Gå til innhold

Til den andre kvinnen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om du er for naiv til å se det, men den lille boblen dere lever i er på bekostning av to barn som gråter etter, og savner pappaen sin. Yngstemann sitter hver dag og ser ut av vinduet....og venter forgjeves på han som ikke kommer. Det er det jeg som må leve med, det blir dere spart for. Jeg ønsker på ingen måte å ha han tilbake, det vi kunne hatt er ødelagt fordi han valgte å gå til deg, og du tok han i mot med åpne armer. Barna derimot trenger han, de trenger å ha han nærmere. Dessverre tror jeg ikke det kommer til å skje, for han har allerede valgt. Valgt deg fremfor oss, sin familie.

Anonymous poster hash: 1dbaf...e5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han har valgt.... Den nye dama har jo ingen plikt til å tenke på de.

Rett sinnet mot mannen din du, og faren til barna.

Anonymous poster hash: febb7...ba7

Skrevet

Han skal vel ha samvær barna selv om dere ikke er sammen?

Anonymous poster hash: 3b5f9...f2c
Skrevet

Er ikke sint ;) Har det faktisk utrolig bra uten han. Er bare lei meg på barnas vegne, og at hun ikke pusher den tafatte mannen litt mer :( Har sagt i fra til han hva jeg tenker og mener, men han har som alltid en unnskyldning....

HI

Skrevet

Hvorfor skal hun ansvarliggjøres for hans adferd?

Dette burde du skrevet til han. Det var hans familie og det er hans barn.

Anonymous poster hash: f4642...2e3

Skrevet

Ikke tenk så mye på denne kvinnen. Hun har jo fått en drittmann du skal være glad for å ha blitt kvitt. Mannen har valgt dette frivillig å det er tross alt han son har gjort dette mot sine egne barn. Får håpe han er en bedre far enn ektemann.

Anonymous poster hash: 78f4f...be2

Skrevet

Joda, han har samvær annenhver helg.....kommer torsdag etter leggetid og reiser søndag formiddag. Han bor langt borte, så de har ikke mulighet til å treffe han utover dette. Hadde vært lettere om han bodde nærmere.

HI

Skrevet

Dette burde du skrevet til han. Det var hans familie og det er hans barn. Anonymous poster hash: f4642...2e3

Fordi at hun er med på å muliggjøre den ;) Og fordi at hun ønsker at han skal være mest mulig med henne og ikke barna. Han har da virkelig fått beskjed, men han får det ikke på en fullt så pen og pyntelig måte ;)

HI

Skrevet

Drit i denne kvinnen, hun får så det svir før eller senere. En dag sitter hun der på samme måte som deg. En gang utro, alltid utro. 

Anonymous poster hash: 407d6...fb1
Skrevet

Dette burde du skrevet til han. Det var hans familie og det er hans barn. Anonymous poster hash: f4642...2e3

Fordi at hun er med på å muliggjøre den ;) Og fordi at hun ønsker at han skal være mest mulig med henne og ikke barna. Han har da virkelig fått beskjed, men han får det ikke på en fullt så pen og pyntelig måte ;)

HI

Fortsatt hans valg, med mindre han er evneveik og ikke klarer å velge selv

Anonymous poster hash: f4642...2e3

Skrevet

Drit i denne kvinnen, hun får så det svir før eller senere. En dag sitter hun der på samme måte som deg. En gang utro, alltid utro.

Anonymous poster hash: 407d6...fb1

Enig. Søppel har det sjeldent bra i lengden.

Anonymous poster hash: 872a8...83e

Skrevet

Ja, han har valgt.... Den nye dama har jo ingen plikt til å tenke på de.

Rett sinnet mot mannen din du, og faren til barna.

Har man ingen plikt til å tenke på andre?

Anonymous poster hash: 872a8...83e

Skrevet

Er ikke sint ;) Har det faktisk utrolig bra uten han. Er bare lei meg på barnas vegne, og at hun ikke pusher den tafatte mannen litt mer :( Har sagt i fra til han hva jeg tenker og mener, men han har som alltid en unnskyldning....

HIAnonymous poster hash: 1dbaf...e5c

hun må pushe mannen??

Si meg hi...hvilken verden lever du i??

Mannen har da det ansvaret selv!!?

Skrevet

om du tror du ikke er sint, så lever du i fornektelse.

Lyser lang vei av innleggene dine.

Skrevet

Jeg mener at man har ansvar for sine medmennesker, og derfor bør hun også stå til ansvar for de valgene hun tar. Hun er dessverre en veldig egoistisk person (i følge eksmann), og tenker dermed bare på seg og sitt. Hadde hun faktisk tenkt litt på barna hans oppi denne situasjonen hadde hun pushet han litt, ja.

Jeg lever i en verden hvor jeg mener at man bør ta vare på hverandre, og faktisk sette sine egne behov til side innimellom. På nåværende tidspunkt har han elendig dømmekraft og er deprimert, og er elendig på å ta fornuftige og gode avgjørelser....dessverre.

HI

Skrevet

Lyser lang vei av innleggene dine.Anonymous poster hash: febb7...ba7

Det kan du gjerne tro, men jeg er lykkeligere enn på mange år :) Har fått en indre ro når det kommer til meg og mitt liv, men du har nok rett i at jeg er sint på barnas vegne ;) Synes at det er utrolig trist at de blir nedprioritert slik de gjør :( Når det er sagt så har de det veldig bra sammen med meg, og mangler ingenting annet enn en mer tilstedeværende far :)

HI

Skrevet

Det kan du gjerne tro, men jeg er lykkeligere enn på mange år :) Har fått en indre ro når det kommer til meg og mitt liv, men du har nok rett i at jeg er sint på barnas vegne ;) Synes at det er utrolig trist at de blir nedprioritert slik de gjør :( Når det er sagt så har de det veldig bra sammen med meg, og mangler ingenting annet enn en mer tilstedeværende far :)

men det er fortsatt mannen og ikke den nye kona som nedprioriterer barna...

Skrevet

men det er fortsatt mannen og ikke den nye kona som nedprioriterer barna...Anonymous poster hash: febb7...ba7
Ja, det er han som nedprioriterer barna, men hun hjelper ikke akkurat til for at det skal bli noe bedre. Med tanke på at hun har barn selv så skulle en jo håpe at hun tenkte annerledes, men hun prioriterer ikke sine heller så kan nok ikke forvente mer...dessverre.

HI

Skrevet

For ordens skyld så er ikke dette noe jeg har sendt til denne damen, men greit å bruke et anonymt forum for å lufte tankene innimellom :)

HI

Skrevet

Synes vel dette skriften burde stiles til idioten av en far.

Hva er galt med dere damer som er så sint på den andre dama?

Anonymous poster hash: b9c02...016

Skrevet

Hahaha, jeg dør av all den dobbeltmoralen. I så å si ALLE stemor-tråder blir stemødre hetset hvis de ikke pusher far til å se barna sine mest mulig, de blir oppfordret til å droppe menn som bryr seg lite om barna, og må håpe på at mannen finner tilbake til kona og barna. Mens når man er en ELSKERINNE så kan man visst gjøre hva man vil, ikke bry seg om barna man er stemor til (en her i tråden som skriver at det ikke er hennes ansvar å bry seg om barna til mannen sin), og heller ikke oppfordre mannen til å opprettholde mest mulig kontakt med barna. Jeg får mistanke om at det er en god del "andre damer" som sitter her og forsvarer de likesinnede, mens hvis man blir sammen med en mann med barn når begge er godt single og det er en stund etter brudd så skal man visst bli ansvarlig for både det ene og det andre og ofre seg selv for mannen, barna og eksen. Voks opp.

Skrevet

Jeg ser veldig godt hva du mener, men som de andre her sier så ligger dette hos den evneveike dotten av en far. Hun har dårlig moral, men det er far som har ansvaret.

Skrevet

Jeg er faktisk helt enig med HI,jada,det var mannen som gikk og det er og vil alltid være hans ansvar. Men man har en moralsk plikt ovenfor andre mennesker,og velger man å innlede et forhold med noen som allerede har familie, må man i hvertfall sørge for at skaden på barna blir minst mulig.

Barna er uskyldige opp i dette, og de trenger faren sin, i hvertfall mye mer enn nydamen trenger han.

HI, du får trøste deg med at karma er noe snodige greier, før eller senere kommer den til å bite dem begge to jæ... hardt i ræva. :Nikke:  

Skrevet

Er det deg med "mannen som gikk" fra tidligere i år?

Anonymous poster hash: 59fb3...7d5

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener hun/kan burde gjort annerledes?

Om de bor så langt unna så kan han vel ikke ha oftere samvær? eller?

Synes du de burde flyttet nermere deg og barna? Har de flyttet til hennes hjemby så er det kanskje fordi hennes barn har røtter og en far der? Det er ikke rettere å ofre deres samvær i denne saken. Burde de ikke flytte sammen? Det ville være litt mye å forlange at de skal leve i hver sin by til ungene er voksne.

Hva tenker du at de burde gjøre?

Anonymous poster hash: cee35...c0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...