Gå til innhold

Kjønn.. Redd for å bli skuffet!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Er så lei disse sure innleggene fra kjønnpolitiet!!!

HELT normalt å ønske seg begge kjønn!!

HELT normalt å ønske en å ha jentetingene sammen meg, og HELT NORMALT og også ønske å få bli mormor!

Menn ønsker seg ofte 'en sønn', noe som er helt legitimt, hvorfor i alle dager skal ikke jenter få ønske seg det samme?!?

Og hvorfor er det ikke lov å ønske seg en jente eller en gutt for den saks skyld fordi nån andre ikke kan få barn ?!

 

Og hvorfor er det alltid mer greit å ønske seg gutt enn jente?!?!

 

Herregred, blir helt svett her! Ta å skjerp dere folkens.

 

Hi, helt normalt, INGENTING å forklare eller unnskylde! Håper du får jenta din 😍 jeg er utrolig heldig i mine egne øyne. har en av hver og elsker de høyere enn noe annet! Og nå ønsker jeg meg en jente til da det begynner å bli en stund siden jeg kunne kjøpe små søte ROSA kjoler og jeg har løst på en til liten bestevenninne😍 (måtte bare skrive inn det siste for å få frem friheten til å ønske akkurat det en selv vil!)

Lykke til hi ☺️

 

Anonymous poster hash: ec7c4...459

Er enig med deg i at det er "normalt" å ønske seg det ene eller det andre, men jeg grøsser når du skriver "jeg ønsker meg en bestevenninne"!!!

Du skal være MOR for dattera di, ikke venninne!!!

Tenker at du må da forskjellsbehandle unga dine, når du er bestevenninne med dattera di men ikke sønnen...

 

Anonymous poster hash: 4a7e2...15f

Jeg ER mor først og fremst over absolutt alt ! Det er et uttrykk.! Kjære deg....

Og nei, jeg har ingen behov eller ønsker om å forskjellsbehandle barna mine, jeg elsker de nøyaktig like mye og er ingen som blir behandlet noe bedre enn den andre! Jeg har en liten bestevenninne og en liten kjæreste💕

 

Anonymous poster hash: ec7c4...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med en jente på vei hi! ❤️ Gjorde dere noe annerledes når dere lagde henne? Tenker på sex i forhold til eggløsning osv 😉

 

Har selv to gutter jeg forguder over alt, nå som vi er igang med å prøve på nr tre føler jeg på det samme som du gjorde, at jeg ønsker meg en jente. Det er jo så tabu som det får blitt, men sånn er nå engang følelsene våre. Man kan ikke styre de!

 

Anonymous poster hash: 65b6c...9ff

Tusen takk for svar!

Helt enig med deg! Å følelser kan man ille styre.

 

Jeg leste meg litt opp på hva som kunne øke sjangsene for unnfangelse av jente.

Kalsium, magnesium tabletter, mye melk, vaginalkapsler noen dager før el.

 

Startet opp med dette første prøvemnd samt sex 5-4-3 dager før el.

Klaff i første periode men mistet raskt etter positiv test.

Neste mnd gikk alt litt i ett så rakk verken det ene eller det andre.

Eneste jeg da tok var kalsium og magnesium tilskudd.

El kom litt før "normalt" så unnfangelsen skjedde dagen før el.

(Sikkert siden det var eneste gang på 3 uker vi hadde sex da mannen var bortreist).

 

Lykke til 😊

 

Anonymous poster hash: ef313...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...