Anonym bruker Skrevet 5. september 2015 #26 Skrevet 5. september 2015 Uansett hvor sint hi er på denne mannen er hun den eneste som kan avgjøre om hun er sint på denne kvinnen også. Og dette innlegget handler ikke om mannen. Han er et annet kapitel. Anonymous poster hash: 7cea9...b00
Luksusdyret Skrevet 5. september 2015 #27 Skrevet 5. september 2015 Skjønner ikke helt hva du mener hun/kan burde gjort annerledes? Om de bor så langt unna så kan han vel ikke ha oftere samvær? eller? Synes du de burde flyttet nermere deg og barna? Har de flyttet til hennes hjemby så er det kanskje fordi hennes barn har røtter og en far der? Det er ikke rettere å ofre deres samvær i denne saken. Burde de ikke flytte sammen? Det ville være litt mye å forlange at de skal leve i hver sin by til ungene er voksne. Hva tenker du at de burde gjøre? Anonymous poster hash: cee35...c0a Som sagt, elskerinner her på DiB trenger ikke å ta hensyn til noen. Mens det for vanlige stemødre forventes at de helst blir særboere til barna er voksne, flytter til mannens hjemsted osv. Hvor skriver HI at elskerinnen har barn??
Anonym bruker Skrevet 6. september 2015 #28 Skrevet 6. september 2015 Er ikke sint Har det faktisk utrolig bra uten han. Er bare lei meg på barnas vegne, og at hun ikke pusher den tafatte mannen litt mer Har sagt i fra til han hva jeg tenker og mener, men han har som alltid en unnskyldning.... HIAnonymous poster hash: 1dbaf...e5c om du tror du ikke er sint, så lever du i fornektelse.Lyser lang vei av innleggene dine.Anonymous poster hash: febb7...ba7 Det kan du gjerne tro, men jeg er lykkeligere enn på mange år Har fått en indre ro når det kommer til meg og mitt liv, men du har nok rett i at jeg er sint på barnas vegne Synes at det er utrolig trist at de blir nedprioritert slik de gjør Når det er sagt så har de det veldig bra sammen med meg, og mangler ingenting annet enn en mer tilstedeværende far HIAnonymous poster hash: 1dbaf...e5c men det er fortsatt mannen og ikke den nye kona som nedprioriterer barna...Anonymous poster hash: febb7...ba7 Ja, det er han som nedprioriterer barna, men hun hjelper ikke akkurat til for at det skal bli noe bedre. Med tanke på at hun har barn selv så skulle en jo håpe at hun tenkte annerledes, men hun prioriterer ikke sine heller så kan nok ikke forvente mer...dessverre.HIAnonymous poster hash: 1dbaf...e5c Her skriver HI at hun har barn selv. Men hvorfor kaller du henne elskerinne og ikke nydama? Anonymous poster hash: cee35...c0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå