - og ingen mediaoppmerksomhet. Anonymous poster hash: d224f...84a Ja, det er klart at det kun var fordi han ikke ville få noen mediaoppmerksomhet at han ikke gav penger til en eller annen gærning som sender ham brev... (Nå himler jeg med øynene til deg her, sånn at du vet det.) Anonymous poster hash: c1fed...786 Det hun sa! 👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻 Anonymous poster hash: 4c4aa...931
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #32 Skrevet 8. september 2015 Ja...? Hva har dere å si nå, dere som kritiserte Stordalen så veldig? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/flyktningkrisen-i-europa/stordalen-vil-gi-5000-overnattinger-til-flyktninger/a/23520511/ Anonymous poster hash: c1fed...786
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #33 Skrevet 8. september 2015 Hahaha... Akkurat ja. Tenkte meg at ingen ville ha noen kommentar til hvor utrolig gnien og kjip Stordalen er mer. Man burde kanskje lære seg å ikke være så utrolig jantelov i dette landet snart... Anonymous poster hash: c1fed...786
Cat.68 Skrevet 8. september 2015 #34 Skrevet 8. september 2015 Ja...? Hva har dere å si nå, dere som kritiserte Stordalen så veldig? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/flyktningkrisen-i-europa/stordalen-vil-gi-5000-overnattinger-til-flyktninger/a/23520511/ Anonymous poster hash: c1fed...786 Fantastisk. En stor mann i mine øyne 😊
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #35 Skrevet 8. september 2015 Ja...? Hva har dere å si nå, dere som kritiserte Stordalen så veldig? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/flyktningkrisen-i-europa/stordalen-vil-gi-5000-overnattinger-til-flyktninger/a/23520511/ Anonymous poster hash: c1fed...786 Fantastisk. En stor mann i mine øyne Ja, han bidrar virkelig mye her synes jeg. Både gratis hotellopphold for så mange flyktninger OG 2 millioner donert til UNICEF. Det er ikke småtterier. Anonymous poster hash: c1fed...786
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #36 Skrevet 8. september 2015 Hahaha... Akkurat ja. Tenkte meg at ingen ville ha noen kommentar til hvor utrolig gnien og kjip Stordalen er mer. Man burde kanskje lære seg å ikke være så utrolig jantelov i dette landet snart... Anonymous poster hash: c1fed...786 Det har ingenting med jantelov å gjøre. En grunder gjør ikke dette uten å tenke på publisitet og noe fortjeneste. Liker ikke hvordan janteloven er i Norge i det hele tatt, men dette går ikke under janteloven i det hele tatt. Anonymous poster hash: e8a1f...51b
Anonym bruker Skrevet 8. september 2015 #37 Skrevet 8. september 2015 Hahaha... Akkurat ja. Tenkte meg at ingen ville ha noen kommentar til hvor utrolig gnien og kjip Stordalen er mer. Man burde kanskje lære seg å ikke være så utrolig jantelov i dette landet snart... Anonymous poster hash: c1fed...786 Det har ingenting med jantelov å gjøre. En grunder gjør ikke dette uten å tenke på publisitet og noe fortjeneste. Liker ikke hvordan janteloven er i Norge i det hele tatt, men dette går ikke under janteloven i det hele tatt. Anonymous poster hash: e8a1f...51b Han får virkelig ingen fortjeneste av å gi vekk så mange hotelldøgn gratis. Og hva er egentlig problemet med at han får publisitet for dette. Det er riktignok dyrt med PR, men dette er da virkelig likevel et rimelig dyrt PR-stunt i så fall. Anonymous poster hash: c1fed...786
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå